Tonyntje weer in Hilversum

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gilio
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2021 16:32
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Tonyntje weer in Hilversum

Bericht door Gilio »

Herfstvakantie, dus Tonyntje had er zin in. Op maandag een bericht, en vervolgens dinsdag een geile avond in Hilversum. Het is nog niet al te druk als in één van de aanwezige mannen aan de voetstappen Tonyntje hoort aankomen. Klopt helemaal en binnen vijf minuten heeft Tonyntje zich uitgekleed en haar laarzen weer aangetrokken. Een mooie slanke dame met en een lekker kort en stoer kapsel. We komen gelijk aan de praat. En ondanks dat het buiten 20 graden is, heeft Tonyntje zogenaamd koude handen en zoekt ze een warme pik voor de nodige opwarming. Een lekkere smoes om snel de daad bij het woord te voegen. Ik voel me vereerd met haar aanraking en we omhelzen elkaar. De vorige keren heb ik enorm van Tonyntje genoten, dus na haar aankondiging heb ik mijn programma gewijzigd om vanavond in Hilversum te kunnen zijn.

Wat volgt is een lekkere opwarmronde en als snel wordt de eerste pik in haar mond genomen. Ondertussen komt er nog een heerlijke jonge dame met haar Dom de geile feestvreugde verhogen en de temperatuur in de kelder gaat behoorlijk ophoog. de dom sweept zijn heerlijke slet goed op en de ene na de andere man komt grommend klaar. Tonyntje is meer van het fijne werk en houdt ondertussen wel van een beetje gezellige interactie en humor. Haar partner heeft overzicht en geniet van het uitzicht op zijn goed gebouwde Tonyntje.

Na een paar keer likken aan haar sappige kutje en mijn pik in haar mond was ik er wel aan toe om Tonyntje eens goed te neuken. Ze heeft een heerlijk strak kutje en neuken is dus geen straf. We doen het traditioneel, volgens les 1 van het boekje. Tonyntje lekker op haar rug, zodat ik een mooi zicht heb op haar mooie borsten en gladde kut. Heerlijk! Ondertussen filosoferen we over neuken in de TGV, op weg naar Parijs, de bestemming van komende donderdag. Tonyntje en haar vent gaan daar de boel onveilig maken en hebben het voornemen om allerlei clubs te bezoeken. Vanavond in Hilversum is dus een lekkere opwarmer voor de rest van de week.

We nemen even pauze en ook de jonge dame en haar dom komen op adem. Maar ik kan eigenlijk niet lang wachten en neuk haar lekker in de relaxruimte. Een andere man vingert haar tot genadeloze hoogte. Voor Tonyntje is het allemaal nog niet genoeg. Ze wil meer en snelt naar het grote bed waar meerdere mannen haar lekker onderhanden nemen. Ik meld mij opnieuw en besluit haar tot slot voor de derde keer heerlijk te neuken. Ik kom echt geweldig lekker klaar, qua geluid iets meer ingetogen dan één van de andere aanwezige mannen.

Tonyntje, je bent echt een heerlijke en gezellige vrouw. Samen met je partner heb je ons weer een geile avond bezorgd. Ook de jonge dame met haar dom heeft veel mannen tot grote hoogte gebracht, dus het was een lekkere geile avond in Hilversum. Bedankt allemaal!
paul_btm88
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 jul 2021 07:49
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Tonyntje weer in Hilversum

Bericht door paul_btm88 »

Mooi verslag! :)
Gilio schreef: 19 okt 2021 21:40Ik kom echt geweldig lekker klaar, qua geluid iets meer ingetogen dan één van de andere aanwezige mannen.
Ben wel heel benieuwd wat hier gebeurd is. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Tonyntje weer in Hilversum

Bericht door Benno »

paul_btm88 schreef: 20 okt 2021 07:43 Mooi verslag! :)
Gilio schreef: 19 okt 2021 21:40Ik kom echt geweldig lekker klaar, qua geluid iets meer ingetogen dan één van de andere aanwezige mannen.
Ben wel heel benieuwd wat hier gebeurd is. :mrgreen:
Ik ben er niet bij geweest maar ik gok dat het DonRoberto moet zijn geweest😉
Tonyntje
Berichten: 165
Lid geworden op: 06 jan 2012 21:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Tonyntje weer in Hilversum

Bericht door Tonyntje »

Wow Gilio wat een mooi verslag.
Je hebt de sfeer van de avond goed weten te vangen.
Ik had het zelf geschreven kunnen hebben :lol:
Het was inderdaad deze keer kort van te voren aangekondigd. Dat maakte dat het wat minder druk was dan ik gewend ben maar dat vond ik eigenlijk wel prima.
Je hebt maar 1 of 2 leuke mannen nodig om een spetterende avond te hebben.
En tja, wat zal ik zeggen...... spetterend werd het. Ik had deze avond wel 2 favoriete mannen, en daar had ik mijn handen vol aan. Overigens niet alleen mijn handen ;)
Wat een heerlijke mannen. Ze wisten allebei van aanpakken.
Ook de overige mannen waren top! Er waren wat oude bekenden en voor mij nieuwe gezichten.
Al snel na binnenkomst had ik pikken in mijn handen en in mijn mond.
Ik ben goed verwend, veel, lang en uitgebreid gevingerd. Ik vond het lekker, gemeen, smeekte om genade maar genoot vooral. Het lukte zelfs om aan mijn toch zeer korte haar te trekken :mrgreen:
Er werden pikken zeer diep in mijn keel geduwd, soms had ik daar wat moeite mee maar ik heb mijn best gedaan en aan de reacties te merken konden de mannen het wel waarderen.
Er was gelukkig de nodige humor, ik heb de mannen cijfers gegeven voor hun prestaties waarbij ik begon met zuinige zesjes en ze uitdaagde om voor een hoger cijfer te gaan...... Dat deden ze vol overgave waardoor ik weer werd gevingerd, gelikt en natuurlijk geneukt.
Aan het eind van de avond had iedereen toch wel een 10 verdiend.
Gilio je was geweldig. Ik ben blij dat je wat eenkennig was. Zo kon ik heerlijk lang van je genieten.
Je hebt een lekker lijf , daarnaast heb je humor en een heerlijke pik...... je wist het vochtgehalte goed hoog te houden. Ik weet niet hoe vaak ik klaar ben gekomen, ik was de tel al snel kwijt.
Ennn J. we gaan elkaar snel weer zien. Ik zal dan speciaal voor jou eerst naar de kapper gaan
Mannen ik heb weer van jullie genoten. Ik ben opgewarmd voor Parijs, mijn koffer is gepakt.
Tot de volgende keer. Dikke kus voor jullie allemaal.
Grtz. Tonyntje
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: diemen83 en 14 gasten