Ik dacht , kom, eens kijken of het een beetje geil is met travestieten, cross dressers en al die andere jongens die zich af en toe (of vaak) als vrouw willen laten zien.
Ik was er vroeg, maar wat een teleurstelling. Geen enkele tv, alleen een paar geklede mannen die aandachtig observeerden hoe ik me uitkleedde. Daarna leek het wel op een bijeenkomst van bejaarde zwaarlijvigen, want alles wat er verder binnenkwam leek ver boven de 70 met een enorme buik. En die van onder de 70 waren ook aardig overgewicht. Ik ben om half drie weggegaan, tezamen met nog twee teleurgestelde bezoekers. Misschien is het later nog leuk geworden, maar ik had geen zin om daar nog op te wachten.
Teleurstellende tv dag 4 mei
- Eroticcinema H'sum
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Re: Teleurstellende tv dag 4 mei
Beste Rich5,
Leuk dat je jezelf vandaag heb aangemeld op ons forum, jammer dat het eerste bericht op ons forum zo negatief is, en jammer dat het teleurstellend was voor jou, maar ik hoop dat je de volgende keer iets meer tijd / geduld heb, zodat je ook de andere "dames" had kunnen zien die wat later arriveerden. Wat betref u uitlating over onze andere bezoekers vind ik het erg jammer dat u de mensen niet respecteert zoals ze zijn, een ieder is bij ons welkom, en of je nu iets ouder bent of een maatje meer heb, dat mag de pret niet drukken, ik hoop alleen dat u de volgende keer iets subtieler met deze opmerking om gaat, want dit tolereren wij niet.
Het Eroticcinema Team.
Leuk dat je jezelf vandaag heb aangemeld op ons forum, jammer dat het eerste bericht op ons forum zo negatief is, en jammer dat het teleurstellend was voor jou, maar ik hoop dat je de volgende keer iets meer tijd / geduld heb, zodat je ook de andere "dames" had kunnen zien die wat later arriveerden. Wat betref u uitlating over onze andere bezoekers vind ik het erg jammer dat u de mensen niet respecteert zoals ze zijn, een ieder is bij ons welkom, en of je nu iets ouder bent of een maatje meer heb, dat mag de pret niet drukken, ik hoop alleen dat u de volgende keer iets subtieler met deze opmerking om gaat, want dit tolereren wij niet.
Het Eroticcinema Team.
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Bedankt voor jullie reactie.
Ik schreef dat ik met nog twee bezoekers ben vertrokken die er net zo over dachten als ik, dus ik was niet de enige die teleurgesteld was.
Ik blijf trouwens bij mijn standpunt over de bezoekers. Ik mag toch aannemen dat ik de vrijheid heb mijn eigen mening te verkondigen ook al valt die niet bij iedereen in goeie aarde. Als jullie dat niet tolereren, jammer dan.
Ik schreef dat ik met nog twee bezoekers ben vertrokken die er net zo over dachten als ik, dus ik was niet de enige die teleurgesteld was.
Ik blijf trouwens bij mijn standpunt over de bezoekers. Ik mag toch aannemen dat ik de vrijheid heb mijn eigen mening te verkondigen ook al valt die niet bij iedereen in goeie aarde. Als jullie dat niet tolereren, jammer dan.
- Joyce so nice
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 51
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Het was wel wat rustig maar toch heerlijk genoten.
- Liza.TVgirl
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Transseksueel
- Contacteer:
Hoi Rich5, je hebt het deze keer slecht getroffen met de tijd , dat jij er was.""geen enkele TV"" doorgaans zijn er ook al veel TV,s die er vroeg zijn. om dat jij niet wilde wachten. je had ook later in de middag/avond terug kunnen gaan. miss. was het dan toch nog wel geil voor jou geweest. lfs Liza
Rich5 schreef:Ik dacht , kom, eens kijken of het een beetje geil is met travestieten, cross dressers en al die andere jongens die zich af en toe (of vaak) als vrouw willen laten zien.
Ik was er vroeg, maar wat een teleurstelling. Geen enkele tv, alleen een paar geklede mannen die aandachtig observeerden hoe ik me uitkleedde. Daarna leek het wel op een bijeenkomst van bejaarde zwaarlijvigen, want alles wat er verder binnenkwam leek ver boven de 70 met een enorme buik. En die van onder de 70 waren ook aardig overgewicht. Ik ben om half drie weggegaan, tezamen met nog twee teleurgestelde bezoekers. Misschien is het later nog leuk geworden, maar ik had geen zin om daar nog op te wachten.
spontane,sexy TVgirl, strak, slank figuurtje,... op hoge stiletto naaldhakken.
*** Lach naar de wereld en de wereld lacht terug ***
*** Lach naar de wereld en de wereld lacht terug ***
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Teksten als: "bejaarde zwaarlijvigen, want alles wat er verder binnenkwam leek ver boven de 70 met een enorme buik. En die van onder de 70 waren ook aardig overgewicht" zijn kwetsend, grievend, getuigen duidelijk van de afwezigheid van iedere vorm van respect en hebben niets met vrijheid van meningsuiting te maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten