Voor de allereerste keer wil ik mijn mooie 47 jarige vriendin delen met een redelijk tot fors geschapen man.
Onze voorkeur gaat uit naar een wat oudere man die weet hoe er respectvol met zo'n eerste keer voor haar moet
worden omgegaan. Bovendien moet jij geschoren zijn en ook schoon.
Hij kijkt voornamelijk toe en of doet mee.
Zij is een slanke mooie donkerharige vrouw met een kleine B-cup en heeft bij de juiste aanrakingen een heerlijk strak, kaal en nat kutje.
Draagt erg graag niets verhullende pakjes en durft zich gemakkelijk hierin aan iedereen te tonen.
Wij fantaseren al best lang over een ontmoeting met een man die ons op het gemak stelt en niet gelijk te opdringerig is.
Liefst zien wij foto tegemoet in een leuk pbtje en bij een goed gevoel bij haar krijg je bericht terug.
X
Nieuwsgierig stel zoekt...
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Nieuwsgierig stel zoekt...
Hmm, dat lijkt me wel wat. Altijd leuk om uit te vinden wat een vrouw lekker vindt en dat dan ook te gaan doen. En het EC is de beste plaats daarvoor omdat het er veilig is. Ik ben van middelbare leeftijd, geschoren, schoon en blij dat niet groter "geschapen" te zijn. Ik ben voor alles in en wil ook net zo lang spelen totdat zij volledig bevredigd is. Al moet ik een dildo uit m'n tas halen. Een paar vragen echter. Zijn jullie al eens binnen geweest? Jullie registratie is van 2016. En een eerste keer valt daar een beetje moeilijk mee te rijmen. Wat vindt zij echt lekker? Durft ze uit de kleren terwijl er vreemden toe kijken? Wil ze eventueel geblindoekt worden? Houdt zij ervan om te doen wat haar verteld wordt? Alles veilig, onder toezicht en na overleg natuurlijk.
Hopend iets te horen..... groet Rick
Hopend iets te horen..... groet Rick
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Hallo leuk stel
Ik heb leuke ervaringen opgedaan met andere stelle en krijg dan ook de complimentjes waarin blijkt dat ik goed snap wat een stel graag wil. Ik zou het leuk en geil vinden om met jullie kennis te maken en kijken of er een klik is om een stap verder te maken ... nee is nee bij mij
Zelf ben ik net 50 jaar slank geschoren en fris
Hoop gauw wat van jullie te horen
Ik heb leuke ervaringen opgedaan met andere stelle en krijg dan ook de complimentjes waarin blijkt dat ik goed snap wat een stel graag wil. Ik zou het leuk en geil vinden om met jullie kennis te maken en kijken of er een klik is om een stap verder te maken ... nee is nee bij mij
Zelf ben ik net 50 jaar slank geschoren en fris
Hoop gauw wat van jullie te horen
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 62
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Pony play
- Contacteer:
misschien interesse in piet62 volslankCurious-couple schreef:Voor de allereerste keer wil ik mijn mooie 47 jarige vriendin delen met een redelijk tot fors geschapen man.
Onze voorkeur gaat uit naar een wat oudere man die weet hoe er respectvol met zo'n eerste keer voor haar moet
worden omgegaan. Bovendien moet jij geschoren zijn en ook schoon.
Hij kijkt voornamelijk toe en of doet mee.
Zij is een slanke mooie donkerharige vrouw met een kleine B-cup en heeft bij de juiste aanrakingen een heerlijk strak, kaal en nat kutje.
Draagt erg graag niets verhullende pakjes en durft zich gemakkelijk hierin aan iedereen te tonen.
Wij fantaseren al best lang over een ontmoeting met een man die ons op het gemak stelt en niet gelijk te opdringerig is.
Liefst zien wij foto tegemoet in een leuk pbtje en bij een goed gevoel bij haar krijg je bericht terug.
X
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten