Geil feestje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Stout Stel
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 dec 2011 10:38
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Geil feestje

Bericht door Stout Stel »

Wij komen zaterdag 1 november naar de EC in Hilversum.
Om 15.00 uur zullen wij er zijn.

Mijn zéér gewillige, onderdanige, sperma slikkende en altijd geblinddoekte lustsletje zal dan braaf haar mondje, kutje en kontje ter beschikking stellen.

Zij verlangt ernaar om vooral ruw en hard geneukt te worden en houdt niet van dat zoetsappige geaai of gevinger. Tenzij.......het een geile vrouw of jonge meid is...!!
Die zal zij dan ook naar graag met haar tong en vingers verwennen.
Dames die haar willen fisten.....Gráág.

Koppels zijn zéér welkom.....

Ik reken erop dat kijkers gepaste afstand zullen bewaren zodat de echte doeners makkelijk bij mijn sletje kunnen.

Groetjes,

Stout Stel
Sandor
Berichten: 128
Lid geworden op: 28 mar 2013 17:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Geil feestje

Bericht door Sandor »

Zo dat klinkt goed, spannende oproep!!!!
Misschien maar eens een kijkje nemen zaterdag in Hilversum.
Hoop dat het er daar net zo heet aan toe kan gaan als in Amersfoort. :D :D ....

Sandor
boy1993hilversum
Berichten: 218
Lid geworden op: 14 aug 2013 11:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Geil feestje

Bericht door boy1993hilversum »

Leuk!! ik ben er bij!
Gebruikersavatar
Lekker kaal
Berichten: 109
Lid geworden op: 04 nov 2009 19:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Geil feestje

Bericht door Lekker kaal »

Ik heb er zin in...tot hoe laat zijn jullie er ongeveer ?
Wes
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2014 18:34
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Geil feestje

Bericht door Wes »

Wij zullen ook aanwezig zijn.
Enjoyer
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 nov 2014 10:07
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Geil feestje

Bericht door Enjoyer »

Dag Stout Stel,

Ik zag ergens anders op het forum dat je nogal teleurgesteld bent in al die mannen die wel je sletje neuken, maar daarvan geen verslag maken. Ik vind dat je gelijk hebt, dus hierbij een verslag van een bijzonder geile ervaring. Hoop dat je me PB't op appt als je weer met je sletje op pad gaat.
======
Zaterdagmiddag stapte ik rond kwart over drie een overvolle cinema binnen. Achterin bij het grote bed stond een groep mannen. Op de grond zag ik de vage contouren van een vrouw die aan het pijpen was. De mannen stonden in een kring om haar heen. Ze had in iedere hand een pik en een pik in haar mond. Een zeer geil gezicht. Toen mijn ogen aan het donker gewend waren ontwaarde ik een prachtige blondine gekleed in een rood lingerie-setje, jarratelles, kousen en hoge hakken. Ze was geblinddoekt. Het was heerlijk om te zien hoe ze onvermoeibaar alle pikken pijpte die ze toegestoken kreeg. Zo af en toe wisselden de mannen, en dan zocht ze met haar handen naar pikken die ze niet kon zien en die ze graag in haar hand wilde houden.

Pijpen kan ze als de beste. Ik was een van de gelukkigen. Ze heeft me lang en diep gepijpt. Ik drukte haar hoofd tegen me aan zodat mijn pik zo diep mogelijk achter in haar keel zat, heerlijk als je vervolgens dat typische verslik geluid van haar hoorde. Ze gedroeg zich als een echte gewillige slet. Ze klaagde niet. Maar bedankte de meester als er weer iemand in haar of op haar was klaargekomen.
Bijzonder geil vond ik het ook om te zien hoe een van de mannen op haar gezicht klaarkwam en ze daarna mijn pik in haar mond nam (met condoom) en doorging met pijpen.
Later heb ik haar nog lekker geneukt terwijl zij een andere man pijpte. Ik kwam alleen wel wat snel klaar door de langdurige pijpbeurt die ik al gehad had. Daarna verhuisden we naar het bed in de donkere kamer. Een van de andere mannen heeft haar daar vervolgens doggystyle geneukt. Dat onderging ze luidruchtig. Niet gek ook want ze werd vrij hard aangepakt.
Niet zo hard overigens als een paar keer geleden, waarbij er zo hard geneukt werd dat je het ketsen boven in de winkel kon horen, ook dat onderging ze toen overigens gewillig en met klasse.
Helaas moest ik weer naar huis, maar ik heb met genot staan kijken hoe het sletje nog verder werd geneukt voor ik vertrok. Op een gegeven moment heeft ze ook nog met de zweep gekregen volgens mij, ik hoorde haar kreunen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het sletje ook een naam heeft en hoe oud ze is.
Hoe dan ook; ik vond het een geweldige ervaring en doe volgende keer graag weer mee.

Enjoyer
Ik houd van gangbangs, bondage en trio's. Mooie lingerie maakt het feest compleet. Pik 18 cm en lekker dik. Normaal postuur, geen buikje en bruine ogen.
frankvanwielen
Berichten: 218
Lid geworden op: 02 dec 2012 12:33
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Geil feestje

Bericht door frankvanwielen »

Kijk! Zo hoort het. Well done enjoyer!
Misschien hebben het sletje en haar meester wel zo genoten dat ze deze week weer door haar meester wordt meegenomen. Ideetje?
Lijkt mij een plan en ik meld me graag bij dezen aan om het sletje morgenmiddag weer van pikken en zaad te voorzien.
Geil weekend gewenst aan eenieder!
Frank
Try me, you'll love it! :)
ruudr
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 okt 2014 15:06
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Geil feestje

Bericht door ruudr »

Ondanks dat dit feestje al hele tijd geleden was, wil ik toch nog even stout stel bedanken voor dit feestje en de geile middag waar het sletje voor heeft gezorgd!

Bij binnenkomst moedt de slet wachten tot de meester klaar was om tekeer te kunnen gaan. En toen dat eenmaal zo ver was, ging het sletje ook flink los! Geblinddoekt werkte ze de ene lul na de andere af. Heerlijk om te zien en wat kon ze het goed! Land en diep! Zeer goed getraind!

Afwisselend op het bed en op d'r knietjes op de grond heeft ze alle aanwezige mannen laten genieten! Ben zelf heerlijk twee keer klaargekomen! Wat was dat ontzettend lekker!! Zelden zo'n ontzettend goede en lekkere slet meegemaakt.

Hoop dit stoute stel nog keer mee te maken in de bios!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten