Mooie ontmoeting

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mister
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 nov 2017 20:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Mooie ontmoeting

Bericht door Mister »

De laatste tijd gebeurt er weinig in Hilversum, of ik heb gewoon geen geluk. Alles is mogelijk,.

Maar soms zit het geluk in een klein hoekje. Ook vandaag dus.
Ik was pas om een uur of 7 in de EC. Het was rustig en begreep dat "de meute" net weg was. Een handvol mensen liep rond of bekeek een filmpje. Ik had al bedacht dat ik deze avond weer onbevredigd huiswaarts zou keren. IK stond op het punt van weggaan toen er rond 8 een mooie jonge dame de EC binnenliep. Lang haar, mooi lijf en een leuk gezicht. Ze kwam alleen binnen en begon zichzelf om te kleden. Omdat het e.e.a. even duurde ging ik in de BIos zitten en bleef daar een leuk filmpje kijken.
Even later kwam haar partner binnen. Het naarstig zoeken naar een euro voor het kluisje zorgde voor enige consternatie. Uiteindelijjk vond iemand de gezochte munt en kon ook de partner zich uitkleden.

Normaliter wordt eerst even naar de filmzaal gegaan dus ik wachte het rustig af. Het geluid van de naaldhakken van de vrouw verwijderde zich dus blijkbaar hadden ze andere plannen. Ik liep naar buiten en het stel stond tegen het bed. De man liep weg en toen zag ik pas dat ze een halsband en ketting droeg. Mmmm, dat was mij niet opgevallen aangezien ik niet had gezien hoe ze zich omkleedde. Op haar knieen werd ze gedwongen mee te lopen wat al een geil gezicht was. De rolverdeling was duidelijk. Ik liep achter ze aan naar de darkroom waar dit mooie jonge wezentje aan het kruis met haar kont naar achteren aan vast gezet werd. De man stelde zich voor als meester en de dame als slavin. De mannen (nog steeds een handvol) stelde zich ook voor. Na met de meegebrachte riem de slavin in de stemming te hebben gebracht werd iedereen vooral uitgenodigd om te voelen hoe geil en nat de slavin was. Uiteindelijk hebben daar maar drie mensen (waaronder ondergetekende) gebruik van gemaakt. De meester was duidelijk, hij strafte en er gebeurde niets wat hij niet toestond (zoals het hoort, ze is immers van hem). Na het kruis werd de slavin in het schavot gezet. Terwijl de meester haar lekker hard neukte kreeg ze de opdracht mij lekker te zuigen. Dat deed ze vol overgave maar ik moest constateren dat de pijpmond van de slavin iets te hoog zat in het schavot (of ik heb te korte benen dat kan ook natuurlijk). Dus erg comfy was het niet voor mij. Tijd voor de move naar het bed.
Terwijl de slavin lekker hard geneukt werd kon ik haar lekker diep in haar keel neuken. Pijpen en zuigen kon ze goed dit subje. En terwijl we zo bezig waren hoorden we de slavin lekker kreunen. Soms ontsnapte er een klein lachje dat vervolgens door de meester streng werd bestraft. Van het bed gingen we naar de bios waar het e.e.a. volgens hetzelfde scenario verliep. Het geile sletje werd geneukt door de meester en haar mondje gevuld door mijn pik.

Inmiddels was het al wat later geworden en steeds verplaatsten we van plek naar plek. De meester wilde ook even rust (ik begrijp dat het soms te veel is om elke keer op te moeten letten) en gaf aan dat ik de slavin maar even moest meenemen dan kon hij even ontspannen. En hoewel het onder controle hebben van een slavin voor mij niet vreemd is is het wel altijd even wennen om op die van een ander te passen. Geen correcties en niet neuken was de restrictie dus ik heb haar naar het bed genomen en samen met een andere man hebben we haar gegeven wat ze blijkbaar nodig had.

De meester kwam weer terug en nam het weer over. Van voor af aan begon ik weer haar goed, tot aan het kokken toe, in haar keel te neuken, kon ze mijn ballen lekker zuigen en gaf ze mij een korte rimjob. Altijd lekker.

Inmiddels was het bijna sluitingstijd en moesten we helaas er een eind aan maken. Inmiddels waren we nog met ons drieen en we konden volgens mij nog wel uren zo doorgaan. Maar tijd is tijd dus we gingen het afronden. Helaas gingen de lichten aan het moment dat ik lekker klaarkwam. Weliswaar de feestvreugde een beetje drukkend begrepen we het wel. Snel kleedden we ons aan en om en liepen gezamenlijk naar buiten.

We liepen met elkaar nog een stukje op. En terwijl de meester en slavin nog ergens met zijn tweeen wat gingen drinken liep ik met een dikke glimlach naar huis.

Meester en slavin, beiden bedankt voor de leuke ontmoeting. Ik hoop dat we elkaar nog eens tegenkomen. EC sorry dat we toch te laat klaar waren. XX


grt
Mister
OnlyDP

Re: Mooie ontmoeting

Bericht door OnlyDP »

Kijk dit zijn de mooie spontane momenten,het is niet druk met mannen, en dan komt er eens een mooi stel de cinema binnen,,,,,,,

Tof verslag Mister;-))
Bedankt voor het delen van je belevenissen, ook het onbekende stel jullie bedankt;-))

Gr. Robert
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 6 gasten