Jongerendag 3 SEPT

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gebruikersavatar
Pansex
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 mei 2016 15:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: (BD)SM
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Jongerendag 3 SEPT

Bericht door Pansex »

Ik ben ook van plan om te gaan. Sowieso avond, misschien ook (eind van de) middag.
paul_btm88
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 jul 2021 07:49
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Jongerendag 3 SEPT

Bericht door paul_btm88 »

Ysroon schreef: 29 aug 2021 08:35Ik wil niet dat vieze mannetje in de hoek zijn en ben dan toch altijd bang dat je zo word weggezet.
Een onnodige angst, in mijn ervaring. Iedereen komt bij EC voor seksuele belevingen (in welke vorm dan ook). Heb nog nooit meegemaakt dat iemand voor 'vies' werd aangezien.
Ysroon schreef: 29 aug 2021 08:35Wat is trouwens normaal gesproken de man vrouw verhouding? En hoeveel jonge mensen lopen er op die jongerendag ook echt rond?
Altijd (veel) meer mannen dan vrouwen. Hoeveelheid verschilt van dag tot dag en van uur tot uur.

Oproep aan alle mensen die overwegen te gaan: vergeet je koudwatervrees, maak je niet afhankelijk van anderen en gá gewoon een keer! ;)
Darcy
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 nov 2018 10:29
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Jongerendag 3 SEPT

Bericht door Darcy »

Ik ben wel van plan te gaan, meteen aan het begin rond 11.00 uur. Ik ben al een tijdje geen jongere meer maar toch nog jonger dan veel ander publiek :) Make hay while the sun shines, enzo.

Oh ja, een tip voor wie niet als vies mannetje in de hoek gezien wil worden: 1. Je bent niet vies, dus dat scheelt al; 2. Ga niet in de hoek staan.
I can resist everything except temptation.
Geilechieltje
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 mar 2019 09:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Jongerendag 3 SEPT

Bericht door Geilechieltje »

Ik ben een jongen 21 jaar en ik kom aankomende vrijdag ook langs in de middag. Tot dan allemaal. Heb er veel zin in!
Jerbo
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 jan 2020 12:54
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Jongerendag 3 SEPT

Bericht door Jerbo »

Hoi Rowan,

Stoer plan van je. Om te beginnen, geniet ervan. Van de voorpret, en van jouw bezoek. Er neem iemand mee met wie je klikt, lijkt mij verstandiger.

Ik ben veel ouder dan wat jij zoekt. Maar zeker niet minder geil. En ik ben ervaren😉.

Ik kom waarschijnlijk vrijdag naar de EC. Hopelijk zin en spreken wij elkaar nog even dan. Pm mag altijd, en enjoy!

Groet,
Jeroen
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1560
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Jongerendag 3 SEPT

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Volgens mij gaat dit een geweldige vrijdag worden in Hilversum ;)

Gezellig, tot morgen allemaal!

Wij nodigen alle jongeren tussen de 18 t/m 27 uit voor een gratis bezoek aan onze cinema. Legitimatie verplicht natuurlijk ;)

Erotica Hilversum
Darcy
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 nov 2018 10:29
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Jongerendag 3 SEPT

Bericht door Darcy »

Ik was er net even, maar vond de sfeer niet zo heel geweldig. Ten eerste is het jongerendag, en dan wordt er in de ruimte bij de kluisjes een film gedraaid van het genre 'oude mannen met jonge meiden'. Ik bedoel, ik heb niks tegen oude mannen, maar met zo'n film geef je wel een bepaald signaal. Daarnaast was een trio aanwezig dat overduidelijk plezier met elkaar had, maar ze waren zo luidruchtig dat ik maar moeilijk in de stemming kon komen. Met dat geluid, en vele heen en weer lopen, namen ze de hele ruimte in beslag. Zo laat je anderen geen ruimte om op hun eigen manier opgewonden te raken. Kortom, amper een jongere gezien, wel veel luidruchtige ouderen.
I can resist everything except temptation.
Gebruikersavatar
Liza.TVgirl
Berichten: 245
Lid geworden op: 10 feb 2013 17:38
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Locatie: 't gooi
Contacteer:

Re: Jongerendag 3 SEPT

Bericht door Liza.TVgirl »

Darcy schreef: 03 sep 2021 12:47 Ik was er net even, maar vond de sfeer niet zo heel geweldig. Ten eerste is het jongerendag, en dan wordt er in de ruimte bij de kluisjes een film gedraaid van het genre 'oude mannen met jonge meiden'. Ik bedoel, ik heb niks tegen oude mannen, maar met zo'n film geef je wel een bepaald signaal. Daarnaast was een trio aanwezig dat overduidelijk plezier met elkaar had, maar ze waren zo luidruchtig dat ik maar moeilijk in de stemming kon komen. Met dat geluid, en vele heen en weer lopen, namen ze de hele ruimte in beslag. Zo laat je anderen geen ruimte om op hun eigen manier opgewonden te raken. Kortom, amper een jongere gezien, wel veel luidruchtige ouderen.
bij net even kan je ook niet veel beoordelen. was ff weg gegaan. en daarna ga je nog x er naar toe. zijn er vast andere waar je wel wat mee hebt.
liefs, Liza
spontane,sexy TVgirl, strak, slank figuurtje,... op hoge stiletto naaldhakken.

*** Lach naar de wereld en de wereld lacht terug ***
paul_btm88
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 jul 2021 07:49
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Jongerendag 3 SEPT

Bericht door paul_btm88 »

Darcy schreef: 31 aug 2021 13:05Oh ja, een tip voor wie niet als vies mannetje in de hoek gezien wil worden: 1. Je bent niet vies, dus dat scheelt al; 2. Ga niet in de hoek staan.
In ga even helemaal stuk hier. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 307
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Jongerendag 3 SEPT

Bericht door Rickjsw »

Wie was er wel enthousiast over jongerendag in Hilversum?
Het leek erop alsof er veel mensen een feestje gingen vieren…
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 11 gasten