een hete lunch

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mannetje
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 dec 2012 18:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Hengelo (Overijssel)
Contacteer:

een hete lunch

Bericht door mannetje »

Vandaag in lunchtijd voor het eerst neer de EC Hilversum.
Hopelijk zijn er vandaag leuke geile mensen in de EC om samen van een hete lunch te genieten.
Wie, vrouwen, mannen en stellen komen er om te genieten.
Groet, Henk
Miepet
Berichten: 143
Lid geworden op: 01 jun 2021 17:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: een hete lunch

Bericht door Miepet »

Dat is nu jammer, wij zijn er pas na de lunch om 1 uur.
Gr Mieke en Peter
Gebruikersavatar
mannetje
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 dec 2012 18:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Hengelo (Overijssel)
Contacteer:

Re: een hete lunch

Bericht door mannetje »

Ik heb om twee een afspraak ... afhankelijk van hoe lang het duurt kan ik misschien om drie wel terug zijn om nog een uurtje samen te genieten Mieke en Peter.
Groet, Henk
Miepet
Berichten: 143
Lid geworden op: 01 jun 2021 17:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: een hete lunch

Bericht door Miepet »

Was een leuke tijd in Hvs, moesten echt ook op tijd weg. Bedankt Henk , en anderen die ik niet noem. 😘👍
Vooral “masseur”. TOP
Gebruikersavatar
mannetje
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 dec 2012 18:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Hengelo (Overijssel)
Contacteer:

Re: een hete lunch

Bericht door mannetje »

Het was een heerlijke lunch, die wil ik wel vaker ... ik heb genoten. Miepet hoop jullie vaker te treffen.
Stel8488
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 nov 2021 21:16
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: een hete lunch

Bericht door Stel8488 »

Heel benieuwd naar een verslag 😋
Miepet
Berichten: 143
Lid geworden op: 01 jun 2021 17:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: een hete lunch

Bericht door Miepet »

Verslag van hete lunch

Men neme een broodje met kaas, even in de magnetron, dan gelijk opeten, en zorge dat je je mond niet verbrand.


Zoiets bedoel je ?
Gebruikersavatar
mannetje
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 dec 2012 18:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Hengelo (Overijssel)
Contacteer:

Re: een hete lunch

Bericht door mannetje »

Afgelopen maandag moest ik voor mijn werk, ik ben fotograaf in Hilversum zijn. Dit was een mooie gelegenheid om naar de EC te gaan. Er was al een via een pm contact geweest met MIEPET, maar een ontmoeting was er nog niet van gekomen. Op het forum had ik gezegd dat ik voor de eerste keer naar de EC Hilversum ging en al snel reageerde MIEPET zij zouden ook komen ..., maar helaas tegen 13.00 uur en ik had mijn afspraak om 14.00 uur staan. Dus dat zou een korte ontmoeting worden, maar het leek mij meer dan de moeite waard. Ik was om 12.00 uur in Hilversum en ging gelijk de EC binnen. De aardige jongedame (helaas kon ik haar gezicht niet zien door het mondkapje) wees me de weg naar beneden. Ik wou nog condooms kopen, maar dat was niet nodig het was namelijk naaktdag en dan zijn er condooms in de ECzaal. Toen ik binnen kwam, even aan het donker wennen en snel mijn kleren uittrokken. Uit de hetrozaal kwam een mooie dame lopen met twee mannen achter haar aan. Ze gingen naar de zaal waar een groot bed stond en de mooie dame ging op haar rug op het matras liggen. Ik stond even in de ingang te kijken naar wat er gebeurde, een man stond bij haar hoofd (het bleek Peter de partner van Mieke te zijn) en de andere man stond naast haar en was met haar prachtige borsten aan het spelen. Toen ik ook naast het matras stond vroeg ik of ik mee mocht doen, dat was goed. Heerlijk ik zou eindelijk de mooie Mieke voelen. De man bij haar hoofd maakte ruimte voor de man die met haar borsten aan het spelen was en zo was er naast het bed ruimte voor mijn om mee te doen. De man die nu bij haar hoofd stond begon Mieke lekker te masseren en ze genoot er volop van. Ik begon met het strelen van haar borsten met mooie harde tepels en het duurde niet lang of il liet mijn hand afzakken naar haar kutje. Een prachtig strak kutje waar ik heerlijk met mijn vingers tussen haar lipjes ging terwijl de "masseur" Mieke liet genieten van een massage vingerde ik ik haar. Toen ik een condoom (beetje strak) om mijn stijve pik had gedaan begon ze mij heerlijk te pijpen. Het was genieten, ze trok en pijpte dat het een lust was terwijl ik haar vingerde. Lekker met mijn vingers tussen haar lipjes, over haar klitje en in haar kutje. Het was een genot!. Er stonden enkele mannen te kijken naar wat we allemaal aan het doen waren. Mieke kronkelde onder de "masseurs" en mijn handen, ze liet zich helemaal gaan en ze genoot hoor- en zichtbaar. Ik werd heerlijk diep gepijpt en het condoom kneep bijna alle bloed in mijn pik af. Heerlijk! Er kwam een grote man binnen, met een zwart wit mondmasker op. Zijn pik stond klaar voor actie en Peter zei ga nu maar op je knieën dan kan hij je achterlangs neuken. Mieke ging op haar knieën en de man (Multibanaan) ging achter haar zitten om zijn pik diep in haar te stoten. Hij begon langzaam ... maar al snel werd het tempo opgevoerd en Mieke werd heerlijk geneukt zo te horen. Mijn pik werd ook nog steeds heerlijk gepijpt terwijl ik haar borsten kneedde en af en toe haar klitje streelde. Het werd tijd voor een pauze vond Peter en dat kwam mij wel lekker uit ... nog even uitstellen. Onderweg naar de entree ruimte fluisterde ik Mieke toe dat ik Henk was. Samen naar de entree ruimte en even gezellig kletsen, wel leuk dat je ook een gezicht bij de mensen heb. Na een kop koffie gingen we weer naar het grote matras. Multibanaan pakt op waar hij gebleven was en ik had ook mijn plekje bij Miekes hoofd ingenomen. Een verse condoom weer super strak om mijn stijve pik. Mieke pakte mijn pik en begon hem weer lekker te pijpen. Multibanaan nam even pauze, en misschien wou iemand anders het overnemen. Mieke ging nu op haar rug liggen en een vol getatoeëerde ging lekker met zijn hoofd tussen haar benen en hij begon haar als een bezeten te beffen. Wat een genot leek het voor Mieke te zijn aan het gekreun te horen. Ik trok Mieke met haar hoofd over de rand van het matras en zo kon ik haar heerlijk in haar mond neuken. Ik had niet veel tijd meer (afspraak om 14.00 uur) en wou toch wel graag mijn sperma spuiten. Mieke begon steeds harder te pijpen en ik hield het niet meer en spoot het condoom vol, Mieke beelf zuigen tot alles eruit was. Wat een genot. De tijd voor mijn afspraak begon te dringen en ik moest gaan. Voor het weggaan Mieke en Peter bedankt voor de heerlijke lunch. Dit moeten we wat mij betreft vaker doen ... jammer dat Hilversum anderhalf uur rijden is. Wie weet heb ik binnenkort weer eens een fotoklus in het midden van het land. Mieke en mannen ik hoop dat jullie nog even verder genoten hebben. En dat jij Mieke voldoende aan je trekken bent gekomen. Hopelijk heb jijook voldoende genoten.
Miepet
Berichten: 143
Lid geworden op: 01 jun 2021 17:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: een hete lunch

Bericht door Miepet »

Ben volledig aan mijn trekken gekomen, thuis nog even overgedaan 😁
Bedankt voor verslag, ben benieuwd naar verslag Multibanaan
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten