naaktdag 6 april

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
robinr
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 feb 2015 20:13
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

naaktdag 6 april

Bericht door robinr »

Na binnenkomst was het voor mij een totale verrassing. Voor mij iets te veel van het goede. Rondom het bed in de dark room was het een (te) grote hoeveelheid mannen waarbij ik mijn vraagtekens zet bij het gedrag van sommigen. De temperatuur daar was enorm hoog en de lucht....... Later op het andere bed werd een vrouw door een aantal mannen genomen op een manier waarvan ik me afvraag of ze het wel echt wilde.... nee zeggen ( wat volgens mij af en toe gemeend was, had geen zin. Het geschreeuw was af en toe echt te gek voor woorden.....
Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar zo kwam het wel op mij over. Ik heb prettigere ervaringengehad op naaktdag
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: naaktdag 6 april

Bericht door DonRoberto »

Robinr,

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!!

Die vrouw die zo gilde is miin vrouw en ze heeft vanmiddag intens genoten van ruim honderd orgasmes. Wellicht kun jij ons spel niet begrijpen en kun je niet tegen het gillen van genot door een vrouw, maar dat geeft je niet het recht om ons spel op deze wijze te bejegenen en in een negatief daglicht te plaatsen. Zeker niet aangezien de dames van EC je vanmiddag reeds hebben bevestigd dat ons spel al geruime tijd op deze wijze met wederzijds goedvinden gespeeld wordt.

Ik heb sterk de indruk dat jij een hengstenbal met alleen gay mannen prefereert op de naaktdag, niet goed kan omgaan met gewillige sletjes en daarom je frustraties op deze wijze etaleert.


Komende periode zullen wij niet meer op de naaktdag komen. Geniet lekker van je vriendjes!

Groet,

D.R.
robinr schreef:Na binnenkomst was het voor mij een totale verrassing. Voor mij iets te veel van het goede. Rondom het bed in de dark room was het een (te) grote hoeveelheid mannen waarbij ik mijn vraagtekens zet bij het gedrag van sommigen. De temperatuur daar was enorm hoog en de lucht....... Later op het andere bed werd een vrouw door een aantal mannen genomen op een manier waarvan ik me afvraag of ze het wel echt wilde.... nee zeggen ( wat volgens mij af en toe gemeend was, had geen zin. Het geschreeuw was af en toe echt te gek voor woorden.....
Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar zo kwam het wel op mij over. Ik heb prettigere ervaringengehad op naaktdag
TEDENSLET
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 jul 2014 10:23
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: naaktdag 6 april

Bericht door TEDENSLET »

Hi Robinr,

Paar vraagjes.... Waarom was het een verrassing toen je binnenkwam? De komst van iig 2 dames was aangekondigd en daar komen mannen op af.
En waarom zette je vraagtekens bij welk gedrag?
En ja, het wordt soms warm in de EC....

En het verhaal van Don Roberto kan ik beamen hoor. De dame in kwestie houdt van dit spelletje......

Overigens kan ik meteen de dames van de EC bedanken. Ze komen altijd bij ons kijken, vragen serieus of we het naar onze zin hebben en dweilen met liefde de vloer als "we" bezig zijn geweest. Dankjulliewel!! X
robinr
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 feb 2015 20:13
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

Re: naaktdag 6 april

Bericht door robinr »

zie ook mijn laatste zin..... ik kan het mishebben........
robinr
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 feb 2015 20:13
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

Re: naaktdag 6 april

Bericht door robinr »

DonRoberto schreef:Robinr,

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!!

Die vrouw die zo gilde is miin vrouw en ze heeft vanmiddag intens genoten van ruim honderd orgasmes. Wellicht kun jij ons spel niet begrijpen en kun je niet tegen het gillen van genot door een vrouw, maar dat geeft je niet het recht om ons spel op deze wijze te bejegenen en in een negatief daglicht te plaatsen. Zeker niet aangezien de dames van EC je vanmiddag reeds hebben bevestigd dat ons spel al geruime tijd op deze wijze met wederzijds goedvinden gespeeld wordt.

Ik heb sterk de indruk dat jij een hengstenbal met alleen gay mannen prefereert op de naaktdag, niet goed kan omgaan met gewillige sletjes en daarom je frustraties op deze wijze etaleert.


Komende periode zullen wij niet meer op de naaktdag komen. Geniet lekker van je vriendjes!

Groet,

D.R.
Voor de goede orde... gefrusteerd was ik niet hoor en ik kan met alles omgaan hoor..... Ik heb trouwens de dames van EC niets gevraagd of zo hoor. Het kwam alleen zo op mij over ... maar ik kan dat mishebben zoals ik al zei

robinr schreef:Na binnenkomst was het voor mij een totale verrassing. Voor mij iets te veel van het goede. Rondom het bed in de dark room was het een (te) grote hoeveelheid mannen waarbij ik mijn vraagtekens zet bij het gedrag van sommigen. De temperatuur daar was enorm hoog en de lucht....... Later op het andere bed werd een vrouw door een aantal mannen genomen op een manier waarvan ik me afvraag of ze het wel echt wilde.... nee zeggen ( wat volgens mij af en toe gemeend was, had geen zin. Het geschreeuw was af en toe echt te gek voor woorden.....
Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar zo kwam het wel op mij over. Ik heb prettigere ervaringengehad op naaktdag
robinr
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 feb 2015 20:13
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

Re: naaktdag 6 april

Bericht door robinr »

[quote="robinr"][quote="DonRoberto"]Robinr,

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!!

Die vrouw die zo gilde is miin vrouw en ze heeft vanmiddag intens genoten van ruim honderd orgasmes. Wellicht kun jij ons spel niet begrijpen en kun je niet tegen het gillen van genot door een vrouw, maar dat geeft je niet het recht om ons spel op deze wijze te bejegenen en in een negatief daglicht te plaatsen. Zeker niet aangezien de dames van EC je vanmiddag reeds hebben bevestigd dat ons spel al geruime tijd op deze wijze met wederzijds goedvinden gespeeld wordt.

Ik heb sterk de indruk dat jij een hengstenbal met alleen gay mannen prefereert op de naaktdag, niet goed kan omgaan met gewillige sletjes en daarom je frustraties op deze wijze etaleert.


Komende periode zullen wij niet meer op de naaktdag komen. Geniet lekker van je vriendjes!

Groet,

D.R.
Voor de goede orde... gefrusteerd was ik niet hoor en ik kan met alles omgaan hoor..... Ik heb trouwens de dames van EC niets gevraagd of zo hoor. Het kwam alleen zo op mij over ... maar ik kan dat mishebben zoals ik al zei


Met dit antwoord kom jij trouwens ook wat denigrerend over
boy1993hilversum
Berichten: 218
Lid geworden op: 14 aug 2013 11:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: naaktdag 6 april

Bericht door boy1993hilversum »

Het is niet eens nodig om hier op te reageren. Deze dames hebben echt genoten en ik heb met twee ook nog prima staan praten. Laat ieder in zijn waarde. Er zijn geen argumenten waar je dit op baseert. EC is een veilig omgeving. Praat potentiële nieuwe bezoekers geen angst aan. Beheerder? Slotje?
Queequeg
Berichten: 74
Lid geworden op: 11 apr 2013 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: naaktdag 6 april

Bericht door Queequeg »

Ik ben het wel met RobinR eens: het geschreeuw van de dame in kwestie (dat was toen de andere twee dames al weg waren) was... eh... nogal aanwezig. Ik zag dat daar wel wat lacherig over gedaan werd, ik vond het op sommige momenten ook wel hilarisch moet ik eerlijk bekennen.
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1556
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: naaktdag 6 april

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Beste lezers van het forum en bezoekers van de cinema.

Wij willen dat iedereen die de cinema bezoekt in zijn/haar waarde gelaten wordt. Wij begrijpen dat de rollenspellen die soms in de cinema plaatsvinden niet in ieders fantasie passen, maar zoals jullie weten komt het personeel van de cinema regelmatig langs om te kijken en te vragen of alles goed gaat. Dit wordt ook nog een keer extra aan de dames gevraagd. De heren die bij deze dames horen weten dat wij het antwoord van de dames zelf willen horen.

Uiteraard willen wij het altijd weten als de andere bezoekers iets niet prettig vinden of denken dat er iets niet gaat zoals het hoort. Meld dit dus vooral aan het personeel. In dit geval hadden wij u ervan kunnen verzekeren dat deze dames dit spel graag willen en het altijd gaat volgens de regels van de dames.

Hierbij sluiten wij dit topic.

Met vriendelijke groet,
Eroticcinema Hilversum
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten