Heel leuke dame zaterdagmiddag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
daanG
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jul 2021 09:18
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Heel leuke dame zaterdagmiddag

Bericht door daanG »

Er was vanmiddag omstreeks een uur een hele leuke iets oudere dame in de cinema. Ze zag er heel leuk uit, mooie make up en een leuk pakje met hold-ups aan. Op het grote bed is ze flink gevingerd en betast, ze kwam heerlijk klaar waarna vervolgens een aantal mannen over haar borsten hebben gespoten. Ze is nog wat langer in de cinema gebleven zodat we haar goed konden bekijken. Prima, prima, helemaal goed.
Gebruikersavatar
Mister
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 nov 2017 20:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Heel leuke dame zaterdagmiddag

Bericht door Mister »

Zelf was ik net 10 minuten binnen toen er een dame alleen binnen kwam. Het was stil. Er waren toen welgeteld 3 mensen waaronder ikzelf. Het was even zoeken naar een euro voor een kluisje en de werking er van. Uiteraard heb ik haar even op weg geholpen, gentleman als ik ben :-). Al snel kwam ze de Heterozaal binnen waar ik zelf al zat. Ze kwam naast mij zitten en ik vroeg of ze hier vaker was geweest. Dat was ze wel maar het was al even geleden als gevolg van Corona. Ook vertelde ze dat ze dit in opdracht van haar vent moest doen. Dus ik zat hier naast een ervaren dame in haar mooie zwarte lingerie.
Al snel ging haar hand naar mijn pik terwijl ik haar benen wijd schoof. Terwijl mijn pik harder werd werd haar kutje steeds natter. Ze deed haar lingerie los en een paar mooie grote borsten kwamen daar uit gezet. Mooi begin van de dag.
We vertrokken naar de darkroom waar ze op het bed ging liggen. Inmiddels was het wat drukker geworden en lag de dame op het bed met een 6-tal mannen om haar heen die hun handenen tongen goed gebruikten. Vakkundig was ze bezig met de diverse pikken die haar aangeboden werden. Duidelijk was dat ze zich geheel aan het genot overgaf terwijl ze toch in controle bleef. Ook al de aanwezige mannen waren duidelijk van plan de dame het terechte centrum te laten zijn in een ontspannen en geile sfeer. En terwijl ze langzaam naar een hoogtepunt werd gebracht werd het ook voor de aanwezige mannen tijd om aan haar verzoek te voldoen namelijk haar borsten onder te spuiten. En terwijl de een na de ander zijn zaad doneerde genoot de dame zichtbaar volop.

Uiteindelijk bleek haar vent de hele tijd aanwezig te zijn geweest zonder dat ik het gemerkt heb. Achteraf kwam ik er achter toen we nog even stonden te kletsen.

Het was een goed begin van het weekend en wellicht tot een volgende keer.

Grt
Mister
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Lenster, Yesh17 en 15 gasten