Zeer geil stel donderdag 12 mei !

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gizmo
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 jan 2016 20:45
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Zeer geil stel donderdag 12 mei !

Bericht door Gizmo »

Wij goodlooking stel, begin 40, slank komen donderdag avond weer voor geile sex. Vrouw is onderdanig aan man(nen) en doet ALLES wat hij opdraagt.Ze is gek op zaad, glory hole, neuken en zoveel mogelijk pikken. Wel schoon en gewassen! Uiteraard is een leuk slank stel ook welkom. WijVanaf ca 1830-1900. Hopelijk schrijft iemand een mooi verslag...
paalfacial
Berichten: 195
Lid geworden op: 16 sep 2011 18:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Zeer geil stel donderdag 12 mei !

Bericht door paalfacial »

Geil ik ben er om 18.30 hopelijk jullie ook. Moet helaas rond half 8 weer weg....
Pieter
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 sep 2008 21:08
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: omgeving van Amersfoort
Contacteer:

Re: Zeer geil stel donderdag 12 mei !

Bericht door Pieter »

Klinkt goed!
Klein vraagje: waar wil je dat zaad hebben?
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Zeer geil stel donderdag 12 mei !

Bericht door Benno2 »

Exact om 19.00 uur kwamen R. en I., die zich op het forum Gizmo noemen, binnen. I. is een hele lange slanke vrouw met een goddelijk lichaam. Er zat slechts een strak zittend zomerjurkje omheen, want het was warm buiten.
Ik kende hen al van eerdere belevenissen in Amersfoort en had van te voren al contact gehad met R. Ik begroette hen bij binnenkomst en I. zei: "Toevallig?". Ik zei: "nee, ik had het zien staan". Daar leek ze van te schrikken. Vermoedelijk was ze niet op de hoogte van de oproep die R. op het forum had gedaan. Er waren bij elkaar misschien wel 30 mannen, waarvan een groot deel op de oproep zal zijn afgekomen. I. moest duidelijk aan dat idee wennen. Gelukkig is R. een man die de touwtjes duidelijk in handen heeft en goed weet wat hij wil. I. vertrouwt daar op en laat zich leiden.

Na eerst even film te hebben gekeken verschanste ze zich samen in een gloryhole hokje, waaruit al snel spannende geluiden te horen waren. Ze waren op fluisterende toon met elkaar aan het praten en vervolgens maakte hij haar kennelijk blij met zijn vingers.
Vanuit de heterocinema begonnen de eerste mannen voorzichtig hun pik door de gloryhole te steken. Van de andere kant werd daar meteen wat mee gedaan. Aan de gezichten van de mannen was duidelijk te zien dat het ook goed gebeurde. Het volgende half uur (minstens) werd de een na de andere man door de gloryhole afgewerkt en tussendoor waren steeds weer orgastische kreten van I. te horen als R. haar weer eens manueel bevredigde.

Om 20 uur namen ze een pauze. I. was gekleed in een spierwit lingerie setje dat mooi afstak tegen haar lange gebruinde lichaam en een paar hoge hakken, waardoor ze nog groter leek. Op het bed in de centrale ruimte waren ze even aan het bijkomen met een kopje thee. De mannen stonden erom heen om naar haar te staren. Ik geeft toe dat ik er ook tussen stond. Ze is echt een verschijning waar je naar wil blijven kijken.

Nadat de thee op was gingen ze naar een gloryholehokje aan de kant van de homocinema. Binnen de kortste keren stond er in de filmzaal een rij mannen klaar om om de beurt oraal bediend te worden. Vrijwel alle mannen kwamen aan de beurt en vertrokken met een glimlach op hun gezicht. Op een gegeven moment was een man stilletjes aan het genieten van wat I. aan de andere kant van de gloryhole met zijn pik aan het doen was. Te stilletjes naar I's mening. Ze zei: "laat het eens horen als je het lekker vindt'. Kreunend kwam hij vervolgens klaar.

R. had mij van te voren gezegd dat ik I. zou mogen neuken, dus ik wachtte geduldig af tot het moment daar was. Tegen 21 uur stond de laatste man met zijn pik door het gat heen te genieten. R. fluisterde naar mij dat ik stand by moest blijven.
Even later kwamen ze uit het hokje en liepen richting darkroom. Daar werd I. in het schandblok gezet. Ze dacht er zelf aan om haar hakken uit te doen en ging met gespreide benen staan. Haar kontje stak precies op de goede hoogte achteruit. R. maakte een gebaar en ik nam achter haar plaats . Ik had er 2 uur op gewacht en was bloedgeil, dus ik neukte haar gretig. Er was ook nog een zwarte man met een enorme pik die haar ook neukte.

Daarna werd I. op het bed gelegd en begon R. haar te neuken. Hij had een bekertje bij zich waarin ze volgens mij flink wat zaad hadden verzameld dat I. uit alle pikken had gezogen en hij smeerde dat overal over haar uit. Dit wond hen beide enorm op en het ging er heet aan toe. Tussendoor liet R. mij af en toe ook nog even aan de beurt, waardoor ik haar kon neuken met die mooie lange benen in mijn nek. Er was ook nog een man die zijn zaad in haar mond spoot terwijl ze daar lag.

Tegen 21.45 lagen R. en I. uit te puffen op het matras. Ik ging mij wassen en aankleden en wilde ze daarna nog even gedag zeggen. Tot mijn verbazing waren ze gewoon weer verder aan het seksen. Ik was al aangekleed en het liep tegen tienen, dus ik heb ze gegroet en bedankt en ben tevreden naar huis gegaan.

R. en I. het was heerlijk. Bedankt en tot ziens,
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
nylons lover
Berichten: 196
Lid geworden op: 23 sep 2014 18:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Zeer geil stel donderdag 12 mei !

Bericht door nylons lover »

Benno......lucky bastard..... :D
jack1
Berichten: 233
Lid geworden op: 14 dec 2015 11:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Zeer geil stel donderdag 12 mei !

Bericht door jack1 »

Alweer een verslag van de maand award waardig, heerlijk om te lezen.
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Zeer geil stel donderdag 12 mei !

Bericht door Benno2 »

Binnenkort gebundeld te verkrijgen bij alle EC's :D
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
nylons lover
Berichten: 196
Lid geworden op: 23 sep 2014 18:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Zeer geil stel donderdag 12 mei !

Bericht door nylons lover »

Graag gesigneerd.......
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten