Harde, HÉLE HARDE Neukers

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Stout Stel
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 dec 2011 10:38
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Harde, HÉLE HARDE Neukers

Bericht door Stout Stel »

Voor volgende week heb ik voor mijn gewillige en onverzadigbare Sletje,héle harde en ruige neukers nodig.....!!!

Ook koppels zijn welkom want ze is ZO verschrikkelijk bi geworden de laatste tijd
De dames mogen zich ook aan haar vergrijpen en haar dwingen om jullie te behagen.

Vol overgave en passie zal ze alles doen....!!

Ze moet vooral hard in haar kut en kont geneukt worden.

Alleen Pbtjes graag en de dag horen jullie van mij persoonlijk!!!!

Warme groet
Cinemafan
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jun 2014 13:14
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Harde, HÉLE HARDE Neukers

Bericht door Cinemafan »

Hallo,

Heel hard neuken, prima.
Ik zal trachten er bij te zijn en haar te laten merken dat ik er ben.
Natuurlijk wel afhankelijk van wanneer jullie komen.
Ik hoop dat ik dan kan.
Zou je mij wat willen laten weten !!
Groet
Cinemafan
gabriel10
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 mar 2015 09:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Harde, HÉLE HARDE Neukers

Bericht door gabriel10 »

lIJKT ME HEERLIJK OM JE TE VERWENNEN MET MIJN GROTE PIK! WANNEER GAAT HET GEBEUREN?
Boo
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 dec 2009 11:44
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Harde, HÉLE HARDE Neukers

Bericht door Boo »

Was weer een fantastisch feest, de man had een mooie blonde slet bij zich die op haar knieen iedereen heerlijk pijpte. Hierna werd ze heerlijk in haar kontje geneukt op het matras ze kwam daarbij meerdere maalen kronkelend klaar zonder aangeraakt te worden! Heerlijk om te zien hoe ze door al die mannen verwent werd!
Stout stel bedankt voor de mooie middag ik heb genoten :)
aantwater
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 jul 2008 11:49
Geaardheid: hetero
Locatie: het Gooi
Contacteer:

Re: Harde, HÉLE HARDE Neukers

Bericht door aantwater »

Gisteren kwam ik rond half een de trap af en opende de deur van de cinema.
In de verte op het bed stak een paar damesbillen versierd met rode jarretels de lucht in
terwijl haar hoofd ritmisch op en neer ging tussen de benen van een man.
Tegen het bed stond een andere dame voor overgeleund.
Zij werd met stevige stoten achterlangs geneukt.
Het waren Stout Stel en Geilsletje die al druk bezig waren.
De slavin was bezig haar meester diep te pijpen
waarbij hij haar hoofd tussen zijn benen vastklemde,
Ze spartelde behoorlijk, maar dat hielp haar weinig, diep pijpen moest en zou ze.

Er waren blijkbaar heel wat mannen op de hoogte gebracht van hun komst
want al vlug liep er zo'n man of twintig naakt rond.

De slavin van Stout Stel was zoals gewoonlijk geblinddoekt
en werd ter verwelkoming van de heren op haar knieën op de grond gezet om een rondje te pijpen.
Haar meester gaf haar daarbij aanwijzingen: 'naar links, goed diep pijpen!', naar rechts'.
De mannen die haar een lading sperma in de mond cadeau deden werden door haar bedankt met 'dankuwel, meneer'.

De slavin werd bevolen tegen het bed te gaan staan en aan de liefhebbers haar kontgaatje aan te bieden.
De liefhebbers stonden letterlijk in de rij.
De ene na de andere leuter kreeg zij in haar kont te verwerken.

Zij vond dat zo lekker dat zij van tijd tot tijd voorover op de grond in elkaar mocht gaan zitten
om zonder haar kut aan te raken knijpend met haar dij- en kutspieren zuchtend en kronkelend klaar te komen.
Daarna was het vlug, vlug weer opstaan om de volgende pik tussen haar billen te ontvangen.

Het klapstuk van de middag was een donkere man die door Geilsletje al op oorlogssterkte gepijpt was.
Stel je voor je loopt in je slip door de cinema en er komt een lekkere jonge meid helemaal naakt op je aflopen,
zij knielt voor je en haalt je pik uit je slip om hem diep in haar mond te laten verdwijnen.
Zo gebeurde het gistermiddag.

Met zijn grote leuter recht vooruit liep hij op de slavin af
die van haar meester haar billen wijd uiteen moest trekken en ramde zijn geval in een keer bij haar naar binnen.
Hij pakte haar bij de schouders en begon in een razend tempo op haar in te beuken.
De slavin gilde van genot.
'Wat ben jij?',vroeg de meester haar.
-Een hoer!
'En wat nog meer?'
-Een lustslet!
'Ja en verder?'
-Een NEGERHOER!

Kortom het was weer een zeer bevredigende middag in Hilversum in een goede sfeer.
Dextero
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2014 19:32
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: Harde, HÉLE HARDE Neukers

Bericht door Dextero »

Dag Stoutstel,

Blote mannen met zwetende lijven, spelend met hun stijve pikken, en een slurpend, smakkend en kwijlend meisje op haar knieën op de vloer dat werd gedwongen om de mannen af te zuigen.
Mooi om te zien hoe het subje in totale onderdanigheid telkens weer haar eigen geiligheid opwekte en ze zonder tegenspraak niet anders dan gevolg kon geven aan de opdrachten die ze kreeg: het ondergaan van harde en meedogenloze sex. Hoe ze keer op keer een man moest bedienen tot hij klaarkwam, waarna alweer een volgende man klaar stond om haar gunsten te genieten. Weigeren of zelfs maar protesteren was geen optie; gehoorzaamheid was immers een vanzelfsprekendheid.

Ik vond het erg leuk een van die mannen te zijn en lekker te genieten van haar onverzadigbare geiligheid.
Leuk om met jullie kennis gemaakt te hebben.
Het was een fijn.

Groeten Dextero
Stout Stel
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 dec 2011 10:38
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Harde, HÉLE HARDE Neukers

Bericht door Stout Stel »

Beste Boo, Aantwater en Dextero,

Bedankt voor jullie verslagen, waarvoor ook mijn waardering.
Jullie mogen , doordat jullie gehoor hebben gegeven aan mijn vraag om een leuk verslag te schrijven, middels de verstuurde pbtjes, erop rekenen dat ik jullie iig voor een volgend geil feestje uit zal nodigen.....!!

Er waren vele mannen persoonlijk door mij uitgenodigd, en mijn subje heeft waanzinnig genoten.

Een volgende keer zal er ik proberen om er ook een sletje uit België bij te betrekkken...... Mijn sletje en zij hebben in de privésfeer al flink van elkaar genoten en kijken ernaar uit om een mannenoverschot ten dienste te zijn...

Warme groet, ook namens mijn altijd geblinddoekte sletje,

Stout Stel
Dickson
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2015 00:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Harde, HÉLE HARDE Neukers

Bericht door Dickson »

Mag ik ook langs komen?
Justme52
Berichten: 43
Lid geworden op: 20 jan 2015 21:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Harde, HÉLE HARDE Neukers

Bericht door Justme52 »

Ook ik mocht deze middag getuige zijn van de aanwezigheid van stout stel en volgens mij bdsm koppel. Was mijn 2 e of 3 e bezoek aan de EC en was dus niet alleen nieuwsgierig maar ook wat nerveus omdat ik geen idee had wat mij te wachten stond. Eenmaal beneden snel uitgekleed en rondzoekend de zalen en darkrooom even verkennend waren er in eerste instantie alleen wat mannen.. Ana enkele minuten kwam daar verandering in toen er een (stout) stel binnen kwam.. De dame sexy maar geul gekleed in zwart kort jurke en topje die niets te wensen over liet. Onmiddellijk moest ze in de darkroom op dr knieeen en om even te wennen haar eigen partner pijpen. Die was zo gul om na enige tijd zijn dame ter beschikking te stellen aan de overige aanwezige mannen. Ze werd flink hard geneukt staand tegen de matras van het grite bed. Op dat moment kwam ook het andere stel binnen. De vrouw, blond en geblindoekt in aanwezigheid van haar meester moest als slavin onmiddellijk op haar knieeen en begon de aanwezige mannen na bevel van haar meester af te trekken en te pijpen. Na enige tijd werd ze vastgezet in het schandbkok. Daar kwam ik gelukkig in de gelegenheid mijn harde pik in haar mond te steken. Niet eerder had ik sex in aanwezigheid van zoveel kijkers. Echter de warme lippen en gulzig zuigende mond deden haar werk. Heerlijk zoals ze kon pijpen zeg.. Omdat ik niet wist of ik van haar meester mocht klaarkomen in haar mond bijtijds teruggetrokken vlak voor mijn explosie.. Na een flink pak rammel werd ze losgemaakt. Kijkend naar alle lichamem, neukend, pijpend en smachtende ogen werd ik wederom geil. Op het moment dat de geblondoekte dame op het werd van achteren werd genomen heeft ze mij wederom heerlijk gepijpt en klaargemaakt... Ik kan nog wel een uur verder schrijven over de tot leven gekomen fantasie. Uiteindelijk heb ik mij na meerdere keren klaargekomen te zijn mij omgekleed en de cinema verlaten... Buiten lopend keek ik nog 1 x achterom naar de etalage van de EC. Omstanders moeten aan mijn gezicht gezien hebben dat ik net uit de zevende hemel kwam....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten