Vrijdag, aan het einde van de middag de stap maar eens naar hilversum gemaakt. Was al vaker in amersfoort geweest, maar nog nooit in Hilversum. En moet zeggen.... het was heerlijk.
Bij binnenkomst waren er drie heerlijke dames aanwezig die heerlijk verwend werden.
Al snel kwam er een plaatsje op de grote matras vrij waar ik rustig heb plaatsgenomen. Naast mij werd een man heerlijk gepijpt terwijl de mooie dame in kwestie heerlijk doggy geneukt werd.
De andere dame werd verwend in de sling, wat er super uit zag.
na enige tijd werd mijn inmiddels stijf staande paal opgemerkt door de dame op de matras. En ze gaf me duidelijk te kennen heerlijk geneukt te willen worden door mij. Dat liet ik me geen tweede keer zeggen en deed mn condoom om. Helaas scheurde de eerste, maar een zeer behulpzame man ( die van de vrouw in de sling) bood mij een tweede rubber aan. Mijn dank nog daarvoor.
heb vervolgens de dame heerlijk doggy genomen.... en aan haar reactie te merken vond ze het niet vervelend.
Doordat het allemaal zo geil was duurde het geen uren voordat ik klaarkwam en mn rubber vol spoot. Dame..... wat was je lekker.
Hierna kwam dame 3 terug en nam ook plaats op het matras. Ze werd toen heerlijk gebeft door de andere vrouw en ook dat zag er weer super geil uit. Wat is het toch een lekker gezicht als twee vrouwen elkaar verwennen....
helaas kon ik niet langer blijven... had nog afspraken staan... maar de vrijdag avond in hilversum ga ik zeker nog eens bezoeken....
een bedankje aan de aanwezige dames en heren... het was super!
Harold
vrijdag 05-02 heerlijk genoten...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten