Echte HARDE neukers en koppels

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
the Stud
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Echte HARDE neukers en koppels

Bericht door the Stud »

Hoi Stout stel, BDSM koppel & Loodgieter,

Spetterend en heftig geil plezier, daar wil ik zeker bij zijn. deze donkere stud wil van deze dames absoluut genieten!

De laatste keer was ik er ook ( bij Stout stel), wat een supergeil wijf was, waauuuuuww. Ik schrijf zeker een verslag van de hoogtepunten en dit spetterend genot. Zal jullie niet teleurstellen en ervoor zorgen dat de dames met respect, hygiene en discretie flink aangepakt worden.

Me negerlul zal overuren maken maar dat is geen probleem. Heftige geile dampen, kreunend genot vanuit de darkroom of matras naast de gloryholes. Hilversum zal het beleven, superrrrrrgeil avontuur van de bovenste plank!

Mannen, zo te zien komt iedereen aan zijn trekken, met 3 dames/stellen. Dat is nou een pre kerst viering waarbij remmen los zullen gaan, ho.ho.ho.ho,ho.ho

xx,the Stud
Bijlagen
3687598.jpg
asian88
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door asian88 »

Ik, licht getinte jongen van 25 ben er ook bij :). Wordt vast gezellig :)
SanderB
Leeftijd: 30
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door SanderB »

Ik ben ook van de partij, en zal een mooi stukje schrijven achteraf.
Ik kan echt genieten van de verhalen soms, dat zelfs al ben ik er zelf niet bij geweest, dan raak ik er nog zo opgewonden van.
Loodgieter
Leeftijd: 50
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Oké mannen dit wordt een super geile middag met drie heerlijke sletten. Geef elkaar de ruimte het zal druk worden ,iedereen komt aan beurt. Wil iedereen wel zijn eigen kondooms en gebruikte doekjes in de daarvoor bestemde vuilnisbakken gooien. BVD. We krijgen ook nog een showtje van 2 sletjes die bi zijn hiervoor zoek ik nog een dubbele dildo. Gr. Loodgieter.
frankvanwielen
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door frankvanwielen »

Wát een feest was het!
Toen ik ruim op tijd in Hilversum was en bij EC arriveerde eerst maar even wat condoms gekocht. Vervolgens richting trap waar ik voorafgegaan werd door Stoutstel. Bij binnenkomst begeleide de meester van Stout stel zijn zaadhoer naar een kastje. Ik kon zien dat ze geblindoekt was. Meester gaf al snel het commando dat de slet zich moest uitkleden. Ik was daar inmiddels ook mee bezig. Nog een heel gedoe als je ogen nog moeten wennen aan het weinige licht. De zaadslet had een blinddoek om dus daar geen last van maar wel van haar evenwicht.. Af en toe moest ze door haar meester of door mij vastgepakt worden om haar evenwicht te bewaren. Toen we klaar waren met uitkleden begeleidde meester zijn slet naar het bed achterin en beval hij haar te pijpen. Al snel stonden er vele mannen rond het bed. Toen meester wilde neuken beval hij de slet haar kut open te houden wat ze gewillig deed. Na een paar minuten stond de meester toe dat aangeboden pikken die bij de zaadslet naar binnen werden geduwd. Ik was zelf de eerste die dat genoet mocht ondergaan. Na een paar minuten wisselde ik met meester in het neukgat van de slet en neukte haar hard en diep. Inmiddels was een aantal andere pikken paraat om in de slet haar mond te worden gestopt. Voor ik het wist had ze het zaad van 2 of 3 mannen over haar tong lopen. Een mooi gezicht. En volgerns mij slikte ze het zaad gewillig door. Ik kwam op een gegeven moment ook klaar op nagenoeg hetzelfde moment als de slet die klaar kwam. Ze duwde mijn pik tijdens het klaarkomen uit haar nauwe natte grotje en ik spoot het condoom vol. We waren net een kwartier binnen en ik was al heerlijk klaargekomen!
Vervolgens dirigeerde de meester zijn slet naar de darkroom waar ze werd genomen door vele andere mannen. Op een gegeven moment kwam er een travestiet (die er overigens zeer vrouwelijk uitzag) meegenieten. Deze 'dame' nam een aantal mannen mee van de zaadslet naar de hetero cinema waardoor er ruimte genoeg was voor iedereen bij de Zaadslet. Na ongeveer drie kwartier kwam het andere aangekondigde stel binnen (Loodgieter). Een lekkere volle dame die ook snel werd omsingeld en genomen in alle gaten die haar romige lijf heeft. Later bleek dat ze ook een zeer goede pijpster is, spuitend kan klaarkomen (wat een nattigheid!) en zelfs een hele vuist in haar kut kwijt kon. Ze genoot met volle teugen en heeft zoals beloofd ook nog de meester van Stout Stel gepijpt. Ze genoot er zichtbaar van!
Nieuwe mannen kwamen binnen en de mannen die 'leeg' waren gingen naar huis waardoor het continu gezellig druk bleef. Ondertussen liep de temperatuur goed op en waren de genotsgeluiden niet van de lucht, Beide sletjes hebben zich zeer goed gedragen wat mij betreft en vele ballen geleegd. Dat verdient een pluim! Ook naar de meesters die de situatie goed onder controle bleven houden waardoor hun sletten hun hoerige gang konden gaan. Kortom: een volgende keer ben ik er graag weer bij!

Groeten,
Frank
Try me, you'll love it! :)
Willem71
Leeftijd: 41
Contacteer:

Bericht door Willem71 »

whow...wat een mooi verhaal. Uitgerekend op deze middag zat ik ramvol met werk dus was ik er helaas niet. volgende keer beter. Ik hoop dat er nog meer ervaringen worden geschreven!
asian88
Leeftijd: 0
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door asian88 »

Wat was dat een geile middag zeg :). Ben heerlijk gepijpt en wil daarvoor stout stel, Loodgieter en miranda namens Pieter en mij bedanken voor de onwijs hete middag die ze hebben verzorgd :). Thumbs up :). Dit is zeker voor herhaling vatbaar :).
duncan
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door duncan »

Wat een middag waren er maar meer van dit soort
dagen!!!!
Wat een verschijning was die Aziatische dame
had gehoopt dat deze ook net als de andere dames
wat verder zou gaan
Ik hoop op een herhaling

Groet.
the Stud
Leeftijd: 52
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door the Stud »

Een heftige gangbang party was het zeker wel :D :D , wat een drukte zeg! ik kwam binnen en het feest was al volledig bezig, heel veel mannen om die geile slet van de meester op het matras naast de gloryholes. Ze werd overal betast, ze was aan het zuigen en ze werd hard geneukt voor zover ik het kon overzien. veel kijkers zoals altijd weer natuurlijk :-(
Kon zeker mij pret niet drukken :-). Alle kluisjes waren bezet, dus even maar rondgelopen en e.e.a bekeken van afstand. er kwam een aziatische dame ?? binnen en heleboel aandacht ging naar haar uit. Volgens mij een travestiet die omsingeld en bevoeld werd door meerdere mannen. Ze deed flink wat hand en spandiensten. Later zag ik dat ze op de bank een flinke lul aan het zuigen was.

Mijn aandacht ging toch naar die geile slet van de stoutstel daar kwam ik ook voor :-))
Ik heb haar 2x stevig geneukt om te laten zien dat deze donker stud er helemaal voor ging, wauuuwwww
Wat een geil wijf zeg, trok me van tijd tot tijd flink naar haar toe en het smaakte naar meer, hmmmmmmmmmmm.

IK heb ook even bij een andere geile slet Miramds gegekeken die inmiddels gearriveerd was. Zij ging gelijk aan de gang in de dark room en werd behoorlijk gefist, geneukt en ook zij moest flink een aantal pikken zuigen, heerlijkkkkkkkkk..
Daarna kwam ze het geile sletje van de mester onder handen nemen, wat een geil avontuur was dit zeg, echt een topper hoor die 2 samen. EC hilversum stond op zijn kop en de geile dampen waren optimaal!

IK heb super genoten van deze geile, ik heb haar nogmaals doggystyle geneukt waarbij ik flink klaarkwam :-)) , dank je wel meester voor dit super genot!

Daarna een uitgebreid douche genomen om fris en fruitig het dampend sex plezier te verlaten. Zag nog dat de meester een zweepje tevoorschijn haalde en zijn sletje onder handen nam. Ik verliet het geil genot en zag dat er nog steeds genoeg mannen aanwezig waren. topperrrrrrrrrrrrrr

xx, the Stud
jack1

Bericht door jack1 »

duncan schreef:Wat een verschijning was die Aziatische dame
Dat was toch een TV?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten