Hi allemaal, ik wil de 5e komen en ben benieuwd vanaf hoe laat het zo'n beetje gezellig wordt. En verder of er naast travo's ook echte transsexuele dames komen? wie kan hier wat over vertellen... ik ben zowiezo geinteresseerd in TS ladies... oja, ik neem mijn 20x5cm stevige gereedschap mee....
hallo,
is er iemand de vorige keer geweest,dan zou ik graag antwoorden hebben op de volgende vragen:
1 wat voor films worden er gedraaid in de beide bioszalen?
2 waren er vorige keer ook stellen of dames?
3 hoeveel mensen kan ik verwachten/ik heb beetje drempelfrees om naar zo,n middag te gaan,bedoel gewoon is het echt druk druk druk?
4 zijn er wel kluisjes genoeg als ik me om wil kleden?
misschiem iemand van de eroticacrew die me antwoord kan geven
hartelijk dank bij voorbaat.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Hier even antwoord op de volgende vragen door ons team:
1 wat voor films worden er gedraaid in de beide bioszalen? Wij draaien trans travestie films op alle beeld schermen.
2 waren er vorige keer ook stellen of dames? Ze zagen er allemaal zo lekker uit wij bij sommige niet wisten of het stellen en/of echte dames waren.
3 hoeveel mensen kan ik verwachten/ik heb beetje drempelfrees om naar zo,n middag te gaan,bedoel gewoon is het echt druk druk druk? Het was afgelopen keer gezellig druk,in een ontspannen sfeer.
4 zijn er wel kluisjes genoeg als ik me om wil kleden? Als het niet drukker wordt als afgelopen keer zijn er voldoende, en als het drukker wordt zorgen wij de volgende keer voor meer lockers.