Pijpkoningin en dekhengst

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Pijpkoningin

Pijpkoningin en dekhengst

Bericht door Pijpkoningin »

We waren onverwachts in de EC en ik wil graag de heren bedanken die mij hebben laten genieten en me ook weer goed lieten spuiten alleen wel jammer dat er iemand was die met mij speelde zijn kleding niet uitdeed voor de rest had ik een super avond
Dank jullie wel heren
Gebruikersavatar
pijpsletje
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 dec 2014 11:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Pijpkoningin en dekhengst

Bericht door pijpsletje »

Pijpkoningin had me een berichtje gestuurd dat ze maandagavond in Hilversum zouden zijn in plaats van Amersfoort, dus na werk in de auto gestapt richting de stad in kwestie. Bij binnenkomst zag ik haar al op het bed liggen in de armen van een man met een gelukzalige glimlach; iemand had al een lekkere sessie gehad! Ik kleedde me snel uit en na een kort babbeltje met Dekhengst liep ik naar Pijpkoningin om haar met een uitgebreide zoen (en ijskoude handen) te begroeten.

Na een kennismakingsronde met de andere heren en wat gezellig geklets gaf Pijpkoningin aan een lekkere massage van me te willen, dus zo geschiedde. Ze ging op haar buik liggen ik pompte een rijkelijke hoeveelheid massageolie over haar rug. Vervolgens klom ik ook op het bed en ging op haar dijbenen zitten waardoor mijn al harde lul tussen haar billen lag. Ik wreef de olie over haar lichaam en begon haar nek, schouders, rug en billen uitgebreid te kneden wat al snel tot zeer tevreden geluidjes van Pijpkoningin leidde. Tussendoor boog ik me over haar lichaam heen en kuste haar nek en wang en knabbelde zachtjes aan haar oorlel, een actie die met veel gegiechel gepaard ging want Pijpkoningin blijkt erg kietelig te zijn...

Een man wil natuurlijk al snel meer dus zei ik Pijpkoningin op haar rug te gaan liggen zodat ik met haar borsten en kutje kon spelen en ook dat werd met veel enthousiasme ontvangen. Voor de mensen die Pijpkoningin nog niet kennen: ze heeft een heerlijk lichaam met een flink stel borsten, mooie grote tepels die heerlijk hard worden als ze geil is en een prachtig kaal kutje dat al bij een eerste aanraking nat wordt. Ik voelde me als een kind bij een snoepwinkel waarbij de etalageruit plots verdwenen was. Heerlijk haar borsten gekneed en al snel begon ik met haar kutje te spelen. Ze was al lekker nat en geil en al snel kon ik me niet meer inhouden en dook tussen haar benen om haar geile poes te proeven (ze smaakt heerlijk!).

Al snel merkte ik dat we niet langer met z'n tweetjes waren: een man was op het bed gekomen en liet zich heerlijk door Pijpkoningin pijpen terwijl ze door mijn tong al een paar straaltjes vocht uit haar kutje liet stromen. Dat ging een tijdje zo door en nadat de andere man weer was heen gegaan knuffelden Pijpkoningin en ik nog even na. Tijd voor koffie!

Na de koffie gingen we met z'n allen naar de darkroom waar 2 heren plaats namen op het bed zodat Pijpkoningin met hun lullen kon spelen. Dekhengst nam positie achter Pijpkoningin en liet z'n harde pik diep in haar kutje glijden om haar vervolgens lekker te neuken. Het duurde niet lang en de eerste stralen geil spoten uit haar kutje, haar kreten gedempt door de harde lul in haar mond. We verhuisden als snel weer naar het andere bed waar het een kluwen van mensen werd en Dekhengst en een andere man uiteindelijk heerlijk over Pijpkoningin's buik en borsten spoten. Het blijft een heerlijk gezicht: zaad over iemands lichaam die daar duidelijk van geniet.

Pijpkoningin en ik bleven alleen achter in elkaars armen om lekker verder te spelen; ik liet m'n handen over haar lichaam glijden, speelde met haar borsten en kutje terwijl zij heerlijk met m'n lul speelde. Al snel kwamen meerdere mannen meedoen waaronder de al eerder genoemde man die zijn kleding aanhield. Nou, die is met flink wat spetters geil van Pijpkoningin over zijn kleding naar huis gegaan want ze werd supergeil van al die aandacht op haar gevoelige plekjes. Een van de heren heeft haar nog lekker geneukt en kledingman haalde zijn lul lang genoeg uit zijn broek om over haar borsten klaar te komen.

Als grande finale besloot Dekhengst haar nogmaals te neuken waarbij iedereen achter en om Pijpkoningin plaatsnam en zij handen overal op haar lichaam had wat resulteerde in een paar flinke orgasmes van haar kant. Dit werd beloond met nog een heerlijk cumshot van Dekhengst en een andere man. Omdat er niet direct een doekje onderweg was heb ik beide ladingen over Pijpkoningin's lichaam gewreven en na nog wat knuffelen en zoenen was het weer tijd om te gaan douchen en naar huis te gaan.

Het was weer een heerlijke avond. Mijn dank gaat uit aan Pijpkoningin en Dekhengst en de andere mannen die aanwezig waren die het geheel een heerlijk geile ervaring maakten. Tot snel!
Geile bi-man die, soms in een jurkje, graag anderen verwent.
Gebruikersavatar
pijpsletje
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 dec 2014 11:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Pijpkoningin en dekhengst

Bericht door pijpsletje »

Genomineerd; woehoe! ;-)
viewtopic.php?f=42&t=45681
Geile bi-man die, soms in een jurkje, graag anderen verwent.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten