Tips
- driekeerpotent
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Tips
waarom zou je als BI-man in de gayzaal moeten zitten ,het is net wat je op dat moment wil en als je dan in de heterozaal zit en er komt een man die aan mij wil zitten moet dat toch kunnen.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
- Nick007
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Wij als stel gaan op iedere dag dat we willen naar binnen thema dag of niet IEDEREEN IS ER WELKOM ......wij vinden dat dat moet blijven...het is iedere dag doeners dag voor Hetero's/BI/Gay
...voor ons kan het niet donker genoeg zijn
, wij kunnen ons er ook niet in vinden dat het te donker is (dit is vaak voor ons de reden om naar Hilversum te gaan heel erg geil het bed in de Darkroom...
Je spreekt ook voor stellen .......terwijl je daar alleen komt, vreemd....
Wij vinden ook dat je door je verhaal de zeer toegewijde mensen van de EC te kort doet.....
Nick
PS een tip voor je als je iets niet wilt zien kijk er niet naar
Het leuke van de Cinema is dat je allerlei seksuele activiteiten kunt aan treffen dus ook gay activiteiten je probeert hier

Je spreekt ook voor stellen .......terwijl je daar alleen komt, vreemd....
Wij vinden ook dat je door je verhaal de zeer toegewijde mensen van de EC te kort doet.....
Nick
PS een tip voor je als je iets niet wilt zien kijk er niet naar

Het leuke van de Cinema is dat je allerlei seksuele activiteiten kunt aan treffen dus ook gay activiteiten je probeert hier
wild romance schreef:Mag ik als sinds vele jaren vaste 100% hetero bezoeker een paar tips mee geven?
Doeners,
zie ook andere recente mails hier over.
We hebben veel te veel verschillende themadagen en dat is erg verwarrend voor iemand die hetero is. Of het nu naaktdag, travstie of fetish of bi-gay is, het draait allemaal om homo- of bisexuelen en we weten als hetero gewoon niet meer wanneer we naar de cinema kunnen. Ook voor mensen die spontaan binnen lopen, zoals stellen is dat heel teleurstellend. Je gaat als je zin hebt, en niet als het volgens de agenda kan. maar als er dan toch themadagen moeten zijn, maak dan op de woensdag een Doenersdag voor hetero's. Lijkt me heel leuk en laat dan de avonden altijd allemaal normale avonden zijn. Waarom zou dat niet kunnen?
Veel mensen, vooral ook stellen merken nogal eens op dat het overal zo vreselijk donker is. Als je van buiten naar binnen gaat, breek je je nek en je hebt geen overzicht in wie je begroet etc etc. Kluisjes vinden op de tast. Koffie is lastig.
Dus kan er in de centrale ruimte veel meer licht aan dan nu het geval is?
Gay activiteiten. Ik heb overal respect voor, maar ik krijg een afknapper van gay activiteiten in de heterozaal. Ik zit een film te kijken en twee mannen gaan elkaar met veel verve zitten pijpen enz enz. Daar heb ik last van en dat vind ik een nadeel van cinema's. Misschien willen jullie daar eens aandacht aan besteden
Bedankt!
Wild Romance
Iedereen kan/mag elke dag naar binnen bij de EC.
Maak je een doenersdag speciaal voor hetero's dan sluit je groepen buiten en dat is nou net wat we/ze bij de EC niet willen.
Apart dat ik oudere hetero's niet hoor klagen over de jongerendag
Geniet van alle mogelijkheden binnen de EC er is voor elk wat wils!
Nikki
Maak je een doenersdag speciaal voor hetero's dan sluit je groepen buiten en dat is nou net wat we/ze bij de EC niet willen.
Apart dat ik oudere hetero's niet hoor klagen over de jongerendag

Geniet van alle mogelijkheden binnen de EC er is voor elk wat wils!
Nikki
- Eroticcinema H'sum
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Beste bezoekers van onze cinema en lezers van ons forum,
Wij zijn blij met de tips die in dit topic naar voren zijn gekomen. Waar mogelijk, zullen wij dingen veranderen, maar vergeet niet dat wij het niet iedereen naar de zin kunnen maken.
Mocht er in de cinema iets gebeuren dat iemand als onplezierig ervaart meldt dit dan direct aan de medewerker achter de balie. Dan kan dit waarschijnlijk direct naar tevredenheid worden opgelost.
Uiteraard blijven verbeter tips altijd welkom. (Ook al kan niet altijd alles gerealiseerd worden, wij nemen deze tips ALTIJD serieus). Wij hebben alle tips en opmerkingen uit de vier cinema's verzameld en bespreken deze in de vergadering van volgende week.
Hierbij sluiten wij dit topic en komen na de vergadering met de eventuele veranderingen op deze topic/tips terug.
Het Eroticcinema team
Wij zijn blij met de tips die in dit topic naar voren zijn gekomen. Waar mogelijk, zullen wij dingen veranderen, maar vergeet niet dat wij het niet iedereen naar de zin kunnen maken.
Mocht er in de cinema iets gebeuren dat iemand als onplezierig ervaart meldt dit dan direct aan de medewerker achter de balie. Dan kan dit waarschijnlijk direct naar tevredenheid worden opgelost.
Uiteraard blijven verbeter tips altijd welkom. (Ook al kan niet altijd alles gerealiseerd worden, wij nemen deze tips ALTIJD serieus). Wij hebben alle tips en opmerkingen uit de vier cinema's verzameld en bespreken deze in de vergadering van volgende week.
Hierbij sluiten wij dit topic en komen na de vergadering met de eventuele veranderingen op deze topic/tips terug.
Het Eroticcinema team
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten