Teleurstellend

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Veronica
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Teleurstellend

Bericht door Veronica »

Gisteravond vol zin en geile gedachtes naar Hilversum. Wat zou me te wachten staan? Er waren positieve opmerkingen op het forum gemaakt. Hoe teleurstellend was het!

Er waren niet zo heel veel mannen maar dat vond ik nog niet zo erg. Wat wel jammer was het aantal actieve mannen. Op een enkele, moet ik zeggen dappere man? Na, werd er alleen gekeken.

ik vraag me dan ook af waarom deze mannen naar zo een club komen. Krijg je de kans je fantasie te beleven, je lekker te laten gaan, staan ze alleen te kijken. En ja pijpen mag maar niet verder.

Waar zijn die mannen die van wanten weten, het lef hebben actief mee te doen en een vrouw zoals ik, die haar openstelt voor jullie geile mannen, lekker kunnen en willen verwennen.

Ik hoop dan ook van harte dat een volgende keer de mannen actiever zijn en mij en zichzelf een geile en gezellige tijd bezorgen. Afgesproken?

Veronica
ChrisXX
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Teleurstellend

Bericht door ChrisXX »

Ik heb in een andere post een berichtje over jullie geschreven, dat overigens helemaal niet beledigend bedoeld is. Misschien hebben jullie daar wat aan! Niet iedereen bezoekt het forum en weet dus dat jij je openstelde voor iedereen!
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Hallo Veronica,

Misschien beter om naar Amersfoort te gaan. Daar zijn regelmatig vrouwen met een hele groep actieve mannen bezig.
Als je daar een aankondiging doet met wat je wensen zijn, is de kans groot dat je geheel bevredigd weer naar huis toe gaat.

Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
1966ron
Leeftijd: 48
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door 1966ron »

hoi Veronica, Ron hier.
Ik ben net lid geworden en jammer dat ik er gister niet was. Ik had je zeker lekker verwend
Dukker2
Leeftijd: 52
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Dukker2 »

Ik denk dat het in EC Arnhem niet gebeurt was. Volgens mij zijn de mannen daar toegeeflijker.

Groet, Dukker.
driekeerpotent
Geaardheid: bi
Leeftijd: 54
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door driekeerpotent »

ik ben eigenlijk niet gegaan omdat ik dacht dat het te druk zou zijn na je oproep,heb namelijk meegemaakt dat er geen doorkomen aan was. volgende keer kom ik zeker en ik ben echt geen toeschouwer,ik heb je al vaker meegemaakt in het verleden en je bent echt een geile vrouw. ik hoop niet dat je Hilversum nu afschrijft.
ik vind het nog steeds jammer dat Erotica op zaterdagavond niet open is,de andere bioscopen zijn niet zo schoon en uitgebreid als Erotica.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Loodgieter
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Hoi Veronica.

Ik zat gisteren in Belgie < dus kon er helaas niet bijzijn .
Volgende keer als je meester weer een datum regelt hoop ik er toch weer bij te zijn.
Ik weet wat voor een heerlijke slet je bent , en weet dat je van een keiharde aanpak houdt.
Ik ben daar zeker voor in , dat weet je , en zal een paar goeie actieve mannen uitnodigen voor je.
Stuur maar een pb.
hoor van je .

Gr. Loodgieter
frankvanwielen
Leeftijd: 42
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door frankvanwielen »

Zo ken ik je weer Loodgieter! Als een man die weet hoe je de vrouwen blij maakt! Keihard en altijd recht door zee.
Kan niet lang duren dat Veronika terugkomt en zeeer tevreden huiswaarts gaat. Ik hoop met vele anderen dat het dan weer Hilversum wordt aangezien dat voor mij het dichtst bij is.
Geile groet en tot snel Veronica!

Frank
Try me, you'll love it! :)
Hotboy21mike
Contacteer:

Bericht door Hotboy21mike »

Veronica schreef:Gisteravond vol zin en geile gedachtes naar Hilversum. Wat zou me te wachten staan? Er waren positieve opmerkingen op het forum gemaakt. Hoe teleurstellend was het!

Er waren niet zo heel veel mannen maar dat vond ik nog niet zo erg. Wat wel jammer was het aantal actieve mannen. Op een enkele, moet ik zeggen dappere man? Na, werd er alleen gekeken.

ik vraag me dan ook af waarom deze mannen naar zo een club komen. Krijg je de kans je fantasie te beleven, je lekker te laten gaan, staan ze alleen te kijken. En ja pijpen mag maar niet verder.

Waar zijn die mannen die van wanten weten, het lef hebben actief mee te doen en een vrouw zoals ik, die haar openstelt voor jullie geile mannen, lekker kunnen en willen verwennen.

Ik hoop dan ook van harte dat een volgende keer de mannen actiever zijn en mij en zichzelf een geile en gezellige tijd bezorgen. Afgesproken?

Beste Veronica, ik ben er nog nooit geweest maar na jou bericht gelezen te hebben, kan ik niets anders dan eraan te geloven. Wanneer was je van plan weer te gaan? Ik beloof je dat ik er zal zijn en je niet teleur zal stellen. Ps een tevreden vrouw is een tevreden ik!
Xx mike
Veronica
Veronica
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Veronica »

Hallo allemaal,

erg bedankt voor alle positieve reacties. Er wordt vaak verwezen naar Amersfoort. Dat is voor ons toch wat verder weg maar wie weet, ooit als mijn Meester eens wat anders wilt. En nee, ik heb Hilversum zeker niet afgeschreven want ik heb er zeker hele geile tijden meegemaakt.
Wanneer ik weer kom is afhankelijk van mijn Meester, maar zodra ik weer opdracht krijg wordt het zeker weer hier vermeld. En iedere keer weer met geile, opgewonden en lekkere verwachtingen.

Geile groeten,
veronica
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten