Vrijdagavond : Zaad en slik slet vrouw!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gizmo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Vrijdagavond : Zaad en slik slet vrouw!

Bericht door Gizmo »

Vrijdag avond komen we weer vanaf ca 1900. Dit keer wil ze de geile slet zijn die van alle aanwezige kerels zaad wil. Ze zaL geen uitzondering maken, alle kerels die er zijn en willen mogen hun zaad dumpen. Niet beffen, niet zoenen en niet neuken tenzij wij aangeven dat het oké is.

Voorwaarde voor iedereen is goed gewassen pikken en ballen, kun je vast begrijpen toch ?

Oja, zij is slank, goodlooking ca 175 en zeer geil en onderdanig.

Groet geil stel
frankvanwielen
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Vrijdagavond : Zaad en slik slet vrouw!

Bericht door frankvanwielen »

Heerlijke uitnodiging!
Helaas kan ik niet. Veel plezier gewenst!
Frank
Try me, you'll love it! :)
JongBesneden
Leeftijd: 25
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door JongBesneden »

Ik zal er zeker bij zijn om met wat zaad te strooien.
JongBesneden
Leeftijd: 25
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door JongBesneden »

Hallo,

Dit was mijn geilste ervaring tot nu toe in de ec. Toen ik binnen kwam was Ans bezig en waren voor zover ik de namen weet jessy en Nicole binnen. De laatste 2 zijn mij iets te arrogant en houden meer van klagen dan doen naar mijn idee. Desalniettemin genoot ik er wel van toen ze met elkaar bezig waren. Na een tijdje kwamen R. Oftewel Gizmo en de prachtige dame waar ik helaaS de naam niet van weet binnen. Nadat ze zich omgekleed hadden gingen ze de heterozaal binnen. Ik volgde en na een tijdje naar een slechte film gekeken te hebben kreeg de dame de opdracht van R. Om mij als eerste te pijpen.

Ze zaten op de laatste rij en ik stond achter ze. Ik zag dat Gizmo iets in haar oor fluisterde. De dame draaide naar mij toe en begon mij heerlijk te pijpen. Ik voelde mijn pik harder en harder worden. Helaas kom ik van pijpen nooit snel klaar en voordat ik het wist kreeg de dame de opdracht om de andere mannen te pijpen. Mijn geilheid daalde opdat moment drastisch omdat ik zag dat dit oude kalende mannen waren. Ik besloot daarom om een pakje peuken te gaan halen en ging naar buiten.

Ongeveer een half uur later kwam ik terug en ging weer de heterozaal binnen en nam plaats op de laatste rij. Kort daarna namen Gizmo en de dame naast mij plaats. De dame begon Gizmo te pijpen en na de toestemming van Gizmo mocht ik haar strelen en vingeren. Dit vond ik zeer geil omdat ik duidelijk merkte dat ze steeds geiler werd. Ik vertelde Gizmo dat ik het pijpen lekker vond maar dat ik daar niet makkelijk door klaarkom. Hierop antwoorde hij met de vraag "of ik de dame wilde neuken." Dit wilde ik zeker doen en zei; "ja graag" terwijl ze Gizmo aan het pijpen was draaide ze haar kontje richting mij en ik vingerde haar nog even om haar lekkere kutje nog even te voelen. Ik deed een condoom om en gleed heerlijk naar binnen.

Ik begon rustig en voerde om de paar stoten het tempo op. Ik voelde en hoorde haar genieten en kreunen. Er stonden een aantal mannen omheen te kijken en hierdoor werd het moeilijk om klaar te komen. Ondanks dat genoot ik van haar geile kutje en ging steeds harder tot we beide uitgeput waren. Op een gegeven moment kon ik niet meer en ging zitten en deed mijn condoom af. De dame was zo geil dat ze bijna op mijn lul ging zitten. Gelukkig was er een toeschouwer die scherp was en aangaf dat ik geen condoom meer omhad.

Ik heb haar daarna kort achterlangs gebeft tot Gizmo haar ging vingeren hier genoot ze Van en zakte helemaal weg in haar stoel. Na een tijdje gingen ze de darkroom in. Ze deed haar slipje uit en begon Gizmo te pijpen en ook een andere man die haar ging neuken en al snel klaarkwam. Vervolgens tikte Gizmo mij aan om haar nog een keer te neuken. Hier zei ik natuurlijk geen nee tegen. Ze lag op haar rug zodat we elkaar in de ogen konden kijken. Ze zei; "Ben je me weer aan het neuken" waarop ik antwoorde; " Ik zou je altijd neuken". Ze vertelde me om haar te neuken en te spuiten. Ik begon weer rustig en ging zo diep als ik kon naar binnen en hier genoot ze van. Ze pakte mijn nek en trok zich omhoog zodat ik lekker diep in d'r zat. Weer raakte ik uitgeput en hierop nam Gizmo het over. Ik trok mezelf bijna klaar en vroeg aan Gizmo of ik in d'r lekkere mondje mocht klaar komen. Hij draaide haar hoofd naar mij toe waarop ik mijn harde lul in d'r mond stopte en heerlijk klaar kwam.

Het was helaas al tijd geworden om te vertrekken en ik bedankte ze en nam afscheid.

Lang verhaal maar dit is dan ook mijn mooiste ervaring in de Ec. Ik hoop jullie nog een keer tegen te komen.

Groet,

Jongbesneden (jongen met de pet).
dikkepaal
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door dikkepaal »

Hoi Jongen met pet,

Leuk verslag.

Kansloos, dat soort mensen die alleen maar zitten te zeiken op de bank.
Ze hebben mijn pret vrijdagmiddag in ieder geval bedorven, de jouwe niet.

Hopelijk kan ik ook meedoen, een volgend keer.

Groeten dikkepaal (lange gast)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten