Lotte en de vriendelijke reus!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Casper1974
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 okt 2021 06:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Lotte en de vriendelijke reus!

Bericht door Casper1974 »

Lotte en de vriendelijke reus.
zou als titel van een sprookje door kunnen gaan.

Vanmiddag voor het eerst in EC Hilversum geweest.
Allervriendelijkste dame bij de ontvangst en daarna met de tas en handdoek onder de arm naar beneden.

Een relatief kleine bios of misschien leek dat meer zo omdat het al best wel druk was met heren.
Ik was mooi op tijd voordat Lottemooi zou komen om 13:30. De tijd verstreek en meer en meer mannen kwamen binnen maar nog geen lotte. Ik zat in een hoekje alles maar eens te bekijken. Veel heren wiste dat lotte kwam en de enkeling die van niets wist vond het ook wel erg druk.

Rond 2 kwamen lotte en kinky binnen.
Je mag rustig zeggen dat haar benaming lottemooi terecht gekozen is. Wat een mooie vrouw en wat een mooie persoonlijkheid!
Met een paar leuke open opmerkingen van het stel ontlade de opgebouwde spanning.
Daarna ging lotte naar de grootste ruimten met de horde ongeduldige heren erachteraan.
Kinky bleef lachend achter met de opmerking “zo nu is er wel plek om te zitten”

Na een tijdje ben ik ook maar eens gaan kijken in de grote ruimte, lotte in de middelpunt van de aandacht.
Staand en vaak op haar knieën om zoveel mogelijk zaad op haar lichaam te verzamelen.
Zo schoof het groepje langzaam door de ruimte waarbij ze om de beurt de heren verwende.
Om het groepje heen gelopen kwam er een beetje ruimte en vond ik mijn plekje.
In de tussentijd was mij pik wel een beetje wakker geworden maar met zoveel heren bij elkaar nog niet echt in harde toestand.

Tot lotte zich omdraaide “he mooie cockring”
Ze was met een hand een andere man aan het helpen en met haar andere hand ging ze heen en weer tussen mij en mijn buurman.
Mijn buurman had het niet makkelijk en was het volgende “slachtoffer” naar een paar vakkundige rukken leegde ook hij zijn pik over lotte en haar geweldige gepierste borsten.

Daarna kreeg ik aandacht en wat een feest!
Naast dat lotte geweldige skills heeft, maakte een ding het echt ronduit fantastisch! Lotte kijkt je volledig aan en geniet dat jij staat te genieten. Met het gevolg dat ik bijna vergeten was dat er nog 25 mannen om heen stonden 😁
Na wat voor mijn gevoel een hele lange tijd was spoot ik alles over haar heen en eindigde we met een lach omdat het niet allen over haar borsten maar ook op haar kin en in haar haar zat. Het was iets meer dan verwacht en oo de verkeerde plek maar ze had wel zelf gericht 😂
Wat een feest!

Uiteindelijk nam kinky de regie in handen want ze hadden nog andere plannen vandaag.
Lotte moet van hem op de grond zitten en de nodige heren moesten zorgen voor een sperma douche.
Druipend van het zaad kwam ze weer overeind.

Daarna ging ze nog even door met een aantal mannen die nog niet geweest waren.

Helaas had ik nog andere verplichtingen en was het eigenlijk net te snel want het begon weer te kriebelen.

Dus heb ik nu een beetje spijt. Want ik graag voor een 2de ronde gegaan.
Volgende keer als ze er is kom ik zeker weer!

Maar dan vraag ik de vriendelijke reus toch ook eens of ik hem een handje mag helpen. Lijkt me leuk om eens een andere paal met cockring voelen.
Een lang gekoesterde wens zolang er maar een leuke vrouw bij is.

En lottemooi is niet alleen mooi maar ook gewoon leuk!
gezell
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 nov 2011 14:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Lotte en de vriendelijke reus!

Bericht door gezell »

Nu ken ik Lotte al wat langer maar haar handjes blijven een magisch gereedschap. Eerder meegemaakt in Amersfoort maar Hilversum is iets kleiner en daardoor iets minder mannen en dus iets minder dringen en duwen dit was perfect. Lotte wat keek je ons aan met je mooie ogen en geile blik, heerlijk.

Ik heb genoten van je magische handjes graag tot een volgende keer.
Gebruikersavatar
Thiagobbc
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 nov 2021 20:05
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Lotte en de vriendelijke reus!

Bericht door Thiagobbc »

Echt een Topper die Lotte 😉💋🤩
Donkere man stevige grote pik Hetero, op zoek naar ontmoetingen met stellen / dames in een van de EC.

Bij interesse stuur gerust een berichtje, gangbang of trio
LET OP. Zeer groot geschapen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten