Zomaar een maandagmiddag in erotic....

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Stout Stel
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 dec 2011 10:38
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Zomaar een maandagmiddag in erotic....

Bericht door Stout Stel »

Maandag 10 augustus, ik mocht met de Meester mee.

Ik moet me netjes omkleden naar Zijn juiste voorschriften en dan gaan we de auto in.
De Meester rijd.... dat zegt genoeg.

Dan komen we ergens waar ik mijn ogen dicht moet doen, het is er donker ennnn er is airco.
Mijn fluor rose nagels lichten geil op bij het uv licht.

Ik moet mijn jurkje uitdoen.Dan natuurlijk mijn mooie high heels aan. Ik merk er wordt gekeken en men is tevreden op wat men te zien krijgt.

Ik krijg een paar fikse meppen midden in gezicht, mijn adem wordt ontnomen en er wordt mij geboden te luisteren en focussen.

Er zijn omstanders die kijken, iedereen is stil... mijn Meester geeft een uitleg ik hoor Hem... dan wordt alles zwart.... als ik bijkom zoek ik mijn Meester ik hoor bij Hem hij geeft me kracht, discipline, veiligheid en liefde.

Er zijn mannen, veel mannen maar net niet te druk.
Mijn Heerser gooit me voorover over een soort van bed. Ik moet zo blijven staan, dan doet Hij zijn broekriem af en begint ermee te slaan.... mijn billen, mijn benen niet veel later moet ik overeind komen... de riem raakt mijn schouders.... en mijn rug. Ik voel mijn Meester Hij is dicht bij me.

Mannen komen dichterbij, ze kijken, ze luisteren, ik hoor hun geilheid opkomen.
Maar ik let op mijn Meester.

Ik weet wat mijn Meester wilt en van me verwacht, ik ga dat volbrengen ik wil dat volbrengen voor Hem.
Ik kom diversen keren op Zijn commando klaar.

Hij gaat me ter beschikking stellen, Zijn eigendom mag gebruikt gaan worden terwijl Hij de leiding houd. En mijn zal sturen.

Door de warmte is mijn Meester gul iedereen komt aan bod en ieder mag zijn wensen kenbaar maken.

Vele standjes passeren de middag, maar ook veel pijpwensen. En ik hoor mijn Meester zeggen, “hard” ze houd van hard..
Ook gebied Hij me te knijpen met mijn kut... dot voor wat extra genot van de mannen.

Er worden vragen gesteld, ik wordt getroost ... normaal hoor en voel ik alleen mijn Meester maar dit was zo warm en lief dat ik het oprecht meekreeg.

Er was een lieve meneer die steeds herhaalde “ you’re amazing en so beautiful”, hij ging wat koud water voor me halen.

Het is een drukke zeer spannende middag met tevreden berichten over en weer.

Thuis pijp ik mijn Meester in slaap, en vanmorgen weer wakker.

Hij is blij en trots ik heb de 10e goed volbracht en doorstaan. Tuurlijk als ik maar contact heb met mijn Meesterkan ik de hele wereld aan.

Belangrijk te weten, dat iedere bezoeker gecontroleerd qua temperatuur. Vragenlijst doorstaan heeft en dat alles safe gebeurde.
We houden van enige spanning maar gezondheid moet geen issue zijn.

Met dank aan iedereen die deze middag voor mijn Meester een succes maakte.
Ik dien slechts Zijn behoeften.......

Voor een volgende data of beleving zend pb of zoekt contact met erotic cinema... ook met verzoek op andere lokaties. Gezien de huidige omstandigheden doen we alles in goed en nauw overleg met hun.

Als je ons aanschrijft richt je naar de Meester Hij beslist, ik zal zelf nooit aan priveverzoeken voldoen. Je krijgt altijd een antwoord.

We zien ook graag reacties van anderen over gisteren, dat maakt het voor iedereen leuk en misschien help je mensen ermee over de drempel om te komen.

s Didi
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 10 gasten