Hoi Vernica ,
Ik geef dukker2 helemaal gelijk
dit zal in Arnhem niet geburen , daar staan ze in de rij
om jou heerlijk te neuken en komen terug voor de 2de keer
wat laat je kom lekker een keer naar Arnhem .
Hete groet 1martin
Teleurstellend
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 25
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Teleurstellend
zou je me kunnen laten weten waneer je weer gaat ?
ben al een poosje op zoek naar ervaring met een oudere dame...
ben al een poosje op zoek naar ervaring met een oudere dame...
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Hoi Joey,
Ik hoop dat je het forum gelezen hebt want Veronica komt vrijdag 21 november naar Hilversum. Rond half drie. Dit is je kans, want ervaring heeft deze dame las de beste
Ik hoop dat je het forum gelezen hebt want Veronica komt vrijdag 21 november naar Hilversum. Rond half drie. Dit is je kans, want ervaring heeft deze dame las de beste

-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Hoi, ik kom ook vaak in Arnhem en Amersfoort en Hilversum eigenlijk niet meer. Weinig actie en veel minder dames en stellen dan in Arnhem en Amersfoort.
Dus een tip: kom naar Amersfoort en ik zal je heerlijk verwennen!
Vince
Dus een tip: kom naar Amersfoort en ik zal je heerlijk verwennen!
Vince
1.82, 79 kg, sportief lijf, forse pik
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Hoi Vince,
Je kunt nu wel zeggen dat er in Hilversum bijna niemand komt maar als je het forum leest zie je dat dat best mee valt. Trouwens er komen sowieso vaak stellen die NIETS op het forum vermelden.
Dan heb je het nog over dames en stellen en schrijf je onderaan in je bericht, kom maar naar Amersfoort dan zal IK je verwennen. Maar ik heb zo n flauw vermoeden dat jij geen vrouw bent, of heb ik het mis?
Ik wil tegen jouw zeggen, kom het weer eens in Hilversum proberen, misschien tref je het en is er toch nog iets lekkers te beleven
Je kunt nu wel zeggen dat er in Hilversum bijna niemand komt maar als je het forum leest zie je dat dat best mee valt. Trouwens er komen sowieso vaak stellen die NIETS op het forum vermelden.
Dan heb je het nog over dames en stellen en schrijf je onderaan in je bericht, kom maar naar Amersfoort dan zal IK je verwennen. Maar ik heb zo n flauw vermoeden dat jij geen vrouw bent, of heb ik het mis?
Ik wil tegen jouw zeggen, kom het weer eens in Hilversum proberen, misschien tref je het en is er toch nog iets lekkers te beleven

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten