Eerste keer voor mij

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Jongegozer
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jun 2020 10:53
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Eerste keer voor mij

Bericht door Jongegozer »

Haai allemaal,

Ik ben van plan om binnenkort een langs te gaan in een van de locaties .
Nu word het voor mij de eerste keer. Ik denk vraag hier alvast wat ik een beetje kan verwachten. Ik begrijp dat elke dag en persoon anders is. Maar is er mogelijk wat zie je vooral.

Ik ben zelf nog een beetje aan de bi kant aan het ontdekken dat kan altijd wat geholpen en uitgebreid worden. Maar ook geniet ook heel graag van een mooie dame waarvan de leeftijd voor mij totaal onbelangrijk is.

Ik zou graag wat tips en info horen en ontvangen!
Groetjes en hopelijk tot snel!
Darcy
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 nov 2018 10:29
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Eerste keer voor mij

Bericht door Darcy »

Hoi, dit schreef ik een keer aan iemand anders die voor het eerst wilde gaan. Dit is mijn ervaring:

k ging een jaar of tien geleden voor het eerst naar een sexbioscoop en moest er wel ff aan wennen. Ik vond het heel geil en spannend, maar soms waren de mensen me ook iets te opdringerig. Later leerde ik het verschil tussen de ene en de andere sexbios, en dat het ook uitmaakt wanneer je gaat. Erotica Hilversum is een hele fijne bios - hij is schoon, de stoelen zijn goed en er is een aparte ruimte voor meer actie. Een 'nadeel'is dat je een soort halletje hebt met daarin twee banken, waar je ook film kunt kijken en geilen, maar dat daar ook kluisjes staan. Als het druk is, zijn er de hele tijd mensen aan het omkleden en dat stoort nogal.

Er komen eigenlijk bijna alleen mannen. Je hebt 100% homo's die homoseks willen, je hebt hetero's die alleen zichzelf willen aftrekken en alles ertussen in. Ik vind het leuk om te kijken, eventueel samen aftrekken met iemand, maar verder geen sex met mannen. Heel af en toe komen er vrouwen en dan vooral stellen. Soms kondigen die hun komst aan en willen ze groepsseks/een gangbang. Dat heb ik een keer meegemaakt en was supergeil. De man leidde alles in goede banen: iedereen was heel respectvol en wachtte netjes op zijn beurt. En iedereen kwam ook aan de beurt ;) Er is dan ook zeker wel contact, er werd ook gelachen, een beetje gepraat. Dus dat is niet volle bak gas erop. Maar de aanwezigheid van vrouwen is dus zeldzaam, maar als ze er zijn is de sfeer respectvol - anders loop je trouwens ook het risico eruit te worden gezet door de cinema zelf. Soms komen stellen onaangekondigd en dan mag je soms met ze mee doen; nee is nee is heel belangrijk en ik vind het ook fijn als mijn eigen 'nee' wordt gerespecteerd.

Je ziet niet meteen honderd stijve lullen; vaak zijn er zo tussen de 5 en de 8 mensen tegelijk aanwezig. Eentje is misschien naakt en is in de darkroom, een paar andere in de cinema naast elkaar of alleen rukkend - er zijn trouwens twee zaaltjes, een hetero en een homo. Je kunt ook in een klein hokje staan en naar de film kijken.

Qua dagen zou ik alleen kunnen zeggen dat zaterdag veel en veel drukker is. Eerste vrijdag van de maand is jongerendag en mogen mensen onder de 27 gratis naar binnen, dus je hebt kans dat er dan wat meer jongeren zijn. Donderdag is verplicht naakt - toen heb ik het ook weleens heel druk gezien en een stapel kerels op het bed die ik too much vond. Ik hou van naakt zijn maar de donderdag is niet mijn favoriete dag. En dan hebben ze ook nog een travestie-dag, waarop mannen verkleed kunnen zijn, maar zag er de laatste keer geen een.

Dus, ja, je kunt contact opbouwen, zeker als je zelf initiatief neemt. Maar veel mensen zijn eigenlijk ook een beetje zenuwachtig, dus is het ook een beetje aftasten. Je kunt beginnen met gewoon eens kijken, en in de cinema gaan zitten. Dan laten ze je gewoon met rust.
I can resist everything except temptation.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten