Jongerendag 3 SEPT

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1559
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Jongerendag 3 SEPT

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Darcy schreef: 03 sep 2021 12:47 Ik was er net even, maar vond de sfeer niet zo heel geweldig. Ten eerste is het jongerendag, en dan wordt er in de ruimte bij de kluisjes een film gedraaid van het genre 'oude mannen met jonge meiden'. Ik bedoel, ik heb niks tegen oude mannen, maar met zo'n film geef je wel een bepaald signaal. Daarnaast was een trio aanwezig dat overduidelijk plezier met elkaar had, maar ze waren zo luidruchtig dat ik maar moeilijk in de stemming kon komen. Met dat geluid, en vele heen en weer lopen, namen ze de hele ruimte in beslag. Zo laat je anderen geen ruimte om op hun eigen manier opgewonden te raken. Kortom, amper een jongere gezien, wel veel luidruchtige ouderen.


Beste Darcy,

Wat vervelend om te lezen, maar jammer dat je niet even naar mij toe bent gelopen en je mening met mij gedeeld hebt, dan hadden we samen een oplossing gevonden wat betreft de filmkeuze en luidruchtige mede-bezoekers. We luisteren graag naar tips! We zullen rekening houden met de filmkeuze op jongerendag.

Overigens is iedereen welkom op de jongerendag, zowel jong als oud en geaardheid.

Tot de volgende keer!

EroticCinema Hilversum
Darcy
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 nov 2018 10:29
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Jongerendag 3 SEPT

Bericht door Darcy »

Hoi EroticCinema,

dank voor je reactie! Ik snap dat je het fijn had gevonden als ik even langs was gekomen, maar dat was voor mij ook wel een stap. En misschien had ik geen kleren aan, dus dat was ook weer zo'n gedoe. Ik vond pas thuis de woorden om het even van me af te schrijven, dus via het forum weet je het alsnog. De volgende keer kom ik wel even aan de balie evalueren ;) Uiteraard is iedereen welkom, dat bedoelde ik zeker niet te zeggen. En uiteraard is elke oriëntatie welkom - het is juist leuk aan de EC dat je daar een beetje mee kunt spelen, en dat je je niet zo hoeft af te vragen wat je geaardheid eigenlijk is. En de filmkeuze is natuurlijk persoonlijk, maar een goede keus kan je wel helpen om in de sfeer te komen. Maar dit doet niets af aan jullie goede werk en gastvrijheid, dus daarvoor alle waardering!
I can resist everything except temptation.
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1559
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Jongerendag 3 SEPT

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Darcy schreef: 06 sep 2021 19:44 Hoi EroticCinema,

dank voor je reactie! Ik snap dat je het fijn had gevonden als ik even langs was gekomen, maar dat was voor mij ook wel een stap. En misschien had ik geen kleren aan, dus dat was ook weer zo'n gedoe. Ik vond pas thuis de woorden om het even van me af te schrijven, dus via het forum weet je het alsnog. De volgende keer kom ik wel even aan de balie evalueren ;) Uiteraard is iedereen welkom, dat bedoelde ik zeker niet te zeggen. En uiteraard is elke oriëntatie welkom - het is juist leuk aan de EC dat je daar een beetje mee kunt spelen, en dat je je niet zo hoeft af te vragen wat je geaardheid eigenlijk is. En de filmkeuze is natuurlijk persoonlijk, maar een goede keus kan je wel helpen om in de sfeer te komen. Maar dit doet niets af aan jullie goede werk en gastvrijheid, dus daarvoor alle waardering!


Beste Darcy,

Bedankt voor je reactie. We zijn bezig om de Jongerendag nieuw leven in te blazen, wordt vervolgd..

Tot snel weer!

EroticCinema Hilversum
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten