Bij het afdalen van de trap hoorde ik een dame kreunen
Toen mijn ogen aan het licht gewend waren herkende ik haar het was stoutstel
De geilste pijp,neukslet van ec hilversum
Nadat ik me snel had uitgekleed voegde ik me bij hun
Zij stond tegen het bed
Opdat moment werd ze geneukt door een oudere man met een gigantische lul
Daarna werd ze op het bed gelegd en kreeg ze van de meester een dubbele dildo en daarnaast douwde hij zijn lul naar binnen
Ze werd met haar hoofd meer naar de rand geschoven zodat ze me kon pijpen en op mijn ballen kon zuigen
Daarna ging het verder op de grond naast het bed
Nadat ze op haar knietjes een ronde had gemaakt van de meeste lullen die om haar heen stonden werd ze in doggy style verder verwend
Meerdere keren lag ze squirtend over de grond te trillen
Toen ze me weer begon te pijpen vroeg de meester of ze wat wilde drinken
Nee zei ze ik heb liever wat anders heb toen mijn eerste lading in dat geile bekkie gespoten,maar ze hield vast en bleef zuigen en dat is zo gevoelig als je net bent gekomen dan sta je te shaken op je benen
Even een bakkie koffie dacht ik
Nadat ik weer op kracht was
Zag ik dat ze weer tegen het bed werd gezet
Ik greep mijn kans en ging voor haar op bed liggen met haar hoofd tussen mijn benen nadat ze me eerst pijpte begon aan me ballen te zuigen en liet niet meer los pas toen ik voor de tweede keer klaar kwam deed ze dat geile bekkie open zodat ik mijn lading kwijt kon dit alles onder het belichten van de meester met zaklantaarn
Maakt het nog geiler als je goed naar dat geile bekkie kan kijken
Stoutstel ik heb genoten bij een volgend bezoek mag je mij een pb sturen.
Geile maandag
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Geile maandag
Hallo Bikerontheroad,
Hier de 'wat oudere man' met het 'onsje meer' (die elke keer weer gniffelt als hij leeftijdsgrenzen van 40 of 55 ziet staan).
Als je wat ouder wordt, dan wordt je vanzelf wat stijver
en dat is wel handig als je zo'n geil dier tegen komt.
En net als jij heb ik ook weer enorm genoten van die geile snol/heerlijke vrouw. Het lijkt wel of het elke keer nog lekkerder wordt. Komt natuurlijk ook door de inbreng van de andere deelnemers. Samen die slet geven wat ze zo nodig heeft. Ben de tel kwijt geraakt van het aantal keren dat ik haar onder me heb voelen klaar komen. Voel nog hoe haar benen me tegen hielden als ik mijn pik uit haar wilde trekken. Was blij dat ik op het laatst nog net voldoende kracht over had om haar te belonen met een lekkere slok zaad.
Maar laten we zeker haar Meester niet vergeten die haar zo heeft opgeleid en afgericht. Fantastisch dat hij deze middag weer mogelijk heeft gemaakt. BEDANKT.
Hier de 'wat oudere man' met het 'onsje meer' (die elke keer weer gniffelt als hij leeftijdsgrenzen van 40 of 55 ziet staan).
Als je wat ouder wordt, dan wordt je vanzelf wat stijver

En net als jij heb ik ook weer enorm genoten van die geile snol/heerlijke vrouw. Het lijkt wel of het elke keer nog lekkerder wordt. Komt natuurlijk ook door de inbreng van de andere deelnemers. Samen die slet geven wat ze zo nodig heeft. Ben de tel kwijt geraakt van het aantal keren dat ik haar onder me heb voelen klaar komen. Voel nog hoe haar benen me tegen hielden als ik mijn pik uit haar wilde trekken. Was blij dat ik op het laatst nog net voldoende kracht over had om haar te belonen met een lekkere slok zaad.
Maar laten we zeker haar Meester niet vergeten die haar zo heeft opgeleid en afgericht. Fantastisch dat hij deze middag weer mogelijk heeft gemaakt. BEDANKT.
-
- Geaardheid: hetero
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Dus er is nog hoop 

- Finn1970
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Contacteer:
Morgen woensdag 8 maart rond de klok van 2 weer ?
-
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Ja hoor, jong geleerd is oud gedaan. 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten