Geile ochtend en middag.......

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Stout Stel
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Geile ochtend en middag.......

Bericht door Stout Stel »

Na flink gepijpt te zijn op een carpool door mijn sletje, kwam mooi op tijd en volgens afspraak een vriend van me met zijn busje. Ik vertelde het haar pas een paar minuten voor zijn aankomst en was behoorlijk zenuwachtig....
Ik gaf haar de opdracht uit te stappen en hem te pijpen terwijl hij nog achter het stuur zat. Ondertussen voelde ik tussen haar benen.
Na een paar minuten stapte hij uit en namen we mijn slet mee naar achter en duwden haar de bus in.
Het vinger en likwerk begon en uiteindelijk bood ze hem haar vochtige kutje aan om te gebruiken...!!
Hard en stevig werd ze geneukt terwijl ze me pijpte.
Volgens afspraak spoot hij over haar buik, moest ze hem bedanken voor het geschonken genot en vertrok hij.

Vervolgens pijpte ze me nog even in de auto en vervolgden we onze weg richting Hilversum.

Van tevoren had ik haar al duidelijk geïnstrueerd dat ze moest doen wat ik haar op zou dragen. Dit hield in, het pijpen van bekenden van me, al dan niet op afspraak, en dat ze zich door diezelfde bekenden moest laten gebruiken....
Deze opdracht heeft ze met succes uitgevoerd en ze is behoorlijk, onder toeziend oog van verschillende getuigen, onder handen genomen. Uiteraard ook door mij, op een hele harde manier....!!! Dat zullen de omstanders zeker kunnen beamen.

Al bij al een heerlijke en geile dag.

Tot gauw
Grasplant
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Geile ochtend en middag.......

Bericht door Grasplant »

Geile story. Ik wil jou sletje ook wel eens flink onder handen nemen.
vaarman
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Ik wou dat ík een bekende van je was!
;)
edslash
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door edslash »

:lol: breek me de bek niet open
Goed verhaal. Dit alleen nog mee maken.
PBtje altijd welkom
liasson
Geaardheid: bi
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door liasson »

De maandag middag kwam ik onbevangen naar de EC. In afwachting wie ik zou treffen.
Bij binnenkomst, me geheel uitgekleed, zag ik dit heerlijke stel al bezig ... nog wel in de fase 'alleen naar kijken en dus niet aan zitten'. En natuurlijk respecteer je dat, net als alle andere kijkers.
Helaas kon ik niet verbergen dat de hele setting mij wel wat deed. Zij verwende haar meester zittend op haar knieen en uitzicht op haar genotsgrotje. Ik keek en genoot volop. Dit was fysiek duidelijk waarneembaar :). Om me heen kijkend was ik niet de enige.

Na enige tijd werd van werkplek gewisseld en werd ik aan haar voorgesteld. Jullie begrijpen al 'ik was een vriend/kennis'. En dan wel een van het gelukkige soort die mee mocht spelen.

Ben op verschillende wijze verwend en hoop dat dit ook omgekeerd voor het stoute stel geldt. Gezien zijn fysieke staat en na intieme controle van het sletje zat dit wel goed.

Het smaakt naar meer en hoop jullie nog regelmatig tegen te komen. In EC maar wellicht ook elkders.
"de weg naar een vriend is nooit te lang'

xxx

Een heel dik compl;iment voor dit stoute 'klasse' stel die ik nog vaak hoop tegen te komen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten