Super Thursday - 4 stellen en een dame

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mister
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 nov 2017 20:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Super Thursday - 4 stellen en een dame

Bericht door Mister »

Waar de USA een Super Tuesday heeft, heeft de EC in Hilversum sinds vandaag en Super Thursday.

Op het forum werd al door het stel Rabauw aangekondigd dat ze eind van de middag zouden komen. Ik verwachte al dat het wat drukker zou zijn dan normaal. En dat was het ook. Toch tussen de 10-15 personen in afwachting van. Maar niet alleen Rabouw had hun komst aangekondigd. Ook Lotte mooi zou komen ipv in Amersfoort waar ze eerder naartoe zou gaan.

Blijkbaar was het druk op de weg aangezien het stel Rabauw veel later arriveerden. In tijd dat we in afwachting waren kwam er een ander leuk stel binnen. Vrij jong nog, denk rond de 25. Duidelijk was dat de vrouw van het stel dit aantal naakte mannen haar toch wat ongemakkelijk maakte. Ze besloten er dus een privé sessie van te maken. Iedereen raakte toch in een zekere mate van opwinding door het aangezicht en het feit dat het een privé feestje was. Uiteindelijk kwam het stel Rabouw binnen. Kort gezegd een leuk stel. Duidelijk de grenzen aangevend en de vrouw was een plaatje. Geile kop, mooie borsten en duidelijk zichtbaar aan het genieten.

Ze gingen in de hetero cinema zitten waar ze redelijk snel aan elkaar zaten. Haar mooie borsten werden snel door aanwezigen betast. Ze pijpte haar man diep en met lange halen. Haar man was niet passief. HIj vingerde haar diep en ik denk dat het geklots van de geil in haar kut tot in de winkel te horen was. Ze werd er botergeil van en ik denk dat ze wel een aantal keren is klaargekomen. Iedereen die de cinema in Hilversum kent weet dat het niet al te groot is, het lage plafond helpt hierbij niet. Als er dan ook ongeveer 15 man om je heen staan wordt het knap warm, benauwend en niet echt relaxed. En ook al had de vrouw het erg naar haar zin met haar hubby, ze voelde blijkbaar toch de sfeer niet chill genoeg om verder te gaan. Het bleef ook hier bij een privé feestje. Jammer, maar alles zag er wel goed uit.

Ze waren dan ook relatief snel weer vertrokken.

Na verloop van tijd kwam Lotte met haar vriend poedelnaakt binnen lopen. Dit is de vierde keer dat ik haar nu zie en ze is de muze voor mijn eerste verhaal geweest. Het blijft een prachtvrouw, welbespraakt, in controle, een geile blik en zeer vaardig in het draineren van duidelijk overvolle leidingen.

Ik ging in de hetero cinema zitten op een, dacht ik, strategische plaats. Helaas kwam Lotte recht achter mij zitten dus moest ik kiezen tussen kijken naar Lotte of naar de film. Helaas EC Lotte heeft gewonnen. Ik stond dan ook al snel naast de stoel terwijl Lotte haar vaardige handen over de eerste harde pik liet glijden. Het glijmiddel hielp zeker bij de feestvreugde en al snel vloog het eerste zaad al door de lucht boven op de gepiercde borsten van Lotte. Uiteindelijk bleek mijn keuze toch een goede aangezien ik daarna moest bezwijken aan haar kunstenaar vingers. Ik merkte dat ik deze keer de 20 paar ogen die aan het kijken waren wat veel vond maar na enige tijd herstelde alle functies zich. Ik spoot mijn zaad over haar borst terwijl ze met haar zaadsmekende ogen aan bleef kijken. Pfft, je bent en blijft een geile topper. Uiteraard bedankte ik haar en haar chille vriend die rustig alles bekeek. Immers, zonder zijn permissie kunnen wij met zijn allen niet van deze zaad goddess genieten.

Ik verplaatste mij naar de achtergrond om het schouwspel nog even te bekijken. Het geluid van voetstappen op de trap deed mij omdraaien. Pfft nog meer mannen dacht ik, arme Lotte. Maar tot mijn verbazing nog een stel. Snel gingen zij uit de kleren, zagen dat de hetero cinema vol was en liepen de darkroom in. Ik kende het stel niet en liep er nieuwsgierig naar toe. Al snel werd iedereen uitgenodigd om aan haar te zitten. Uiteraard liet niemand zich onbetuigd. De dame genoot er zichtbaar van terwijl haar vriend verlekkert toe keek. Omgeven door pikkken, vingers diep in haar kutje en haar benen wijd op het bed kon ze niets anders dan duidelijk zichtbaar het er van nemen. Kom maar door, leek ze te denken. Zelf heb ik ook nog van haar genoten terwijl ze mijn pik, die inmiddels weer wakker was, lekker begon te trekken en te pijpen. Heerlijk hard en diep werd ze tegelijkertijd geneukt.

Inmiddels was het jonge stel ook de darkroom ingekomen om even te kijken wat er gebeurde. Snel kroop ze in de gynacologen stoel waar ze door haar vriend heerlijk geneukt werd. Ze werden door een aantal aanwezigen van een afstandje bekeken. Het was immers nog steeds een privé feestje

De hitte van de heterocinema leidde er toe dat Lotte bij het andere bed nog een aantal mannen vakkundig van hun zaad afhielp, het jonge stel neukend in de stoel en het onbekende stel op het bed in de darkroom. En dit op een doordeweekse dag. Een aantal mannen ging inmiddels weg en nieuwe kwamen in de plaats.

Het onbekende stel (dat blijkbaar wel geregeld komt) ging even naar de film kijken en nam een pauze. Ik liep met een paar mensen op en kwamen in de cruiser ruimte. Een hoop gekreun en het geluid van een hevige neukpartij. Even in verwarring gebracht wie dat dan zou moeten zijn was daar Kimmetje. Kimmetje kende ik niet alleen van wat verhalen. Helaas mis ik haar steeds net omdat ze over het algemeen kort blijft en ik het forum niet dagelijks lees.
Ik zag eerst alleen de rug en de achterkant van haar hoofd aangezien ze een gast met een vrij grote lul aan het pijpen was terwijl ze flink geneukt werd. Nadat de man was klaargekomen en Kimmetje de slierten wegveegde zag ik haar gezicht en de rest van haar lichaam. Speechless...... mooie borsten, top lichaam en ook zij een geile uitstraling, genietend van de sex en de mannen die haar geven dat wat ze nodig heeft. Kortom erg mooie vrouw een leuke benaderbare babbel en ook, net als Lotte, duidelijk in control. Kimmetje "maakt je de pis niet lauw" zoals we in Amsterdam zeggen.

Inmiddels had het onbekende stel de neukpartij in de heterocinema voortgezet. EC; ik hoop dat de stoelen het gehouden hebben.

Inmiddels was het bijna 8 uur en ik vond het genoeg en ook Kimmetje maakte een eind aan haar bliksembezoek.

En dit allemaal op één avond. Dit was "by far" de drukste avond die ik in Hilversum heb meegemaakt. Overal naakte en neukende mensen, geile sfeer, broeierig en zonder te opdringerig volk. Met recht dan ook een Super Thursday.

Aan alle stellen, vrouwen en mannen ook bedankt voor een zeer geile avond;

Rabauw: Jammer dat jullie snel weg waren. Ik begreep dat jullie en lang stuk hebben moeten rijden. Het was jullie eerste keer en ik snap jullie overweging om weer weg te gaan. Ik hoop dat jullie toch hebben genoten in ieder geval van elkaar en hoop jullie toch nog een keer te zien. Wie weet is de vibe jullie dan beter gezind. In ieder geval heb ik mijn goede daad gedaan door aan te geven dat de kluis alleen open gaat als je de vlakke kant van de sleutel naar beneden houdt.

Jong stel: Leuk jullie zo te zien genieten van elkaar. Het was misschien wat veel maar wie weet de volgende keer. Lekker je eigen pad volgen

Lotte Mooi: Je bent en blijft een lekker geil ding. Je hebt het ons mannen verlossen van zaad tot een kunst verheven. Mooie vrouw en hoop nog vaak van je te genieten. Gewoon lekker naar Hilversum komen. Er is daar genoeg zaad te vinden.

Onbekend stel: Leuke vrouw, genietend van de sex en voelt heerlijk zacht. Tref jullie graag nog eens.

Kimmetje: Ik heb je eindelijk gezien topper! Ik heb genoten van je overgave toen je lekker bezig was. Helaas heb ik niet zelf van je kunnen genieten aangezien we beiden tegelijk weer weg moesten. Maar dat gaat goedkomen. Dat weet ik zeker,

Mannen: Iedereen is aan zijn trekken gekomen, dat kan niet anders. Veel bekende maar ook voor mij onbekende gezichten. Wel een gezellige groep waar iedereen zich keurig opstelde ook al was het druk. Ik heb geen haantjes gedrag of schreeuwerig gedrag gehoord of gezien. Gewoon lekker. Top guys!!

Klein minpuntje moet ik wel noemen, als het druk is en er wordt veel geneukt waardoor de temperatuur ook al toeneemt is het jammer dat de hygiene standaard niet voor iedereen gelijk en vanzelfsprekend is.

Grt
Mister
(KiK frnk6116)
Laatst gewijzigd door Mister op 05 mar 2020 22:49, 2 keer totaal gewijzigd.
OnlyDP

Re: Super Thursday

Bericht door OnlyDP »

Mister, dank voor je onwijs lekkere verslag! Damm ik heb dus wel wat gemist vanavond.....
kimvanleeuwen
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 okt 2019 14:00
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Super Thursday

Bericht door kimvanleeuwen »

Hier Kimmetje, wat een onwijs leuk maar vooral geil verslag van een voor mij supergeile ervaring.
Ik viel inderdaad waanzinnig met mijn neus in de boter en heb geweldig genoten.
Helaas (nog) niet van jou maar dat zal zeker een keer gaan gebeuren!
Ik zal mij de volgende keer op het forum aankondigen.
Lottemooi, bedankt voor deze geile avond, ook ik heb van jou genoten!
Alle mannen jullie ook bedankt!
Kus van Kim
Gebruikersavatar
Smoothx
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 jan 2020 11:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Super Thursday

Bericht door Smoothx »

Hoi allemaal
Super genoten ook gisteren was een geile dag.
Ik heb helaas mijn portemonnee laten vallen en iemand heeft het perongeluk meegenomen
Zou diegene het aan de cinema door willen geven of mij een pb willen sturen.
Thanks
Gebruikersavatar
sexy-boy1
Berichten: 148
Lid geworden op: 02 jan 2009 20:19
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: Super Thursday

Bericht door sexy-boy1 »

Damnnn....heb blijkbaar wat gemist
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1560
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Portomonee is terecht - eerlijke mensen, top top

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Wij van erotica kunnen mededelen dat de portemonnee terecht is, een eerlijke vinder heeft hem in de zaak afgegeven. :D :D

Toppie, gratis entree gegeven voor vandaag, zo hoort het :P :P
Vince1977
Berichten: 70
Lid geworden op: 23 feb 2010 09:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Super Thursday - 4 stellen en een dame

Bericht door Vince1977 »

Hoi, top avond.....maar ik vond wel dat er een bepaalde persoon absoluut even een douche had mogen pakken vooraf.
Was echt een vieze lucht en had niks te maken met de temperatuur want hij was er al rond 18.15..... bijna niet harden en zo onnodig!

Dus.....aandacht voor hygiëne kan geen kwaad!

Maar nogmaals, heel leuke avond!
1.82, 79 kg, sportief lijf, forse pik
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 14 gasten