Naaktdag 23 oktober

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Nick007
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Naaktdag 23 oktober

Bericht door Nick007 »

Precies net als mensen die anderen storen in hun spel of ongevraagd!!!!!!!!!!!! aan anderen zitten.......

De EC is toch geen kinderboerderij!!!!!!!!

Maar een heel gezellige plaats waar je leuke mensen kan ontmoeten om heerlijk plezier mee te hebben....... :) :) :) :)

aad schreef:Mensen die zich agressief gedragen om wat voor reden dan ook dienen verwijderd te worden uit de cinema!!!!!!
Murphy's Law
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel

Bericht door Murphy's Law »

Vince1977 schreef:
Het was druk en in de hetero zaal zat een stel waarvan ik me afvraag wat die kwamen doen.

Vincent
De vraag alleen al, is ongehoord; laat staan wat erop volgt. Ik was er (gelukkig) niet bij. Maar de reactie "Ik sla je op je bek" etc. is in mijn ogen ook ongehoord. Daar hoor ik niemand over; je kunt ook zeggen "Dat is niet de bedoeling wil je afstand houden" ...toch?

Wat ik graag zou willen weten is of gevoelens vaker op deze manier worden geuit in de EC's. De twee keertjes dat ik er was, was het gezellig, maar als dit vaker voorkomt...het is juist de oorzaak waarom ik in mijn woonplaats nergens meer terecht kan.

Bezorgd,

M.
Loodgieter
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Het kan zo simpel zijn .

Praat gewoon .

Is er een stel vraag gewoon of je mag kijken bij hun spel , en of ze het goed vinden dat je mee doet.
Je krijgt altijd een antwoordt , en dan weet je volgens mij genoeg.
komt er een stel voor het eerst laat ze een poosje met rust , ga er niet in optocht achteraan ,
ze vertrekken en komen nooit meer terug.
Aan hun gedrag zie je snel genoeg . of je later mee mag doen , maar val niet gelijk aan .
vraag het.

Groetjes Loodgieter
putain
Geaardheid: bi
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door putain »

onthutsende discussie.
Binnen de grenzen van het fatsoen maar ook binnen de grenzen van de wet wordt toch door iedereen aanvaard dat bedreigingen zoals : ik sla je op je bek etc niet kunnen?
Dat het team van eroticcinema daar niets over (durft?) te zeggen is erg jammer en ook onjuist.

Dat de man van het stel het niet leuk vindt dat een andere man zijn hand op de arm van zijn partner legt kan ik begrijpen maar een normale reactie had veeeeel meer op de weg gelegen.
bottom met twee openingen beschikbaar
gezell
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 49
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door gezell »

Lieve mensen, de eroticcinema is een geweldige locatie voor iedereen om mogelijk zijn wildste fantasieën te beleven en om gelijkgestemden te ontmoeten. Wat is er nu leuker om elkaar mannen en vrouwen te ontmoeten in de cinema en met de een heb je een lustvolle klik en met de andere niet, geen probleem volgende keer beter. Ik vind dat bijna iedereen weet hoe je je hoort te gedragen en iedereen legt contact op zijn manier en wat is er fout (als de omstandigheid niet zo is om een uitgebreid gesprek te beginnen die eindigen in praatgroepen) om een lichte streling op de arm te geven en zien wat de reactie is. Wanneer dit afwijzend is zal niemand verder gaan en je weet dat dit in de bios kan gebeuren dus een agressieve reactie is voor mij echt not done.
Laten we het gezellig houden en ik hoop nog op veel geile avonturen in de cinema.
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten