Warm en benauwd in de cinema

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Pieter
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 sep 2008 21:08
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: omgeving van Amersfoort
Contacteer:

Warm en benauwd in de cinema

Bericht door Pieter »

Hoi Erotic cinema.

Ik ben niet het type dat snel zeurt maar ik wil toch even wat kwijt.
Vandaag ben ik , na lange tijd, weer eens in de bios in Hilversum geweest en het was er heel erg benauwd.
Na een uurtje had ik het zo vreselijk warm dat ik snel naar buiten vertrokken ben en ik was echt niet de enige die het er niet okay vond.

Volgens mij werkte de airco in ieder geval niet en of het ventilatiesysteem voldoende frisse lucht naar binnen bracht waag ik te betwijfelen.
Daarnaast zat de deur van de douche, wc en wastafel op slot, ik begreep omdat het riool verstopt was omdat iemand condooms in de wc had weggespoeld of zoiets.
Kortom even mezelf opfrissen, plassen of een slokje koud water drinken zat er ook niet is.
Er hing wel een briefje op de betreffende deur (niet te lezen in de duisternis overigens) dat er boven in de winkel wel een toilet is, maar ja daar heb je niets aan als je beneden naakt of in je boxer rond loopt :D

Nu kan het natuurlijk gebeuren dat er technische problemen zijn maar dan had ik het wel zo netjes gevonden als er bij de kassa verteld was dat de airco kapot is en dat de douche/toilet/wastafel afgesloten is. Dan had ik namelijk niet naar beneden gegaan.
Maar eerlijk gezegd: jullie staan bekend om de mooie, schone en goed verzorgde cinema's en was het m.i. beter geweest om de bios even gesloten te houden totdat de mankementen waren opgelost.
Vandaag was namelijk geen reclame voor de bios.

Dan nog een suggestie: zou het een idee zijn om boven aan de trap een klein stukje van de winkel af te snoepen en daar een nette toiletruimte (niet alleen een urinoir) en een douche te maken. Ik denk dat je dan minder (technische) problemen/verstoppingen hebt en als je dan eventueel ook de lockers naar dezelfde ruimte verplaatst dan heb je beneden meer ruimte voor speelruimten.

Doe er je voordeel mee.

Met vriendelijke groet,
Pieter
Tjuk
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 mei 2018 16:32
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Warm en benauwd in de cinema

Bericht door Tjuk »

Pieter,
Ik ben het helemaal met je eens!! Dat zou super zijn, een fatsoenlijke kleedruimte met toilet boven.. Ik ben voor.
swordfish1971
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 okt 2014 13:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Warm en benauwd in de cinema

Bericht door swordfish1971 »

Pieter,

Bedankt voor de waarschuwing. Ik had al eens vervelende ervaring in Hilversum dat ik bijna flauw was gevallen vad benauwdheid en hitte, vorige zomer. Als nu ook nog geen mogelijkheid is om je op te frissen wordt het helemaal niet te doen. Was van plan morgen op fetish dag heen te gaan maar nu dam maar voorlopig niet.
Zou wel netjes zijn als we geïnformeerd worden over de stand van zaken en wanneer het wordt hersteld.
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1560
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Warm en benauwd in de cinema

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Hoi Pieter,

Wij/ik vinden het spijtig dat u dit zo heeft ervaren afgelopen Zaterdag.

En inderdaad het klopt dat de Airco in de winkel kapot was, waardoor we een stroomstoring hebben gehad en daarbij was ook nog de riolering verstopt, omdat er condooms doorgespoeld waren in het toilet.. dubbel op!
Dus uit nood moest de douche/wc ruimte gesloten worden, omdat er water kwam te staan in het magazijn.
Heel vervelend, maar zeker voor jullie!

Ik heb zelf gestaan die dag en naar mijn weten "bijna" iedereen op de hoogte gebracht van deze situatie.
ook een paar keer beneden gevraagd of het niet te koud was, aangezien ik het best fris vond....( maar deze airco kon zeker aan )
Hoe dan ook, het spijt mij zeker oprecht als ik jou vergeten ben, dat was zeker niet mijn bedoeling.. ik maak het goed volgende keer!
Maar vandaag is alles gerepareerd en alles kan weer in de cinema gebruikt worden, dus uiteindelijk is die ruimte 1 dag dicht geweest gelukkig :D

Nogmaals mijn excuus, maar super dat je dit even vermeld.

Tot snel!

Dani
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 14 gasten