Lottemooi 05-03 naaktavond

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Vince1977
Berichten: 71
Lid geworden op: 23 feb 2010 09:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Lottemooi 05-03 naaktavond

Bericht door Vince1977 »

Heerlijk hoor! Na een tijdje wachten...wat zeer de moeite waard was....kwam Lotte binnengelopen! Wat een leuke spontane mooie vrouw!
Ik was de gelukkige die ze als eerste ‘onder haar fluwelen handen’ nam...zalig om haar warme handen om mijn harde van olie glimmende pik te voelen en te zien!

Bedankt Lotte! Helaas had ik geen tijd voor een 2e ronde, maar je bent vast niks tekort gekomen!

Tot de volgende keer! X
1.82, 79 kg, sportief lijf, forse pik
Gebruikersavatar
LotteMooi
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 aug 2017 22:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Lottemooi 05-03 naaktavond

Bericht door LotteMooi »

The day after......

Na de aankondiging in Amersfoort kwamen wij erachter dat er nog 2 andere stellen kwamen. En ondanks dat Amersfoort best een grote cinema is, zijn 3 stellen toch echt iets teveel van het goede...dus wij besloten te verhuizen naar Hilversum. Deze locatie is ons niet onbekend en heeft absoluut leuke elementen waaronder de dark room. Daarnaast was het even geleden dat wij hier ons gezicht hebben laten zien en variatie is goed voor de mens ;)

Drukke werkdag, snel naar huis om te eten en douchen en weer het drukke verkeer in richtig Hilversum. Half uurtje later dan gepland maar dat mag de pret niet drukken.
Natuurlijk had manlief weer allemaal opdrachten in gedachte...waarvan ik natuuuuurlijk 80% heb afgewezen....voor de rest geen eigen willetje hoor...maar de laatste opdracht vond ik akkoord....
Uitkleden in de winkel, mij naakt laten fotograferen (mits geen andere klanten natuurlijk) en naakt de trap af richting de cinema. Een halsbandje om met een liefkoos naampje erop...'slut'. Tja echte liefde he.... :lol:

Of ik dan even een rondje wilde maken door de cinema zodat hij zich even kon uitkleden. Kijk een rondje maken is natuurlijk zo gedaan in Hilversum en ik was dan ook zo weer terug. Ze zeggen dat vrouwen zo langzaam zijn met aan- en uitkleden, maar mannen kunnen er ook wat van. :D
Onderweg wel een paar bekenden gezien...bekenden van recent maar ook van een tijdje terug. Kijk toch leuk om zo nu en dan in Hilversum te kijken!
Op het moment van binnenkomst nog een ander leuk stel aanwezig welke volgens mij er al eventjes waren. Nou ik de cinema in en tot mijn blijde verbazing zat daar een oude bekende. Lieve schat wie ik al even niet gezien had. Dikke kus op je mond en hoop je binnenkort toch weer te zien en ook te spreken. Je vind het altijd veel te druk volgens mij hahaha en waarschijnlijk ben je daarna ook snel weg gegaan.

In de cinema een aantal mannen verwend waarna ik zeer snel onder het zaad kwam te zitten. Het prikken en het kriebelen van het sperma op mijn borsten was begonnen....Alles onder het toeziend oog van mijn vriend...volgens mij was hij wel tevreden ;)
Na een paar mannen afgewerkt te hebben, hoorde ik dat er nog een stel binnenkwam. :lol: :lol: :lol:
Ga ik naar Hilversum toe voor de verdeling van alle drukte, loopt het hier ook vol! O mijn god het is hier al zo warm met het verlaagde plafond.... uit de cinema gegaan en onder de blower bij het bed gaan staan. Even verkoeling zoeken....Was van korte duur hoor want voordat ik het wist werd ik omringd door zeer goed geschapen mannen. Jeetje wat kunnen pikken toch bijzonder mooi zijn...je zou ze bijna fotograferen en boven je bank hangen...
De schoonheid zit hem vaak in de hardheid, de glanzende eikel die erop zit en de dikke aders die over de pik lopen. Alles valt of staat bij hygiene en gladheid. Maar als die combinatie er is, dan kan het leven toch een stuk aangenamer worden hahaha.
Door voorzichtigheid rondom SOA's en hygiene, pijp ik een select gezelschap. Wij bepalen wie wanneer en hoe ver....Niet iedereen komt wat dat betreft dus aan bod. Iemand die daar moeite mee heeft moet ik dan ook helaas teleurstellen en zeggen dat ik daar niet zo heel erg van wakker lig.
Gelukkig heb ik dit maar 1 x terug gehoord...en ga ik ervan uit dat iedereen het rechtsom of linksom erg naar zijn zin heeft gehad.

Tijdens de pijp sessie op de grond bij het bed hoorde ik dat er een dame alleen binnenkwam. Zoals ik later begreep heet zij Kimmie! Ik kwam haar bij de wastafel tegen tijdens het handen wassen... Jeetje Kimmie jij mag er zijn zeg! Mooie vrouw en niet vanwege lichamelijke kenmerken...daar heb ik niet eens oog voor op zo'n moment, maar vooral omdat je een leuke lieve en relaxte uitstraling hebt. Stoer van je dat je alleen langskomt. Ik hoop dat iedereen aardig is geweest voor je, anders krijgen ze met mij te maken ;) alsof je dat nodig hebt ook...
Maar goed..leuk kort kennis te maken met je!

Onze laatste sessie speelde zich af in de darkroom. Ik wilde plaatsnemen in de stoel, maar ik kreeg te horen dat de Sling toch echt beter was...hahaha oké duidelijk.
Nou ik naar de Sling gehuppeld en een kleine sprong in de Sling genomen. Krukje erbij misschien???
Terwijl mijn vriend zijn pik in mijn mond duwde...zeer comfortabele houding btw :D werd ik geneukt door venga. Hij had mij tijdens de pijp sessie al opgewarmd door mij van achter te neuken, maar ging hier rustig mee verder. Allerlei mannen die aan mij zaten...linker tepel..rechter tepel...godskolere die linker tepel doet pijn! Had ik al gezegd dat hij pijn doet??? o ja dat had ik al gezegd...maar moest men er toch nog even aan helpen herinneren...hahaha ik begrijp de verleiding is groot... ;)

Achter venga stond blacko te wachten...netjes op zijn beurt....maar uit eerdere ervaringen weet ik dat niet de grootte van de pik van blacko intens heftig is, maar zijn moves ervoor zorgen dat ik daarna een week niet kan lopen. Hahaha dus hij mocht achteraan in de rij aansluiten want anders is het feest ook zo voorbij.
Nou en toen was hij toch echt aan de beurt. Rustige positionering voor de Sling werd al snel een wilde penetratie. Ik hing zowat in zn nek om een nog diepere penetratie te voelen. Op dat moment weet ik dat er spijt van ga krijgen...omdat lopen echt een basis behoefte is in het leven van moi....
Sling kon net als de stoel toch niet echt zijn voorkeur wegdragen en dus werd ik richting het bed gedirigeerd.
Hoppa! gas erop en door de dominante en directieve manier van neuken, word ik bijna agressief. Hij neukt mij en neukt mij en voordat ik het weet spuit ik zijn pik onder. Ik kan niet meer..... maar jeetje wat lekker! Nadat ik er een kliederboel van heb gemaakt, zak ik op de knieën en begin de laatste mannen klaar te trekken. Dat kleine beetje ruimte wat ik heb om mij te laten neuken zal ik sparen voor mijn vriend.
Op dat moment ben ik nog op zoek naar een mooie jongen met veel krullen, maar helaas hij heeft het pand al verlaten. Ook voor hem lijkt het soms te druk te zijn...moeten we toch maar anders gaan oplossen voor een volgende keer ;)

De tussenruimte begint leeg te raken maar mister schorpioen denkt nog wel een ronde te kunnen....mits ik natuurlijk wel goed mijn best doe. Voel vooral geen druk Lotte...maar ja als ik A zeg dan wil ik graag B zeggen en dus ga ik mijn stinkende best doen om hem vol overgaven te pijpen en te verwennen. En ja hoor het lukt mij! Zo fijn gevoel is dat..hahaha.

Mijn vriend en ik nemen zelf nog even de tijd voor elkaar in de darkroom terwijl iedereen weet dat het sluitingstijd is en de trap naar boven neemt om op huus aan te gaan...

Bedankt iedereen voor een geile avond. Leuk om een aantal verrassingen te zien en hoop jullie ooit weer te treffen binnen Hilversum of Amersfoort.
Nog een paar uurtjes en het is weekend!

Groetjes Lotte
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Gebruikersavatar
Mister
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 nov 2017 20:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Lottemooi 05-03 naaktavond

Bericht door Mister »

Zo Lotte,

Dat is nog eens een mooi geil verslag. Eén die recht doet aan de avond en aan jou uiteraard. Voor de mensen die er niet bij waren geeft het wel een heel goed en geil beeld van deze memorable avond. En ik denk dat we makkelijk nog twee van dit soort lange verslagen kunnen schrijven over al hetgeen er gebeurde.

Maar je bent een geile topper en verdient dan ook terecht een eigen verslag. Top dat je het vanuit jouw perspectief deelt met ons.

Tot de volgende keer


Mister
Geilehalfbloed34
Berichten: 38
Lid geworden op: 29 mei 2018 22:50
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Lottemooi 05-03 naaktavond

Bericht door Geilehalfbloed34 »

Zo eindelijk donderdag!!!

Lotte heeft begin van de week aangekondigd weer eens langs te komen op de donderdag en in de avond nog wel.

Ik kon helaas al een paar x niet aanwezig zijn bij haar bezoekjes maar ditmaal wel en de donderdag kon maar niet snel genoeg komen.

Dus eindelijk donderdag, en wat kan die dag dan lang duren. Dan zit de werkdag er eindelijk op en gaan we nog even snel naar huis om een hapje te eten.

Onderweg naar Hilversum ditmaal omdat Amersfoort nogal wat aankondigen had van andere stelletjes en Lotte wilde daarom liever naar Hilversum gaan. (blijkt achteraf dat er volgens mij nog 3 stelletjes en een dame alleen langs zijn geweest die avond)

Ik kom rond 19:00 uur de winkel binnenlopen en zie de partner van Lotte al in de winkel rondlopen, met ze kleren aan ???? Ik denk wat zal er toch aan de hand zijn.

Maar hop daar komt Lotte ineens tevoorschijn uit het kleedhokje gesprongen poedelnaakt met een mooie halsband om :shock:

We lopen tegelijk naar beneden maar ze willen nog even snel een fotootje maken.

Ik loop de deur door en zie allemaal mannen mij teleurgesteld aankijken omdat ik Lotte niet ben.

Alle kluisjes waren vol dus ik weer naar boven een sporttas halen. Wanneer ik terug beneden kom en me uitgekleed heb is Lotte al druk bezig in de Hetero zaal.

Ik zoek een plekje ergens achterin en zie hoe Lotte haar vaardigheden weer ten toon stelt.

De temperatuur blijft maar stijgen en Lotte verhuisd naar de centrale ruimte waar ze rustig doorgaat waar ze mee begonnen is.

Ik weet dat bij Lotte altijd iedereen aan de buurt komt en haast me dus niet en maak eerst een praatje met haar vriend. Ik ben nog redelijk nieuw in dit wereldje van swingers en gangbangs en vroeg hem om een paar tips voor een man als mij alleen. Niet iedereen weet zo een hete/sexy/vrolijke/geile dame aan de haak te slaan die open staat voor dit soort evenementen.

Uiteindelijk sluit ik me ook aan in het kringetje om Lotte heen en wordt me pik heerlijk verwend door de geoliede handen van Lotte.

Een aantal mannen krijgen opdracht hun pik even te wassen en olie vrij te maken. Wanneer ze terugkomen begint Lotte ze te pijpen. hhhmmmmm dat ziet er verdomd goed uit!!!

Lotte heeft mij een paar x afgetrokken maar ze heeft me nog nooit gepijpt.

Ik wou alles vandaag lekker rustig aan doen want ik had toch geen haast en me auto ditmaal in de garage gezet dus ik had geen parkeermeter waar ik op hoefde te letten. Dus ik ben ook mijn lul even gaan wassen en dat was dus een goede beslissing.

Haar vriend roept mij en zegt kom maar even hier staan en dirigeert Lotte om mij te pijpen :P

Ze kan zo heerlijk teasen en wanneer ze bezig is kijkt ze je strak in je ogen aan. Op dit moment gaat al haar aandacht even alleen naar mij uit en ze focust zich helemaal op mijn pik. Het duurt dan ook niet lang (ook niet heel kort hoor) voordat ik klaarkom over haar gezicht en lippen. En Lotte laat dan niet meteen je lul los nee ze speelt er nog even geil mee. Dan knijpt ze nog even goed in je lul om die laatste druppel eruit te krijgen. Dan kijkt ze me strak in me ogen aan en likt die laatste druppel sperma van me lul af. HEERLIJK

Zoals ik aangaf ik had geen haast en het was nu ongeveer 20.00 uur. Dus ik kleed me even aan en ga even naar buiten om een telefoontje te plegen. Haar vriend vraagt of ik weg ga maar ik zeg dat ik zo weer terug ben voor de 2de ronde.

Wanneer ik weer naar binnen ga is het overal een geile bende. Zoals ik al aangaf zeker 4 dames binnen in Hilversum met een ruime bezetting aan mannen.

Ik neem overal even een kijkje maar Lotte trekt mijn aandacht toch het meeste. Wat een lekker ding!!!!

Rond half 9 is de EC bijna leeg met nog een klein groepje achterblijvers.

Iedereen verhuisd zich naar de Centrale ruimte en ik ga op 1 van de rode banken zitten.

Lotte en haar vriend knuffelen even samen en ze krijgt weer de opdracht naar mij toe te gaan.

Ze vraagt of ik nog een ronde kan en ik weet van mezelf dat ik dat makkelijk aankan maar laat haar toch een beetje twijfelen waardoor ze extra haar best gaat doen.

Ze komt voor mij zitten op haar knietjes en begint weer met strelen en teasen tot me lul weer op volle sterkte is. Dan neemt ze me harde lul met dikke eikel in haar mond en pijpt me weer naar een geweldig hoogtepunt. Ik wist dat ze het kon :)

Nu was het 20:45 en een derde ronde zou ik niet halen binnen 15 minuten.

Lotte en haar vriend willen nog even een momentje voor hunzelf en dat begrijp ik helemaal.

Ik zeg hun gedag en ga weer op naar huis.



23:30 piep piep. Bericht via KIK de vriend van Lotte.
Elkaar even gesproken en ik ben geselecteerd :D
Wat er daar verder besproken is hou ik liever voor onszelf.

Het was een geile avond en ben toen heerlijk in slaap gevallen.

Gr
Schorpioen
Gebruikersavatar
LotteMooi
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 aug 2017 22:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Lottemooi 05-03 naaktavond

Bericht door LotteMooi »

Heerlijk mannen, jullie zijn goed bezig met het schrijven van de verslagen! Ook in een andere rubriek heb ik gelezen dat jullie het erg naar jullie zin hadden. Ik wil ook nog even de winkelmedewerker bedanken(leuke vriendelijke man waar ik de naam niet van weet) voor zijn goede zorgen en vriendelijkheid. Je bent een echte aanwinst voor de firma! De professionaliteit draagt er aan bij dat wij regelmatig terugkeren naar de ec. Ik ben al in verschillende eroticcinema’s geweest met mijn vriendje
maar de drie EC’s steken er met kop en schouders boven uit! Dus complimenten aan Patricia, Barry en de Hilversumse nieuwkomer :roll: .

Ok dat waren de veren hahaha...blijf schrijven mannen, ik ben reuze benieuwd naar meer verslagen!

Fijn weekend allemaal...geile groetjes van Lottemooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Lottemooi 05-03 naaktavond

Bericht door venga »

The week afther……

Het regende pijpenstelen toen ik met Beertje033 naar Hilversum reed. Ik was ervan overtuigd dat Lotte in Hilversum de enige vrouw zou zijn, maar bij binnenkomst zag ik tot mijn grote verbazing 4 dames rondlopen. Een paar dagen heb ik gedacht dat Lotte dan toch beter naar Amersfoort had kunnen gaan omdat ‘Byzonderstel’ zich had afgemeld. Niets bleek minder waar. Ook in Amersfoort waren die avond 5 dames aanwezig. Wat een nattigheid!! Zowel buiten als in de cinema.

Thuis had ik een douche genomen en bij binnenkomst had ik mijn lange haren nog los op de schouders hangen. Pas toen ik mijn haar weer in de vertrouwde staart had zitten, werd ik door de altijd alerte vriend van Lotte herkend. Ter begroeting trok ik Lotte voorzichtig aan haar halsband naar mij toe om een welkomstzoen te geven. :D

Beertje033 en ik kwamen wat later binnen. Duidelijk was dat er al een hoop geiligheid was geweest. Lotte haar ronde vormen werden inmiddels geaccentueerd door een laag witte hoogglans. Ik mengde mij in een cirkel van ongeveer 6 mannen. Ik zag Lotte haar frisse gezicht en onze pikken als een ster om haar heen. Lotte warmde mijn pik op met een eerste pijpbeurt. :P

Vervolgens wilde ik toch de vriend van Lotte even groeten. Ik zat achter Lotte met uitzicht op haar heerlijke ronde billen, haar wespentaille en haar strakke rugpartij. Wat een heerlijk uitzicht tijdens het bijpraten. Terwijl Lotte nog druk bezig was met de betere handjobs en het betere pijpwerk, deed Lotte steeds een klein stapje naar achteren.
Mijn inmiddels stijve pik, wees gevaarlijk richting de billen van Lotte. De vriend van Lotte gaf de opdracht om Lotte te neuken. Ik beet het spits af en gleed achterlangs bij Lotte haar kutje naar binnen. Ondertussen gleden mijn handen over haar billen om uiteindelijk steun te zoeken op haar heerlijke heupen.

Het standje was niet echt comfortabel. Dat was de reden om uiteindelijk naar de darkroom te verhuizen. Na een korte onhandige zit in de chirurgenstoel werd het toch de sling. Blackone moest even wachten op zijn beurt, vanwege zijn gewelddadige onweerstaanbare grote pik en sterke lijf. :roll: De vriend van Lotte was even weg en Lotte vroeg mij om verder te gaan met neuken. Voor Lotte was ik de opwarming, maar bij mij stonden de parels met zweet op de rug en was ik mijn eerste lading kwijt. :P

Blackone pakte Lotte vervolgens stevig aan. Bijna gewelddadig werd Lotte genomen tot het moment dat Lotte vanwege een orgasme ongecontroleerd bewoog alsof zij werd meegesleurd door een grote oceaangolf in de branding. De decibellen van Blackone stimuleerde het totale schouwspel. Toch moest ook Blackone zich overgeven door zijn geile lading over Lotte heen te spuiten waardoor ook deze Leeuw werd getemd.

Natuurlijk zijn er meer mannen geweest die nog lekker te keer zijn gegaan. Ik dacht dat Scorpion de cooling down was. De ruimte was al bijna leeg, de sluitingstijd naderde. Scorpion kwam nogmaals klaar na een pijpbeurt. Ik spoot nogmaals wat witte curling in Lotte haar haren. Of het ook echt krullen heeft gegeven weet ik niet. :D

Beertje033 en ik kleedde ons aan om terug te rijden naar Amersfoort. Beertje schrok zich te pletter toen hij zijn bril kwijt was. Maar de gastheer van de avond (Frans?) was die avond behalve een goed gastheer ook super scherp. Hij had de bril al gevonden en zelfs voor Beertje schoongemaakt. Hoeveel service kun je bieden!
Lotte en haar vriend hadden samen hun cooling down, zonder publiek, zonder EC bezoekers. De schoonmakers waren boven al bezig en gaven Lotte en haar vriend ruim de tijd om rustig hun spel af te ronden.

Al met al een super avond!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten