StoutStel donderdag 25-10-12

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Wesly
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

StoutStel donderdag 25-10-12

Bericht door Wesly »

Afgelopen donderdag de stoute schoenen aangetrokken voor een ontmoeting met StoutStel. Eenmaal aangekomen in de EC kon ik schoenen en andere kleding meteen weer uitdoen. Op het bed voor de darkroom was A. zijn (voor mij) nieuwe sletje aan het neuken. Na een korte begroeting kon ik voor het bed plaatsnemen. Uit eerdere berichten had ik begrepen dat dit sletje nog onervaren was en een beetje onzeker, maar daar heb ik die middag niks van gemerkt.

Terwijl ze stevig op haar hondjes werd geneukt, begon ze me vakkundig te pijpen, waarbij ze regelmatig geile gretige blikken omhoog wierp. Binnen no time stond mijn paal op oorlogssterkte, om vervolgens tot ver achter in haar keel te verdwijnen. In alle bescheidenheid: een prestatie van formaat! Een andere gegadigde nam het van A. over en neukte haar stevig in een andere positie, terwijl het sletje me bleef pijpen. Daarna was het mijn beurt om haar kutje in alle standjes uit te wonen. Vanwege zuurstofgebrek en overmatig vochtverlies moest ik de strijd voorlopig opgeven (ligt het aan mij of laat de ventilatie het soms afweten?)

Terwijl ik me opfriste had de actie zich naar de koffiehoek verplaatst. Om beurten werden A. en mijn collega gepijpt terwijl ze op de bank tegenover me zaten. Hoewel ik inmiddels was voorzien van een capuccino, kon ik de aanblik van haar kontje in de lucht niet weerstaan, zette me achter haar, stak mijn pik opnieuw in haar kutje, en neukte haar nogmaals op zijn hondjes, terwijl ze de mannen op de bank voor haar bleef pijpen. Het duurde niet lang voordat ik zelf op die bank zat en zij zich achterwaarts over mijn pik liet glijden. Ze zette haar voeten op mijn bovenbenen, zodat ze nu bijna met met haar volle gewicht op mijn paal zat, die daar alleen maar harder van werd en in volle lengte diep in haar kutje verdween. Uiteindelijk heeft ze me op het bed nogmaals bereden, waarna het Stoute Stel zich naar een afspraak moest haasten.

Wat mij betreft veel te vroeg...

Wesly
Dikke XL paal
edslash
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: StoutStel donderdag 25-10-12

Bericht door edslash »

Goed vehaal man
En natuurlijk had ik er wel bij willen zijn.
Dank voor mooi en geil verslag
Erik38
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Erik38 »

Geil om te lezen inderdaad. Wesley, je hebt echt (nog) een talent :D
the Stud
Geaardheid: bi
Leeftijd: 52
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door the Stud »

Inderdaad. wat een geile slet! ook ik had het genoegen om afgelopen donderdag deze slet te berijden. Op uitnodiging van haar meester A. kwam ik EC binnen en zag hoe zij reeds stevig onder handen werd genomen. Een blik van goedkeuring, glimlach en knipoog naar hem en haar. Ben me gelijk gaan uitkleden en zag dat er aardig wat mannen er om heen stonden. Menigeen stonden te trappelen en waren aandachtige toeschouwers. Zij werd eerst doggystyle geneukt door haar meester later werd dit overgenomen door Wesley. Zij kreeg geen rust en genoot volledig! Het kreunen en kermen van deze geile slet was zeer aangenaam. Intussen werd ik gepijpt waarbij haar specialiteit "deepthroat" flink aan bod kwam. Supergeil als een sletje je negerlul helemaal opzuigt, wauwwwwwwww.

Na dit genot was ik aan de beurt om haar flink te neuken eerst doggystyle, daarna missionaris waarbij haar benen flink gespreid werden. ik werd heter en ik gooide er een versnelling uit. Deze geile blonde slet moest gewoon stevig genaaid worden. van tijd tot tijd voelde ik haar kutspieren aanspannen, wat een genot en gevoel.........

Wij zijn op een bepaald moment van het matras (t/o de gloryholes) verplaats naar de bank en om de beurt werden we gezogen door deze geile slet. Haar billen, borsten werden door anderen stevig onder handen genomen. ook hier werd zij op handen en voeten gezet en stevig doggystyle geneukt door Wesley en haar meester. Wesley, klasse man !!

Het aanschouwen van dit moois gaf mij weer energie en ik vroeg haar om op mijn negerlul te komen zitten op de bank. het was even passen en meten, maar toen ze goed zat, zoog ze me negerlul volledig op. Ik kwam flink los en schoot mijn sperma lading in haar kutje, superrrrrrrr. :)

Hierna was Wesley weer met haar bezig, nu zat zij omgekeerd ( met haar rug naar zijn gezicht) op hem. zij bereed hem stevig en wat een topgeile uitzicht haar kutlippen die open en dicht gaan o zo strak............ :D Dit sletje genoot aan alle kanten en ging los.

Helaas........ kwam aan dit moois een end! Ik heb zeker genoten en de aanwezige mannen denk ik ook. volgend keer ben ik er zeker bij, x
Mr Marshall
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Mr Marshall »

Ik sluit mij helemaal bij edlash en Erik38 aan!

Bedankt Wesly, voor het delen van jouw ervaring! Altijd fijn om te lezen over belevenissen van forummers door die door een 'stout stel' worden uitgenodigd voor een ontmoeting, waarbij de vrouw helemaal te pakken mag worden genomen. :mrgreen:

Bedankt the Stud, voor jouw aanvulling! Altijd goed dat gasten niet alleen ter plekke 'een bijdrage' leveren, maar ook hier een bericht achter laten! :lol:

Inderdaad, mooie en geile verslagen. ;)

En natuurlijk, StoutStel: jullie bedankt, dat jullie dit moois mogelijk hebben gemaakt! :mrgreen:

Ik had gewild, dat ik er ook bij was! 8-)
Stout Stel
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Stout Stel »

Het was idd een hele geile en opwindende aangelegenheid....
Bedankt Stud en Wesly. Jullie hebben mijn slet goed, en zoals ze dat graag heeft, grondig en hard geneukt.
Dankbaar heeft ze jullie daarom ook diep gepijpt en eigenlijk verlangt ze er weer naar wanneer ik jullie en mss andere bekenden uit zal nodigen.
Mijn slet wil en moet altijd hardhandig worden geneukt en af en toe kan en gilletje van pijn geen kwaad......!!!!! Omstanders die sommige acties hebben kunnen volgen, weten dat ik haar soms meedogenloos hard te grazen neem.

We zullen binnenkort weer komen, en dan zal ik haar de opdracht geven om gewillig de mannen te pijpen die ik aanwijs en haar kutje ter beschikking te stellen om geneukt te worden.... En wie weet, ook haar kontje...:-)

Groetjes
vaarman
Leeftijd: 36
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Oftewel: Wordt vervolgd! Klasse topic. Beeldende verslagen. Lekker om te lezen!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten