geile snelle date

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Mr Marcel
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

geile snelle date

Bericht door Mr Marcel »

Toevallig was ik vanavond in de buurt van de bios, normaal ben ik er niet vaak 's avonds 'maar toevallig was ik in de buurt en ik dacht ach laat ik eens gaan kijken.
Ik weet dat de avonden meestal rustig zijn, maar je kunt nooit weten. Toen ik binnen kwam keek ik eerst in de cinema's maar die waren beide leeg, ik dacht ach dan kijk ik even naar een film en dan ben ik snel weer weg. Ik had toch niet zoveel tijd.
Maar zoals altijd ben ik ook even naar achteren gelopen, en daar lag op het grote bed een heerlijke vrouw (Isa) die kirrend lag te genieten van de gooiseminaar die heerlijk aan het pijpen was terwijl ze een andere man aan het aftrekken was en door nog een andere man gevingerd werd.
zwaar kreunend was het duidelijk dat ze heerlijk genoot van al die aandacht, de man die haar aan het vingeren was stapte opzij zodat ik haar heerlijk sappige kutje kon proeven, mmmm ik was met mijn neus in de boter gevallen.
heerlijk, lekker rustig en een heerlijke dame en 3 mannen die het spel goed aanvoelden.
Isa, werd om de beurd door de mannen genomen, en Gooiseminnaar was de eerste die haar heerlijk nam terwijl ze in de sling lag en in elke hand een pik ha, terwijl hij haar heerlijk neukte en heftig klaar kwam. Ik zelf had een drukke dag gehad en helaas heeft dat effect op mijn libido.
We hebben Isa uit de sling geholpen en al staand gevingerd waardoor ze behoorlijk nat werd, ze was klaar om weer geneukt te worden en wel door een spontane man die behoorlijk geschapen was. we hielden Isa vast terwijl ze heerlijk staand achterlangs met grote halen genomen werd, ze vond dit heerlijk dat merkte we wel aan het hijgen van die twee, het ging zo heftig dat ze van boven even kwamen vragen of het allemaal ok was, we schoten allemaal in de lach want Isa was aan het genieten en daardoor schreeuwde ze het uit van genot, de man met te tatoeages neukte haar hard en diep totdat hij heftig kreunend klaar kwam.
Heerlijk zo'n spontane meeting met een paar man, en waar iedereen respect voor elkaar had.
Gooiseminaar was ondertussen weer bijgekomen en Isa ging boven op hem zitten en neukte hem bovenop, ik stond er achter en kon het als Meester natuurlijk niet laten om een paar heerlijke felle tikken op haar heerlijke glade billen te geven terwijl ze op hem zat te wippen.
Helaas moest ik weer gaan, het was kort maar krachtig, niet te krachtig maar toch erg geil zo snel even tussen door op een doordeweekse avond.
groetjes
Mr Marcel
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: geile snelle date

Bericht door Isa »

Hey mr Marcel, wat lekker dat je gelijk een verslag hebt geschreven van deze spontane avond. Mijn eigenlijke date van vanavond moest mij helaas laten zitten maar ik had zijn toestemming om alleen een kijkje te gaan nemen. Gooiseminnaar wilde zich wel op offeren en ging met mij mee. Ik was nog niet eerder in de ec in Hilversum geweest maar het viel me zeker niet tegen. Idd lekker rustig en drie , oké vier, heren die zich volledig aanpaste aan de stemming. Geen opdringerigheid maar wel lekker veel geiligheid en op uitnodiging allemaal enthousiast van de partij. Kort moment en lekker krachtig :D heerlijk ben ik verwent door jullie op het bed en oelala.....ook nog in de sling, wat een feestje. Ik ben weer een gelukkig en voldaan meisje. Als toetje nog een paar heerlijke klappen op mijn billen, jammer dat het voorbij is maar...ze gloeien nog lekker heet na, net als ik :D misschien zal ik toch eens wat vaker naar Hilversum gaan :D thanxxxx lieve heren, voor een heel relaxed en geil moment in de ec en thanx lieve dame die even van mij wilde horen of alles wel oké was. Dat was het zeker !!! Dikke kuzzzz Isa.
frankvanwielen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: geile snelle date

Bericht door frankvanwielen »

Wow! Dank mannen en Isa voor de mooie verslagen! Ik heb het met een flinke paal in m'n broek zitten lezen.

Isa, als je date je de volgende keer laat zitten mag je me bellen, den begeleid ik je graag naar een EC naar keuze!
Geile groeten (en tot snel?)
Frank :D
Try me, you'll love it! :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten