Naakt/Nudisten Party Hilversum anders?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
altijdlief
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Naakt/Nudisten Party Hilversum anders?

Bericht door altijdlief »

Als naturist ga je in je vakantie lekker in je blootje lopen, zwemmen, sporten, enz. maar helaas mag je daar geen stoute dingen doen. Dus wat hoop je dan als je een keertje naar de Naakt/Nudisten Party gaat. Juist daar mogen wel lekkere geile speeltjes doen. Op zicht prachtig mooi en heerlijk dat het mag en kan.

Dus dacht ik om eens een keertje naar Arnhem te gaan om te kijken hoe is op zo’n Naakt/Nudisten Party.

Nou dat viel wel een beetje tegen op donderdagmiddag. Heel veel mannen natuurlijk, had ik kunnen verwachten.

En maar één stel en dan nog het feit dat bijna alle heren als vliegen om de dame vlogen. Maar onze lieve dame had blijkbaar niet zoveel zin in al die mannen of ze was er nog niet aan toe. Misschien later toe ik weg was, misschien?

Wat mijn toch het meeste op viel en wat eigenlijk heel jammer was, het is geen echte Naakt/Nudisten Party, want vele mannen en ook de dame liepen daar rond in lingerie en in een slip. Waarom denk ik dan. En wat ik mis in Arnhem (dat mag best voor het entreegeld) gratis condoom. Natuurlijk als je naakt rond loopt, moet je ergens een condoom kunnen pakken. Wat is er dan makkelijk als je daar gebruik van kan maken als ze hier en daar klaar liggen. Dat kan de kosten niet zijn.
Wat ook opvallend was dat niet echt de mannen wat met elkaar deden, wat anders wel veel gebeurd. Bijna alle mannen wachten op actie van de dame.

Ziet dit bericht niet als negatief bericht maar ik probeer hiermee te bereiken dat het ook een echte Naakt/Nudisten Party gaat worden in plaats wat het nu is of ga het dan een Lingerie sexy slip Party noemen. De grote vraag is natuurlijk wie controleert dit alles. Of kunnen we tegen elkaar zeggen “hé doe dat slipje eens uit”. Moet toch kunnen.

Hopelijk gaat Hilversum en Amersfoort in de toekomst het goede voorbeeld geven en vinden daar de echte Naakt/Nudisten Party plaats.
driekeerpotent
Geaardheid: bi
Leeftijd: 54
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Naakt/Nudisten Party Hilversum anders?

Bericht door driekeerpotent »

het maakt mij niet uit,maar in de regels staat dat lingerie ook mag
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
peterpeter
Leeftijd: 35
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Naakt/Nudisten Party Hilversum anders?

Bericht door peterpeter »

de laatste keer dat ik in Hilversum was op de naaktdag was in de middag. Ik heb toen geen vrouwen gezien, maar iedereen was wel naakt. Bij eerdere naaktdagen dit jaar wel geile toestanden gezien met vrouwelijk gezelschap, maar dat is eerder toeval denk ik. Ga er in ieder geval niet van uit en als er toch een dame rondloopt geniet ervan (en van elkaar). Condooms liggen in H'sum trouwens bij de kassa. Ik denk als die in de ruimtes zelf liggen ze binnen de korste keren weg zijn.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten