GangBang

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
paalfacial
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

GangBang

Bericht door paalfacial »

Zo gister avond toch naar gangbang gegaan met die lekkere dame zeg zo zo.
Kwam er binnnen zag wat mannen op de bank zitten! Ging me lekker omkleden had geen losgeld bij me dus vroeg aan de balie of ik kon lenen en dat was geen probleem erg aardig! Daarna ff rondneuzen zat een stelletje in de cinema lekker filmpje te kijken. En er was een tv ook aanwezig! Maar ik kwam natuurlijk voor de dame op het matras! Ze was al lekker bezig wat mannetjes om dr heen en werd lekker geneukt. Toene was ik aan de beurt ze zuigde me lekker af en vingerende haar natte lippjes en met 2 vingers in haar gaatjte. Daarna deed ze mijn lul in haar kutje zo mmm lekker lopen raggen. Was aardig druk dus iedereen kon ze gang gaan. Hoorde ook harde geile schreeuwen van pijn en genot uit de darkroom komen want daar werd dat tvtje flink gepakt! Ging daarna ff pauze houden maar bleef er wel lekker bij! Ik was weer aan de beurt was 1 op 1 met haar en het stelletje zat ons toe te kijken. Was voor hun een beetje kat uit de boom kijken. Het stelletje begon ook een beetje te zoenen langs de zijkant! En die later in de darkroom belandde en daar lekker gingen neuken helaas wel hun kleding aan maarja hun moeten zich thuis voelen! Toe ner nog 8 a 9 mannen over waren gingen we voor de bukkake! Ik liet ff wat mannen voor gaan om me zelf ff op te koken en die openschietende spuitende paal van me hard te maken! Zat een mooie glanzende witte gloed over haar heen! Ze ging voor me liggen en spoot mijn volle zak van de hele avond heerlijk over haar gezicht en ogen! Zo de druk is van de ketel!
Was heeerijke avond en heb genoten!
genieter
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: GangBang

Bericht door genieter »

Hoi Paalfacial

Ik sluit me helemaal aan wat je schreef. Ik heb ook genoten van Laura en haar travje ik was er al toen ze binen kwam. Was voor mij de eerste keer dat ik met haar een gangbang mee maakte wel andere gangbangs Gedaan met Samanta wat geweldig was. Maar deze keer had het wat speciaals ik heb me eerst lekker laten pijpen door het travotje ik wist eerst niet dat het travo was maar kwam er vrij snel achter. Ik liet der maar ff doorgaan want ze deed het erg lekker. Ik ben doen meer met Laura gaan doen ze trok me lekker en heb er na een tijdje haar een poosje lekker gelikt ik merkte dat ze het erg lekker vond ik hoopte dat ze spuitend klaar zal komen maar gebeurde helaas niet doen het vlak voor de pauze erg rustig was op matras heeft ze me weer getrokken en heb doen condoom gepakt ze kwam weer op matas en we hebben een tijdje leppeltje leppeltje standje gedaan en daarna ben ik boven haar op gegaaan en vulde me condoom in haar lekkere grotje. Doen ze biede na de koffie weer benenden kwamen ben ik naar de darkroom gegaan en heb me lekker door de travo laten pijpen wat ze erg goed deed en ben voor de tweede keer klaar gekomen. Ik heb nog een tijdje naar Laura staan kijken hoe ze genoot en ben weggegaan was tevreden. Het andere stelletje heb ik niet bezig gezien. Ik hoop dat ze ook leuke avond hebben gehad en dat ze vaker komen en activer worden. Ik vond voor hun prettig dat ze niet werden opgejaagd werden door mannen.
Laura je was super en kom zeker vaker van je genieten.

Groetjes
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten