Wij stel zijn nieuwsgierig
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Wij stel zijn nieuwsgierig
Hallo beste mensen,
Wij zijn een koppel v27 m33. We willen een keer naar de seksbios maar vragen ons af hoe de ervaringen zijn.
Wij zijn een koppel v27 m33. We willen een keer naar de seksbios maar vragen ons af hoe de ervaringen zijn.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Wij stel zijn nieuwsgierig
Meestal goed
We willen jullie wel een keertje rondleiden. Stuur ons maar een berichtje

- peter125
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Ik ben zelf ook erg nieuwsgierig en wil graag een keer aanwezig zijn 

-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 22
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Ja ik ook, leuk
- CoupleGooi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 36
- Contacteer:
Keertje samen afspreken?
Sportief en geil stel, hij 38 NL blond, sportief, zij 36 Latijns, knap en sexy zoekt stel of vrouw.
-
- Contacteer:
Het klinkt wel spannend en positief.
We kijken nog wanneer we gaan, maar voor eerste keer doen we geen aankondiging ofzo, word gewoon spontaan een dagje
Bedankt voor de reacties
We kijken nog wanneer we gaan, maar voor eerste keer doen we geen aankondiging ofzo, word gewoon spontaan een dagje

Bedankt voor de reacties
- driekeerpotent
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
waren jullie dat leuke stel die in de darkroom de geile lifeshow gaven vanavond rond 18.00 uur? dan was ik de enige toeschouwer,ik vond dat jullie het heel goed deden voor de eerste keer. top, ik hoop jullie nog eens een keer tegen te komen.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
-
- Contacteer:
nee waren wij niet.. onze eerste keer moet nog komen 

- Glorylove
- Leeftijd: 45
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
@playy. Ik heb de EC in Amersfoort en Hilversum weleens bezocht. Ik zie al leuke reacties op jullie bericht. Bij het team in de EC in de winkels kunnen jullie aangeven dat jullie voor het eerst komen. Ze kunnen jullie rondleiden en jullie kunnen altijd besluiten om daar binnen te gaan
Om de drempel laag te houden Schrik niet van de actieve mensen en een verdwaalde hand. En van dat laatste hoeft niemand van gediend zijn. Iedere gemiddelde bezoeker weet dat te respecteren. Dus niets moet en veel kan, mits het binnen de huisregels van EC past. Ook voor stellen die het samen met elkaar willen ondernemen is er ruimte. Of bezoek(st)ers die alleen komen kijken.
Ik zelf vind het heel geil om bezoekers te zien genieten. Ik heb met 1X meteen travestie afgesproken. Supergeile live seks show mee gegeven. Ook meegedaan met een groep mannen een vrouw te verwennen en 1x samen met een travestie, EC Amersfoort bezocht wat voor haar de 1e keer is. Dat was heel geil met haar, one on one spelen met elkaar en lekker gestreeld worden door een andere vrouw. Na afloop gaf ik haar een lekkere knuffel. Ik heb de afgelopen jaren vele leuke ervaringen gehad. Ook buiten EC voorbeeld bij drive van een fastfood restaurant menutje bestellen en de dame had zin in mijn frikadel.
Mochten jullie de eerste stap zetten dan wil ik jullie veel plezier, (ont)spanning en seksatie toe wensen. Op het forum is het ook mogelijk om contact te zoeken via de pm button. Mochten jullie uit mijn bericht vragen hebben, dan mogen jullie via de pm button stellen.
Groetjes van Glorylove.
Om de drempel laag te houden Schrik niet van de actieve mensen en een verdwaalde hand. En van dat laatste hoeft niemand van gediend zijn. Iedere gemiddelde bezoeker weet dat te respecteren. Dus niets moet en veel kan, mits het binnen de huisregels van EC past. Ook voor stellen die het samen met elkaar willen ondernemen is er ruimte. Of bezoek(st)ers die alleen komen kijken.
Ik zelf vind het heel geil om bezoekers te zien genieten. Ik heb met 1X meteen travestie afgesproken. Supergeile live seks show mee gegeven. Ook meegedaan met een groep mannen een vrouw te verwennen en 1x samen met een travestie, EC Amersfoort bezocht wat voor haar de 1e keer is. Dat was heel geil met haar, one on one spelen met elkaar en lekker gestreeld worden door een andere vrouw. Na afloop gaf ik haar een lekkere knuffel. Ik heb de afgelopen jaren vele leuke ervaringen gehad. Ook buiten EC voorbeeld bij drive van een fastfood restaurant menutje bestellen en de dame had zin in mijn frikadel.
Mochten jullie de eerste stap zetten dan wil ik jullie veel plezier, (ont)spanning en seksatie toe wensen. Op het forum is het ook mogelijk om contact te zoeken via de pm button. Mochten jullie uit mijn bericht vragen hebben, dan mogen jullie via de pm button stellen.
Groetjes van Glorylove.
Man -vrouwelijk gericht-, bitop, bezoekt de ec af en toe voor spanning, gezelligheid en seksatie soms in gezelschap met een tgirl slet. Enkel in voor contact met echte open minded bezoekers.
-
- Contacteer:
Vanmiddag in hilversum geweest
Hallo mensen, ik en mn meisje zijn vanmiddag 25-2 geweest, jammer dat het bi en gay thema was.
Was ons eerste keer! TE veel mannen aanwezig maar ook veel gay waardoor we geen zin meer hadden...
Maar ook voor de heteros, geef gewoon ruimte aan de stellen en niet gelijk achter hun aanlopen en aanstaren, want dat is toch best ongemakkelijk(vooral voor de vrouw) .. de mannelijke persoon die er werkte, TOP, kwam gelijk vragen hoe en wat en evt rondbegeleiding.. Stellen, dames, keer samen maar afspreken met ons? xx
Was ons eerste keer! TE veel mannen aanwezig maar ook veel gay waardoor we geen zin meer hadden...
Maar ook voor de heteros, geef gewoon ruimte aan de stellen en niet gelijk achter hun aanlopen en aanstaren, want dat is toch best ongemakkelijk(vooral voor de vrouw) .. de mannelijke persoon die er werkte, TOP, kwam gelijk vragen hoe en wat en evt rondbegeleiding.. Stellen, dames, keer samen maar afspreken met ons? xx
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten