Stout Stel met extra sletje......

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Stout Stel
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 dec 2011 10:38
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Stout Stel met extra sletje......

Bericht door Stout Stel »

Maandag 25 november neem ik 2 sletjes mee.

Mijn eigen slet heeft ervaring om gebruikt te worden.
Haar vriendinnetje is gehéél nieuw en onervaren in deze wereld.
Dubbele lol dus.

Beide sletjes zullen hun kutjes laten gebruiken.
Hun kontjes worden niet ter beschikking gesteld..!!!!

Wij zijn er om 11.00 uur en vertrekken om 13.00 uur.

Tot maandag
Gebruikersavatar
Bull
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 okt 2016 11:32
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Stout Stel met extra sletje......

Bericht door Bull »

klinkt goed, ik ben ook aanwezig...
Gebruikersavatar
dirty_harry
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2009 17:51
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Best
Contacteer:

Re: Stout Stel met extra sletje......

Bericht door dirty_harry »

Misschien ben ik er ook vanmiddag. Klinkt gewoon té geil!
Ik zie dat ik wel op tijd moet zijn.,, :lol:

dirty Harry
Gebruikersavatar
tijgertje
Berichten: 38
Lid geworden op: 03 jan 2009 01:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Stout Stel met extra sletje......

Bericht door tijgertje »

Ben ook van plan zo langs te komen.... zijn de 2 sletjes inderdaad al binnen bij de EC ?
OnlyDP

Re: Stout Stel met extra sletje......

Bericht door OnlyDP »

ja ze zijn binnen ;-))
Haja84
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 dec 2012 21:43
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Stout Stel met extra sletje......

Bericht door Haja84 »

Vorige week kreeg ik al een uitnodiging van MEESTER. En hierboven heb je in de aankondiging op het forum kunnen lezen dat hij met zijn slavin-slet en nog een vriendin van haar, ook aangekondigd als slet, zou komen.
Zijn slavin-slet had ik al een paar keer eerder meegemaakt en alleen al daarom wilde ik er graag bij zijn. En uiteraard ben je dan ook benieuwd hoe het gaat met zo’n onervaren slet.
Ondanks wat andere verplichtingen lukte het me toch om even na elf uur de EC binnen te stappen.
(bedankt nog EC over die tip van het parkeren aan de overkant!)
En tref daar gelijk de MEESTER en zijn twee charmante sletten. Al geil gekleed en met pret-oogjes.
Om ze uit elkaar te houden noem ik hier de slavin-slet maar even SLET-lh (lang haar) en de vriendin SLET-kh (kort haar)
Beneden leidt MEESTER zijn sletten eerst even rond en daarna gaan de jurkjes uit en zijn de dames in werktenue. Heerlijk om te zien. Naar schatting zo’n 15 man zijn het wel met me eens, afgaand op de erecties die opkomen. Die van mij was ook al aardig onderweg, maar is ineens volledig als MEESTER de dames op me afstuurt. SLET-lh weet al precies wat ik lekker vind, komt naast me zitten en begint me te pijpen. SLET-kh komt voor me staan waardoor ik haar geile lijf lekker kan verkennen. Nou, hier in de EC misschien onervaren, maar ze blijkt een natuurtalent.
En ondertussen zie ik de omringende mannen dichterbij komen. Dus stuur ik SLET-lh naar andere mannen om die te gaan pijpen en neemt SLET-kh mijn stokje over. Pijpt ook net zo lekker als haar vriendin. Maar ik ben ook wel benieuwd wat ze met haar kutje kan. Het duurt even voordat de weg vrij is, maar dan gaat ze lekker bovenop me op de bank zitten. Mmmm wat draait ze lekker met die kut.
De sfeer wordt steeds geiler en om haar onervarenheid te helpen wegwerken geef ik haar door aan de andere mannen. Zelf even bijkomen. Maar al gauw komt SLET-lh in de buurt en die is nog niet geneukt. Dus laat ik haar lekker voorover gebukt die ene man verder pijpen en schuif haar kutje in. Zonder enige weerstand, want drijfnat.
Nog steeds in de ruimte bij de koffie-automaat wil ik net met een andere man SLET-kh afwisselend gaan neuken als MEESTER het spel verplaatst naar het bed in de darkroom. Hier gaat het feest onverminderd door. Als ik wat later even uitblaas en wat water zit te drinken in de ruimte bij de koffie-automaat zijn de kreten te horen van SLET-lh die, op commando van MEESTER, klaarkomt. (ze waren zelfs boven in de winkel te horen, zei de medewerker later). Later kreeg ik het van dichterbij te horen. In overleg met MEESTER ben ik toen op het bed gaan liggen. SLET-lh boven op me. Het werd een soort omgekeerde rodeo. De ‘stier’ lag nu stil en de berijdster ging als een wilde te keer. En kwam daarbij op commando van haar MEESTER schreeuwend klaar. Waarbij ze af en toe mijn pik er uit drukte. Volledig gesloopt heb ik haar uiteindelijk maar gevraagd om te stoppen.
En geleidelijk aan begon de eindtijd van 13:00 uur te naderen. Toch nog even SLET-kh geneukt op de rand van het bed en me later ook nog weer heerlijk laten pijpen. Daarna over haar heen klaar gekomen. SLET-lh onderging hetzelfde ‘lot’ aan de andere kant van het bed door andere mannen.
Wat weer een grandioze middag. Bedankt MEESTER en natuurlijk ook SLETTEN.
En ook de EC weer voor de gastvrijheid.

Dit was natuurlijk mijn beleving van deze geile happening. Ben benieuwd hoe de andere deelnemers het hebben ervaren.
Stout Stel
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 dec 2011 10:38
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Stout Stel met extra sletje......

Bericht door Stout Stel »

Dank Haja84 voor het schitterende verslag.

Het was een spannend, geil en gezellig avontuur voor de dames.
Er waren vele mannen die hun lusten konden en mochten botvieren.
De dames en ik zouden het zéér leuk vinden als desbetreffende heren óók een leuk verslag zouden schrijven.
Al was het maar als blijk van waardering en motivatie.

Anders nodig ik voor een volgende keer alleen een select groepje uit middels pb's, dus zonder aankondiging.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], kinkygast en 15 gasten