Goed begin van de week

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mister
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 nov 2017 20:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Goed begin van de week

Bericht door Mister »

Het was niet druk in de EC vanavond. Toen ik binnenkwam was de bios en de cruising ruimte leeg. Wel hoorde ik dat er in de darkroom actie was.
Even snel tussen de gordijnen door gekeken en zag daar een stel met elkaar bezig. Er stond welgeteld 1 man te kijken.

Omdat je zo een kans niet laat lopen even snel wat overbodige kledingstukken (maar nog wel decent) in de kluis gedaan.

Ik liep de darkroom in. Daar lag een stel op het bed. De man op zijn rug erg te genieten van de vrouw die hem gulzig pijpte. Ik bleef op een afstand staan om de persoonlijke ruimte te respecteren. Het moment dat ze contact zoeken en ik de uitnodiging kreeg zou ik er klaar voor zijn. De man kreunend en steunend genieten van zijn partner die zijn dikke grote pik afwisselend zoog en trok. Diep in haar mond naar binnen om vervolgens haar tong langzaam langs zijn harde pik zijn ballen lekker in haar mond nam.
Een leuk slank stel die helemaal in elkaar op ging. Inmiddels kwamen er nog een paar mannen bij staan. De man van het stel vond het niet erg als iedereen zou kijken maar wel op gepaste afstand. Het was duidelijk een privé feestje.

Ik genoot van de heerlijke show die werd weggegeven en ik merkte dat het spel steeds heftiger werd. Zijn vingers in haar soppende kut bewegend gromde en kreunde ze diep. Zij steeds heftiger op zijn harde pik zuigend werd de ademhaling sneller en sneller. En met een luid gegrom kwam de man klaar terwijl zij vaardig het zaad omhoog pompte. Uitgeblust en nog nahijgend bleven ze op het bed liggen. Helaas moest ik weer weg maar heb het idee dat ze nog even bezig zijn geweest. Al met al een goed begin van de week.

Grt
Mister
OnlyDP

Re: Goed begin van de week

Bericht door OnlyDP »

Ze waren nog heerlijk bezig-;)
Mooi verslag weer Mister!
Toen ik wegiging waren er nog 2 mannen. Zowel in de beide zaaltjes geile films op het scherm van een slet die 2 grote geilen pikken in haar kut kreeg en later nog een sandwich
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten