bottom voor gebruik

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
bottom
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

bottom voor gebruik

Bericht door bottom »

Hoi ik wil morgen woensdag de hele dag naakt en voor iedereen te gebruiken in de sexbios/donkere kamer zijn,jullie mogen met me doen wat jullie willen,gebruik me maar als sletje
de laatste keren hebben er ook verschillende mannen tegelijk van mij kunnen genieten,en ook een stel wat samen bezig was waarvan de blonde vrouw nog naar me toe kwam,en me een paar lekkere tikken op mijn billen gaf :)
ook was er de laatste keereen vrouw die zich lekker liet verwennen door een paar mannen,ik deed niet mee maar keek wel(ik dring me niet graag op)en je weet niet of het een vast groepje is he
ik ben bisex 45/185/80 kaal koppie altijd neuk klaar kontje en bottom
mischien doe ik een halsband en pols en enkelboeien om dan ben ik als bioscoopslet akkelijk te herkennen,voor vrouwen en stellen sta ik als sub ook open voor BDSM
ik wil tot sluiting blijven laat maar weten of er interesse is
nou hopelijk tot morgen
Bijlagen
mijn neukholletje
mijn neukholletje
GetAttachment.jpg (6.08 KiB) 1752 keer bekeken
bottom
Contacteer:

Re: bottom voor gebruik

Bericht door bottom »

Ik ben er geweest woensdag,het was al lekker druk toen ik binnenkwam ik denk man of 15 er waren ook 2 stellen aanwezig.die wat geilden,er waren meerderemannen ook naakt al,en ik dus ook meteen
eerst even in de bios gezeten,toen donkere kamer in sling daar lekker betast en gestreeld door mannen.na een tijd kwam een stel bij het kruis spelen dat klonk goed de vrouw speelde subje,een paar mannen keken ook toe hierbij,en een paar kon ik pijpen.wel giel om alles zote horen,zien kon ik weinig in het donker
toen het stel klaar was kwammen ze nog even kijken hoe ik in de sling klaarstond,ikheb daarna nog een man heerlijk gepijpt,kreeg ik compliment voor ook.
toen even de bios in weer en weer terug de donkere kamer in en in de stoel op mijn rug met opgetrokken benen klaar voor gebruik,ik ben er lekker gestreeld heb weer een paar keer gepijpt een ander stel kwam bij de schandpaal lekker geilen,de vrouw kwam heerlijk klaar en ze bleef achter elkaar hevig klaarkomen,echt geil om dat te horen,ik werd intussen heerlijk door een man afgetrokken en kwam heerlijk klaar ook ben ik nog heerlijk gevingerd weer pijpen en na een hele tijd was het stel pauze nemen en koffie en de meesten gingen ook
na een poos ging ik ook even de hal in en daar kwam een stel binnen een lange man en een knappe jonge vrouw rond de 30 denk ik lekker spontaan type

ik ging de bios in even rilexen en na een poos donkere kamer in jammer genoeg wat gemist want daar lag de man op bed en werd heelijk
bottom
Contacteer:

Re: bottom voor gebruik

Bericht door bottom »

door de vrouw klaargepijpt terwijl mannen eromheen stonden,toen ze klaar was moesten ze weer te snel weg...jammer,,, gelukkig zei ze nog ik ga even voor de liefhebbers op mijn knieen...gek genoeg reageerde niemand van de mannen,en gek genoeg ik wel(want ik ben normaal niet zo snel) maar ik zie dus dat laat ik me geen twee keer zeggen ;) en de vrouw begon mij heerlijk te pijpen,jammer genoeg heb ik altijd moeite om mijn pik stijf te krijgen dat zei ik ook,maar het was toch echt heel lekker
ik hoop dan ook dat als je dit leest devolgende keer meer tijd hebt,want dan wil ik je graag heerlijk verwennen ik bef erg graag,laat het maar weten als je weer eens komt
al met al was het wel een geslaagd dagje
voor herhaling vatbaar
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten