Samantha is super

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
genieter
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Samantha is super

Bericht door genieter »

Hier wil ik me ervaring met Samantha.
Ik was gister er dus ook.
Ik was er om 18.30 we moesten wachten want ze waren de cinema aan het schoonmaken wel prettig dat ze dat tussen door doen. Er waren al een paar mannen en we mochten om 18.50 naar beneden ik besloot om me maar meteen uit te kleden op me slip na wel zo handig leek me.
19.15 kwam Samantha naar beneden en ze was erg spontaan en we hebben haar verwelkomd en voor gesteld. Ze zij dat ze eerst ff rond ging kijken maar kwam niet ver want ze wilde wel meteen in aktie komen en klede zich bij het grote bed zich uit ze had niet veel aan. Ik ging ophet bed zitten en ze kwam er ook op en ze vroeg zijn er al mannen die een stijve hadden de mijne was nog niet op oorlog sterkte maar had mijn slip ook inmiddels maar uit getrokken. Ze zag het en begon me lekker aftetrekken. ze pakte al vlug een condoom die ze heel lekker bij me omdeed om me lekker te gaan pijpen dat was een lekkere ervaring vooral om dat ik de eerste was. Bij een ander man deed ze hem op de zelfde wijze erom heen. En ze wilde meer doen ik ging op me rug en zij moet ik het werk doen en pijpte me nog ff en kwam doen als een amezone op me lul die in haar heerlijke kutje gleed ze begon me lekker te neuken en zat aan haar heerlijke stevige borsten. Ze wilde dat ik haar in doggy- styl nam en dat deed ik natuurlijk graag onder tussen pijpte ze een ander ze liet blijken dat ik het lekker deed en kwam lekker in der klaar. Wat een eer om de eerste de zijn.
Onder tussen ging ik van het bed af en om andere mannen ook de kans te geven en dat werd uiteraard gedaan en ze pijpte ook bijna de hele tijd en als er ff geen man op die hoogte was zij ze ik heb nog gaatje over wat op gevolgd door een van de mannen zodat ze er weer een in der mond kreeg.
Ze had ook leuke humor wat het extra leuk was na verloop van tijd had ze elke man wel gehad. En ze zij nu ga ik douchen somige manen waren een beetje terleurgesteld maar ze zij wel een zaad douche hoor en dat was niet tegen dovemans oren gezegd. Ik was weer de gelukkige die dat ze mijn aftrok en als eerste me sperma over der borsten spoot. Ik heb nog ff ernaaar gekeken en onder tussen ook ff naar een ander stel gekeken maar daar was geen actie bij. Samantha had der lichaam vol zaad zitten en ging douchen ik had genoeg gehad en ben doen weg gegaan. Dus voor mijn was het een goede ervaring vooral omdat ik steeds de eerste was.

Groeten Genieter

Samantha ik stuur je nog een pb
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten