Ervaring met een jong stel in de cinema gehad?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Anostel
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2021 09:42
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Ervaring met een jong stel in de cinema gehad?

Bericht door Anostel »

Hallo,

Wij zijn benieuwd of er mensen zijn die weleens een jong stel hebben gezien in de cinema in Hilversum. Zou iemand zijn ervaringen hier willen delen?

:oops:
Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 mar 2009 11:12
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Ervaring met een jong stel in de cinema gehad?

Bericht door JeffreyBi »

Je, er komen zeker wel eens jonge stellen in Hilversum. De basisregel is gewoon: jullie bepalen wat er gebeurt. Alles kan, van je jas aanhouden en een half uur naast elkaar gaan staan kijken , tot helemaal uitkleden en alles doen wat je wil, met of zonder deelname van anderen. En alles wat daar tussenin zit. Dus je hoeft zeker niet bang te zijn dat er dingen gebeuren die jullie helemaal niet willen. Verreweg de meeste bezoekers zijn zeer respectvol naar anderen toe.
100% bi/versa, 200% geil en ongeremd!
Anostel
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2021 09:42
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Ervaring met een jong stel in de cinema gehad?

Bericht door Anostel »

Aah dat is fijn om te weten, maakt het een stuk gezelliger als iedereen netjes is. Heb je zelf weleens een jong stel gehad in de cinema?
Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 mar 2009 11:12
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Ervaring met een jong stel in de cinema gehad?

Bericht door JeffreyBi »

Anostel schreef: 25 mar 2021 15:43 Aah dat is fijn om te weten, maakt het een stuk gezelliger als iedereen netjes is. Heb je zelf weleens een jong stel gehad in de cinema?
Jazeker, bijvoorbeeld een pijbeurt door een mooi jong meisje door een gloryhole, zie verslag ook hier in dit forum onder de titel "Woensdagmiddag..."
100% bi/versa, 200% geil en ongeremd!
Gebruikersavatar
Mister
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 nov 2017 20:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Ervaring met een jong stel in de cinema gehad?

Bericht door Mister »

Hi Anostel,

Ik sluit mij aan bij JeffreyBi. Hoewel jullie niet aangeven wat je bedoelt met jong kunnen we beter zeggen dat het heel divers is. Voor wat betreft stellen zijn ze meestal tussen de 30 en 45. Naar beide kanten zijn er uitschieters. Ik heb 20+ gezien maar ook 65+. Dus het varieert. Over het algemeen is iedereen respectvol en wordt er rekening gehouden met ieders wensen (uiteraard wel duidelijk de grens stellen). Ook is niet aan te geven of het druk wordt of niet. Of dat er meerdere stellen zijn. Wel moet gezegd dat er meestal meer mannen zijn dan stellen of de enkele vrouw alleen.

Ik heb ook een aantal ervaringen gepost. En als je die op mijn profiel leest zul je merken dat het elke keer weer anders is. Niets moet en alles kan maar wel altijd doen in jullie eigen tempo. Succes en wellicht komen we elkaar eens tegen.

grt
Mister
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten