Vanmiddag toen buiten tropisch warm was een bezoekje gebracht aan de EC in H'sum waar de temperatuur ook zeer heet en tropisch was .
Pas 2e bezoekje , 1x alleen wat zenuwen en nerveus gedrentel van mij ( er was dan ook geen dame/stelletje aanwezig ) , maar nu vlogen de vonken revan af.
Nieuwsgierig liep ik naar de Darkroom waar net iemand uit kwam , die zei dat ze nog lekker heet was , eenmaal binnen begreep ik wat hij bedoelde , want hoe toepasselijk er lag een heerlijk naakte tropische verassing op het matras , zelf zei ze dat ze een kleine hete opdonder is maar ik vindt een HEERLIJKE kleine het opdonder.Grote tieten met heerlijke tepels , lekkere volle kont , heerlijk nat kutje en een klitje mmmm om op te zuigen / zoenen wat ik dan ook veel deed vanmiddag.
Heerlijk sabbelend aan haar grote knoppen nam ik plaats op het matras , strelend en kriebelend naar haar kutje , mmm lekker nat , ik wou haar geilheid proeven en likte en zoog aan haar kutje/klitje en voelde hoe ze nog natter werd , na 10 minuten kwam er iemand bij die het likken overnam , mooi moment om mn pik bij haar mondje te houden die ze dan ook lekker verwendde met haar tong.
We werden alsmaar geiler met z'n drietjes en ik weet niet hoeveel keer ze wel niet is gekomen.
Ze werd lekker geneukt door de andere man en onderwijl sabbelde ik aan haar tepels.Ze kreunde en steunde het uit.Ze werd met respect behandeld en telkens als we iets anders wilden vroegen we dat daardoor werd het voor ons allemaal een supergeile hete natte middag.
Ondertussen steeg de temperatuur nogal en flink zwetend vingerde en likte ik haar weer klaar.Denk dat het door de spanning kwam ( 1e x sex en helemal naakt in de EC en best wel nerveus) dus mn pik was niet op volle sterkte maar ze werd toch voldoende verwend.
Al met al een supergeile hete donderdagmiddag die zeker voor herhaling vatbaar is , helaas moest de heerlijkheid snel weg maar niet nadat we elkaar bedankt hadden voor de heerlijke middag
Tropische donderdagmiddag
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Tropische donderdagmiddag
Ik geloof dat ik deze 'opdonder' tegen het lijf ben gelopen (en meer dan dat
) op de eerste naaktdag in juli. Ik vroeg nog of je vaker zou komen en je zei: ik hoop van wel
Als je je hierin herkent, mag je een pbtje sturen.
Groet,
Wesly

Als je je hierin herkent, mag je een pbtje sturen.
Groet,
Wesly
Laatst gewijzigd door Wesly op 30 sep 2011 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Dikke XL paal
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Wij, een stel dus, komen er wel degelijk.Eric.B schreef:Ik ben al meerdere keren geweest, maar ik kom nooit een stel of vrouw alleen tegen in de EC !!!
Niet zo vaak als we zouden willen ivm met kids, maar wanneer het kan, gaan we.
Soms is er echter voor ons ook weinig, vorige week donderdag waren we er even.
Maar helaas, wat er leip was niet onze leeftijd categorie en zeker niet de manier van opstellen.
Nog geen 2 minuten binnen en direct al mannen om je heen. Tsja dan gaan we weer weg.
Nogmaals, geef een stel de ruimte. Laat ze even wennen en in de sfeer komen.
Laat ze even rondlopen zonder direct te achtervolgen, helaas weer de zelfde persoon als de vorige keer.
Je ziet het, stelletjes komen er dus zeker wel.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat,
hoi wij2,
jammer dat er niks leuks voor jullie bij zat dit keer en helaas was ik er zelf niet bij
waarom ben je niet even naar een medewerker gelopen om even te melden over die
ene persoon dan kunnen zij diegene even waarschuwen.
Maar goed hoop jullie snel een keer te treffen.
Groetjes
Chance
jammer dat er niks leuks voor jullie bij zat dit keer en helaas was ik er zelf niet bij

waarom ben je niet even naar een medewerker gelopen om even te melden over die
ene persoon dan kunnen zij diegene even waarschuwen.
Maar goed hoop jullie snel een keer te treffen.
Groetjes
Chance
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Hoi wy 2 en ericb
Zoals geschreven 2x in Hsum geweest en 1x ( laat vanwege file op vrydagavond in Afoort)
Leuk spanning en gebeurd er wat is helemaal lekker en prima , gebeurd er niks dan lekker bakkie doen en even praten in de cinema of in de shop.
Dring me niet op , ben niet vervelend en wacht rustig af , alleen gister mocht ik meteen beginnen .
Zoals geschreven 2e bezoekje en wat voor een , kryg nu al weer zin dus heerlijke dame van gister als je dit leest :
stuur me n pb , gaan we door waar we gebleven waren,
Je bent verrukkelijk!!
Zoals geschreven 2x in Hsum geweest en 1x ( laat vanwege file op vrydagavond in Afoort)
Leuk spanning en gebeurd er wat is helemaal lekker en prima , gebeurd er niks dan lekker bakkie doen en even praten in de cinema of in de shop.
Dring me niet op , ben niet vervelend en wacht rustig af , alleen gister mocht ik meteen beginnen .
Zoals geschreven 2e bezoekje en wat voor een , kryg nu al weer zin dus heerlijke dame van gister als je dit leest :
stuur me n pb , gaan we door waar we gebleven waren,
Je bent verrukkelijk!!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten