ik geile TV slet wil vanmiddag naar Hilversum komen. ik ben een lekker sletje dat graag geneukt wil worden mits het klikt tussen ons beide. erotiek en spanning vooraf zijn belangrijk voor me. laat even snel iets van jullie horen
gr. Dark
wie is er vandaag in Hilversum (dinsdag 16juni)
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: wie is er vandaag in Hilversum (dinsdag 16juni)
Hoe laat ben je in Hilversum?
Groet Frank
Groet Frank
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
ik was er om plm. half twee ging daar voor de eerste keer naar toe en werd hartelijk ontvangen en kreeg de gelegenheid om me in de paskamer te verkleden en op te maken. ik had lakpushup kousen aan en een heerlijk gevulde BH en heerlijk opgemaakt een beetje overdone maar dat maakt het juist ekstra geil dus ik was klaar voor het grote werk. Helaas hebben ze daar geen kluisjes maar geen nood de "gewone kleren" mochten achter bij de kassa worden neergelegt. Toen werd mij heel vriendelijk gewezen waar de cinema's waren dus ik de trap af naar beneden en kwam toen terrecht in een halletje die vervolgens uitkwamen op een hetero en daarnaast de Homo Filmzaal en even meer naar rechts een darkroom, pas op dat je je hoofd niet stoot tegen de afzuig installatie die daar zit. Helaas waren er slechts 2 en later 3 mannen die eigenlijk niets met travestie te maken wilde hebben dus wat dat betreft was het een teleurstelling en ben ik na 1,5 uur maar weggegaan (helaas). ik had zoveel positieve verhalen gehoord maar helaas vanmiddag was het een beetje een domper. Maar en dat moet gezegd worden een vriendelijke ontvangst in een zeer propere winkel.
XXX hotspot
XXX hotspot
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
oh ben dus nog steeds op zoek naar een paar highheel laarzen of sexy pumps maatje 43. dus als je er nog een paar in de kast hebt staan???? ik houdt me aanbevolen
-
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Helaas, ik zag je bericht te laat. Ik moet een stuk rijden en wilde het risico niet nemen dat er niemand zou zijn.
Zullen we de volgende keer op tijd wat afspreken? Je kan me mailen of een pm sturen, ik ben erg benieuwd naar je geile setje..
Groet Frank
Zullen we de volgende keer op tijd wat afspreken? Je kan me mailen of een pm sturen, ik ben erg benieuwd naar je geile setje..

Groet Frank
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten