Jongeren stellen-avond

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
boy1993hilversum
Berichten: 218
Lid geworden op: 14 aug 2013 11:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Jongeren stellen-avond

Bericht door boy1993hilversum »

Omdat ik in het aankondigen subforum niet kan reageren.. daarom hier mijn beschrijving van de avond! Ik hoop dat er meer volgen! :!:

Allereerst nice dat we de kans krijgen om met leeftijdsgenoten af te spreken op zo´n ontspannen locatie.

Rond 6 uur stap ik de EC van Hilversum binnen. Net thuis fris gedoucht en ik trek lekker alvast wat kleding uit. Op m´n Calvin Klein boxershort na. Lekker eerst een film kijken en tot rust komen. Daar tref ik Marf. Even bijgepraat.

Daarna plof ik neer bij twee mooie dames op het bed net voor de darkroom. Al snel voel ik meer warmte door m´n lichaam gaan en hebben we zin in meer.. na een lekkere pijpbeurt van de blonde dame, stop ik mijn harde pik in het kutje van de brunette. Eerst langzaam, maar we verhogen het tempo langzaam. Wat een top begin van de avond!

Rond 8 uur maken we kennis met één van de stellen. Wat een mooie, slanke en geile chick. Niet alleen aantrekkelijk, maar ook spontaan. Zo zie ik ze het liefst. Rond 9 volgt een ander stel. Het wordt gezellig. Alle andere verzamelen zich ook bij een tafel. Wat daarna gebeurde was te lekker.. er ontstond een orgie/gangbang waar ik zeker vaker onderdeel van wil zijn!

Ik mocht van één van de heren, z´n dame gebruiken. Nadat hij haar al een beetje nat had gevingerd begon ik haar te beffen. Een zacht en nat kutje die ze goed liet gebruiken. Daarna begon ze aan m´n lul. Ze was niet alleen een goede zuiger, maar ook gulzig en gehoorzaam naar haar vent. Ze nam ´t volledig in haar mond, tot de het uiteinde. Een goede deepthroat. Haar kutje was ondertussen door verschillende gasten goed opgewarmd en klaar voor meer. Lekker hard door in missionaris én wat kon ze dat lekker hebben.

Een te gekke avond.. en ik hoop snel meer! ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten