Hallo,
Reeds jaren heb ik bisexuele gevoelens en wil die graag eens tot uiting brengen. Ben een gezonde 55er, sinds vijf jaar single, discreet, hygienisch. Had één keer het genoegen van een date met een man. Heb met de zijne gespeeld, erop gezogen, verder niet. Mag graag naar een naaktstrand gaan waar best wel het één en ander gebeurd maar durf zelf (nog) niet aktief mee te doen. Nu las ik over de party van a.s. woensdag. Welk stel helpt me over de drempel, wil graag een keer met haar erbij met hem spelen. Man alleen mag ook, het gaat mij erom eindelijk eens die stap te nemen. Denk woensdag rond vijf uur aanwezig te zijn in Hilversum. Ben absoluut geen faker maar wil oprecht en eerlijk wel eens een mannenpik "echt" en als het klikt tot het einde p***
Groetjes, John
Bi gevoelens tot uiting brengen
Re: Bi gevoelens tot uiting brengen
Bijohn,
Goed van je dat je de stap gaat maken. Je zal zien dat het je allemaal mee gaat vallen als je eenmaal binnen bent en hoop dat je heerlijke spannende momenten gaat beleven.
Veel plezier.
Groetjes
Goed van je dat je de stap gaat maken. Je zal zien dat het je allemaal mee gaat vallen als je eenmaal binnen bent en hoop dat je heerlijke spannende momenten gaat beleven.
Veel plezier.
Groetjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten