BBW slet feestje dinsdag 23 mei...

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
DonRoberto
Berichten: 327
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

BBW slet feestje dinsdag 23 mei...

Bericht door DonRoberto »

Heren,

Morgen tussen een en twee uur kom ik met een prachtige BBW slet, donker haar, 40, cup D, supergeil naar de EC. Deze slet heeft langdurig, intens en zonder genade harde pik nodig. Niet klaarkomen in de mond en anaal alleen in DP...

Mocht je een van de gelukkigen zijn die van haar heerlijke lichaam mag genieten, dan kijken we uit naar je verslag op het forum. Dat vindt ze supergeil!

Kijkers en aangeklede masturbeerders worden verzocht afstand te houden zodat de actieve doeners voldoende ruimte hebben om haar stevig uit te wonen.

Tot morgen!

Hartelijke groet,

Don Roberto
jack1
Berichten: 233
Lid geworden op: 14 dec 2015 11:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: BBW slet feestje dinsdag 23 mei...

Bericht door jack1 »

Ik kwam binnen rond kwart voor twee. Ik hoorde slet al in de darkroom, maar moest mezelf eerst uitkleden. Aangekomen in de darkroom zag ik dat slet goed geneukt werd door Don Roberto. Slet had ook een pik in haar mond en een in haar hand..
Toen was het mijn beurt om slet te verwennen. Heb haar eerst doggystyle geneukt en daarna gewoon, ik denk dat ze het wel lekker vond, ze kwam achter elkaar klaar.
Daarna heeft slet zich nog een paar keer klaargereden op een andere man. Voldaan is ze weer naar huis gegaan.
bikerontheroad
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 nov 2015 12:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: BBW slet feestje dinsdag 23 mei...

Bericht door bikerontheroad »

Kort bezoekje
Kort maar lekker,heerlijk genoten van jou geile volle lichaam
Een vrolijke geile bbw
Als ik aan jou denk word hij weer hard
Je mag me altijd een bericht sturen als je weer komt
speeltindekijkert
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 dec 2014 20:19
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: BBW slet feestje dinsdag 23 mei...

Bericht door speeltindekijkert »

Ik heb zelden zoiets geils in de EC meegemaakt. Toen ik al even in de EC was, begon ik mij eerst wat af te trekken op de film "Top 40 DP's" die in de cinema draaide. Al gauw kwamen toen een wat oudere en jongere vrouw de cinema binnen. Bij de jonge vrouw was het zo druk, dat ik eerst wat met de oudere vrouw stond te praten. Dit was een leuk gesprek en al gauw lagen we samen heerlijk op bed, waarbij we een beetje aan elkaar zaten. Zij gaf mij een voorzichtige handjob, terwijl ze door haar man heerlijk werd genomen. Deze kwam al snel in haar klaar, waarna ze even weer ging douchen, ook omdat ze het zo warm had. Nadat ze weer op bed plofte, begon ik haar heerlijk te beffen en te vingeren, waar ze erg nat van werd. Helaas moest dit gezellige koppel gaan, waarna ik naar de jongere vrouw ging waar het inmiddels iets rustiger was.

Wat ik toen heb meegemaakt was zo verschrikkelijk geil, dat ik weer met een harde zit terwijl ik dit stukje schrijf. Ik stond ietsjes zenuwachtig lekker met mezelf te spelen terwijl de geile bbw helemaal plat werd geneukt. Al eerder hoorde ik samen met het koppel al allemaal geile geluiden, maar nu stond ik er echt bij. Toen er werd gevraagd wie haar wilde neuken, zei ik gelijk dat ik haar graag on top wilde hebben. De heerlijke vrouw klom op mij en na een minuut squirten zij mijn pik zo verschrikkelijk hard onder, dat ik schrok hoe nat ik in een keer werd door alle squirt die op mij zat. De handdoek die onder mij lag, kon ik volledig uitknijpen (hihi) en werd zelfs van schrik wat slap (haha, oops sorry :oops: ). Nadat ze dit drie (wow!) keer had gedaan, moest ze even rusten en lag ze half aan de rand van het bed. Dit duurde twee tellen, want gelijk werd ze weer door een andere jongen van achteren genomen, die na twee minuten klaar kwam. Ze werd nog een aantal keer geneukt en was verder uitgeteld, wat niet geheel onlogisch was.

Op het einde kwamen Ans en haar man binnen. Ans kan mij altijd lekker klaar trekken deed dit dus ook, waarna er dikke stralen sperma uit mij kwamen. Ze trekt altijd daarna ook zo door, waardoor ik helemaal uitgeteld in de cinemastoel lag. Heer-lijk!

Ik wil alle vrouwen bedanken voor dit geile avontuur en aangezien de vrouw van het middenstuk mij extra vroeg om een verslagje, hoop ik dat ze mij een pb'tje stuurt om te laten weten hoe ze dit vond.
TEDENSLET
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 jul 2014 10:23
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: BBW slet feestje dinsdag 23 mei...

Bericht door TEDENSLET »

Bedankt heren voor de leuke verslagen. En ook bedankt aan de mannen die me ff onder handen hebben genomen. Ik was er aan toe ;-).
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten