verrassende dinsdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mister
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 nov 2017 20:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

verrassende dinsdag

Bericht door Mister »

Op de momenten dat je het niet verwacht word je weer verrast. Zo ook vanavond.

Het was thema avond in Hilversum. Hoewel het thema mij normaliter niet naar de cinema doet hollen was ik al even niet geweest en onder het mom niet geschoten besloot ik het er toch op te wagen. Ik kwam de winkel in en toevallig kwam een zeer mooie dame vanuit de bios op zoek naar het toilet. Wow, die had ik niet zien aankomen.
Omdat het inmiddels half 8 was dacht ik dat het als gevolg van deze mooie verschijning razend druk zou zijn. Dus ik loop met die gedachte de trap af......... om vervolgens in een nagenoeg lege cinema te komen. Ik liep nog even rond om te kijken waar iedereen zich verstopt had maar, naar bleek later haar partner, op 1 man in de hetero cinema en 1 man in de cruising ruimte na was het dus echt leeg.
Mijn kleren in de locker en kijken wat er gebeurt was de tactiek.
De mooie vrouw kwam weer naar beneden om zich gelijk te storten op haar partner die al aan een flinke pik aan het trekken was. Ze deed haar jurkje uit en daar kwamen wel een paar hele mooie borsten uit. zo zie je ze maar zelden. Gecompleteerd door een geile kop met volle lippen, lang haar en een mooie strakke kont was dit wel een juweeltje.
Ze ging tussen de man zijn benen zitten om hem diep te pijpen. Dit liet mij niet onberoerd en ook de andere man begon zijn staaf al hard te maken. Ik wees het stel nog even op het feit dat de armleuningen omhoog konden voor het comfort. Later kwam ik er dus achter dat ze voor het eerst waren en eigenlijk zonder plannen. Die plannen waar duidelijk gewijzigd. :-).

Ze stonden op en gingen naar het bed. De man ging rustig op zijn rug liggen met zijn handen in de nek terwijl zij afwisselend hem pijpte en een body to body massage gaf. Ik vroeg of ze het erg vonden dat ik even kwam kijken en ze gaven aan er geen probleem mee te hebben. Inmiddels had de andere man bedacht om weg te gaan dus bleven we nog met zijn drieën over.
Ze gingen zo in de geilheid op zodat ik het gevoel had dat het een privé feestje zou worden. Uiteraard hun goed recht dus ik bleef op gepaste afstand. Totdat de dame ineens haar hand naar mijn pik uitstak. Tja, dat vraagt om actie. Dus al snel deed ik in de geilheid mee. Ze pakte mijn pik en begon er geil aan te trekken. Terwijl ze bezig bleef met de man en mij tegelijk keek ze mij steeds geil aan. Wow, wat een geil wijfie is dit dacht ik. Het duurde niet lang of ze kwam van het bed en ging voor mij zitten en mij geil aankijkend schoof ze mijn pik met gemak tot aan mijn ballen naar binnen. Langzaam en gedreven begon ze te zuigen, steeds schuin omhoog kijkend. Mijn handen gingen over haar borsten. Na verloop van tijd stond ze op en begon haar partner weer te pijpen. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om haar inmiddels natte kut diep en hard te vingeren. Haar kut sopte en aan het gekreun te horen werd dit gewaardeerd. Ze wilde echter nog niet klaarkomen en ik stopte dan ook regelmatig.
Uiteindelijk vroeg de man of ik condooms bij mij had en op die voorwaarde mocht ik haar neuken als ik wilde. Beide vragen bevestigend beantwoord hebbende schoof ik mijn harde pik naar binnen terwijl zij met haar natte kut over de rand hing. uiteindelijk kwam ze klaar nadat ik haar nog lekker had gelikt en gevingerd.
Ik neukte haar een tijdje en vond dat het uiteindelijk weer tijd voor andere actie werd. De man ging van het bed en begon haar te likken terwijl ik achter haar hoofd zat. Ze slikte mijn pik weer diep in haar keel en zoog hard op mijn ballen. En terwijl haar vingers over mijn ster dwarrelde voelde ik een tong die mij diep aan het rimmen was. Een bonus als je altijd voor een bios bezoek schoon en fris bent.
Inmiddels was het kwart over 8 en het stel kwam niet uit de buurt begreep ik en moesten dus nog een uur rijden. Ze wilden weg maar de dame wilde dat ik nog mijn zaad over haar mooie borsten spoot. En je bent een gentleman of niet dus voldoe je aan het verzoek.
We stapten moe maar voldaan van het bed en wilden eigenlijk vertrekken......... en toen kwam er nog een stel binnen. Een jong en fris stelletje. De vrouw had gekleurd haar en ze begonnen zich gelijk van kleding te ontdoen.
Wij drieën besloten nog even te wachten en de dame werd wel opgewonden van het feit dat er een stel binnenkwam. Uiteindelijk ging het nieuw binnengekomen stel in de homo cinema zitten en meteen begon zij haar vriend diep te pijpen. Het andere stel kwam er naast staan en de dame begon met zichzelf te spelen en kwam steeds dichterbij. Uiteindelijk kon de jongen zich niet beheersen en begon zich dus met beide dames te bemoeien. Ook de dames waren niet vies van elkaar en er ontstond een geile setting met twee stellen. Snel begaven ze zich naar het bed. En de dames wierpen zich op elkaar en de man van het jongere stel werd niet vergeten. Ik heb het geile tafereel van korte afstand bekeken terwijl de twee stellen zich met elkaar vermaakten. Inmiddels was het kwart voor negen en ik weet dat vijf minuten later de films uitgaan en de lichten aan. Dus ik besloot mijn biezen te pakken en terwijl ik mijzelf had aangekleed maakte ik de stellen attent op de tijd die ze nog restte en bedankte ze voor een fijn avontuur in een regenachtig Hilversum.

Ik hoop het stel van vanavond zeker nog eens tegen te komen en hoop dat de kennismaking met de Cinema een herhaling waard is.

Bedankt voor de geilheid en uiteraard het andere stel ook die voor de spreekwoordelijke kers op de taart van de avond zorgden.


grt
Mister
OnlyDP

Re: verrassende dinsdag

Bericht door OnlyDP »

You lucky man:-))
Dank voor je spannende verslag, heb zelf ook een paar van dit soort heerlijke avondjes in de EC gehad. Groet Robert!
Natje
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jul 2019 14:30
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: verrassende dinsdag

Bericht door Natje »

OnlyDP schreef:You lucky man:-))
Dank voor je spannende verslag, heb zelf ook een paar van dit soort heerlijke avondjes in de EC gehad. Groet Robert!
Klinkt alsof het erg gezellig in EC's is ;) Zelf weer eens op forum na lange tijd. Altijd irritant als een laptop in reparatie is.
OnlyDP

Re: verrassende dinsdag

Bericht door OnlyDP »

Tof dat je weer op het forum zit
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], kinkygast en 14 gasten