Hallo,
we zijn afgelopen vrijdag geweest en we zijn erg netjes ontvangen.
De dame heeft ons de weg uitgelegd en zo nam ik mijn slet aangelijnd mee naar beneden.
Het was even wennen aan de duisternis en zoeken naar de plek die ik in mijn hoofd had om te beginnen.
Nadat ik haar een flinke spanking had gegeven in de heterozaal, heb ik haar klaar voor gebruik
neergelegd in de algemene ruimte op de bank.
De heren die aanwezig waren heb ik toen ook uitgenodigd om haar te gebruiken.
Drie van de vele aanwezigen hebben daar daadwerkelijk gebruik van gemaakt,
terwijl de anderen helaas alleen maar bleven trekkend bleven toekijken.
Ik kreeg de tip om haar in de sling te leggen, wat ik ook gedaan heb, maar deze hing nogal een stuk te hoog,
waardoor mijn slet niet geneukt kon worden. Ook later op het plateau bleven de daadwerkelijke neukers weg.
Wel is ze door een aantal goed ondergespoten en werd er dankbaar gebruik gemaakt van haar handen.
Daar lag ze tenslotte ook voor.
Ik ga haar graag nog een keer mee nemen, maar dan hoop ik wel, dat ik haar geile gevoelens niet hoef te bewerken,
en dat er dan dus wel voldoende mannen zullen zijn, die niet alleen maar toekijken en zichzelf afrukken,
maar haar ook eens goed willen doorneuken.
Ook dan zal ze daar een aantal keer flink gespanked gaan worden, waarbij ik wat meer bewegingsvrijheid zal opeisen,
dan ik nu kreeg, want kijken is erg prettig, maar in de weg staan niet.
Al met al ben ik tevreden over deze middag, en zal ik binnenkort nog een keer aankondigen als ik mijn slet beschikbaar
zal stellen om geneukt en ondergespoten te worden.
Met vriendelijke groeten,
Mr. Poseidon.
Revieuw afgelopen vrijdag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten