Donderdag naaktdag (22 nov)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Stelletjealtijdgeil
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Donderdag naaktdag (22 nov)

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Freems schreef:Vanochtend een heerlijke ochtend mee gemaakt. Al begrijp ik wel wat het stel altijdgeil bedoelt. Sommige mannen begrijpen het nog steeds niet. Ze staan er zo dicht op, dat de lust je vergaat. En dan heb ik nog niet over de diverse luchten die sommige mannen produceren, zoals zweet, en sommigen zijn ook vergeten om een tandborsteltje door de mond te halen. Ik kan goed begrijpen dat je als vrouw de volgende keer overslaat.

Ondanks de aanwezigheid van enige niet fris ruikende en zwetende mannen, heb ik genoten van beide mooie, sexy vrouwen, waarvoor dank!! En het was zeker voor herhaling vatbaar.

Nog een tippie aan altijd geil, geef duidelijk aan wat je wel en vooral wat je niet wil. Buurman deed dat ook op een gegeven moment omdat hij een momentje voor zichzelf wilde. En wij, mannen moeten dat accepteren en vooral respecteren.

Veel genot!!!!
Bedankt voor je leuke en fijne reactie! Thanks voor je tip, misschien is dat wel meer nodig ja. Voor mij de eerste keer deze ervaring in bios. Super dat je genoten hebt! X Sanne
Bttmslut
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

Bericht door Bttmslut »

Freems schreef: Sommige mannen begrijpen het nog steeds niet. Ze staan er zo dicht op, dat de lust je vergaat. En dan heb ik nog niet over de diverse luchten die sommige mannen produceren, zoals zweet, en sommigen zijn ook vergeten om een tandborsteltje door de mond te halen. Ik kan goed begrijpen dat je als vrouw de volgende keer overslaat.

Ondanks de aanwezigheid van enige niet fris ruikende en zwetende mannen, heb ik genoten van beide mooie, sexy vrouwen, waarvoor dank!! En het was zeker voor herhaling vatbaar.
Inderdaad heb ik dit zelf ook gezien en gemerkt.
Ik heb zelf even staan kijken op enige afstand en werd zelfs door mannen opzij geduwd omdat zij er dicht(er) op wilde staan.
Zo van: ikke ikke en de rest kan stikken.
Die vergeten dat respect altijd geldt, ook in de darkroom richting vrouwen die genieten van sex met veel mannen. Of ze weten niet wat respect betekend.

Ik rook inderdaad ook wat geurende mannen uit mond en porien. Weten ze niet dat even douchen en tandenpoetsen heel veel scheelt??

De meeste mannen gedroegen zich prima, er zijn helaas altijd uitzonderingen die het vergallen voor de anderen.

Ik zou als vrouw of de partner van de vrouw, maar ook de omstanders verzoeken om ongewenste aanraking etc. door onfrisse of opdringerige figuren duidelijk af te keuren..
En bij herhaling melding maken bij de leiding, zodat deze figuren verzocht worden de cinema te verlaten.

Dan wordt de sfeer stukken prettiger.
Stelletjealtijdgeil
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Bttmslut schreef:
Freems schreef: Sommige mannen begrijpen het nog steeds niet. Ze staan er zo dicht op, dat de lust je vergaat. En dan heb ik nog niet over de diverse luchten die sommige mannen produceren, zoals zweet, en sommigen zijn ook vergeten om een tandborsteltje door de mond te halen. Ik kan goed begrijpen dat je als vrouw de volgende keer overslaat.

Inderdaad heb ik dit zelf ook gezien en gemerkt.
Ik heb zelf even staan kijken op enige afstand en werd zelfs door mannen opzij geduwd omdat zij er dicht(er) op wilde staan.
Zo van: ikke ikke en de rest kan stikken.
Die vergeten dat respect altijd geldt, ook in de darkroom richting vrouwen die genieten van sex met veel mannen. Of ze weten niet wat respect betekend.

Ik rook inderdaad ook wat geurende mannen uit mond en porien. Weten ze niet dat even douchen en tandenpoetsen heel veel scheelt??

De meeste mannen gedroegen zich prima, er zijn helaas altijd uitzonderingen die het vergallen voor de anderen.

Ik zou als vrouw of de partner van de vrouw, maar ook de omstanders verzoeken om ongewenste aanraking etc. door onfrisse of opdringerige figuren duidelijk af te keuren..
En bij herhaling melding maken bij de leiding, zodat deze figuren verzocht worden de cinema te verlaten.

Dan wordt de sfeer stukken prettiger.

Bedankt voor je fijne reactie...kus !
Bttmslut
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

Bericht door Bttmslut »

Graag gedaan en we zien jullie wel weer eens verschijnen!!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten