18-07-2019

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
almerecouple
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 dec 2015 15:39
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Almere
Contacteer:

18-07-2019

Bericht door almerecouple »

Wij waren voor het eerst in de cinema en vonden het erg leuk, Zij moest ff wennen, maar na 5 minuten vond ze het geweldig, wel jammer dat ze de enige vrouw was, maar we gaan het vast nog een keer doen.
fret
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 apr 2015 20:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 18-07-2019

Bericht door fret »

Ik was sinds lange tijd weer eens in de cinema, vanwege een afgezegde afspraak liep ik ca. 15.30 binnen. Ik kleedde me uit, na overigens zeer vriendelijk ontvangen te zijn, bij de lockers en liep naar het zaaltje. Ik hoorde al een vrouwenstem en even later draaide ik me om en zag een echt heel mooie vrouw met prachtige borsten achter in het zaaltje staan. Alleen en lak corsootje had ze nog aan. Ze was met haar partner die haar streelde. Het was een prachtig schouwspel. Er kwamen wat meer mannen omheen staan en er werd toegelaten dat we haar mochten aanraken. Nou met zo'n prachtig lijf en gezicht, kun je dat niet voorbij laten gaan. Wat een lekkere borsten en billen.Terwijl wij haar betasten werd ze staand geneukt door haar partner. De temperatuur werd erg hoog en ze gingen naar de banken op het pleintje om even uit te rusten. Gelukkig kon ik na enige tijd tegenover hen plaatsnemen. Daar begonnen zij langzaam weer te vrijen, waarbij het zicht op het geschoren kutje dat gevingerd werd, geil was. Er kwamen wat mannen bij en de vrouw begon hem te pijpen, maar hij werd ook door een man gepijpt. Kortom binnen 5 minuten was het een kluwen van pijpende voelende en trekkende mannen en een vrouw. Ook werd ze nog lekker gelikt. Na verloop van tijd werd het tafereel voortgezet op het grote matras waarbij hij haar afwisselend , vingerde en neukte, terwijl zij nog een man aftrok en pijpte. Al mat al een geil schouwspel en je kon niet merken dat ze er voor het eerst waren. Ik heb daarna niet veel hoeven doen om ook klaar te komen na die geile show die deze mensen opvoerden. Dat is voor herhaling vatbaar en zou dan graag meedoen, waarbij ik me graag laat pijpen door allebei (was nooit bi, maar dit zag er erg geil uit).
Groet

Fret
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten