Even binnen wippen op woensdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
RnKrL
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 dec 2013 20:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: lelystad
Contacteer:

Even binnen wippen op woensdag

Bericht door RnKrL »

Soms na een week hard werken verwen ik mijzelf met een mini bezoekje in Hilversum

Na iets leuks gekocht te hebben voor thuis loop ik de kelder binnen, wil me even verfrissen en loop Plien tegen het lijf , niet wetend dat ze in de toilet ruimte was. Verontschuldig me netjes en zeg haar gedag. Wetend dat ze als stel aanwezig zijn kleed ik me om tot op de onderbroek en loop een beetje hoopvol rond in de hoop om iets leuks te mogen doen met haar

Barry haar lieve man spreekt me aan en vraag hoe en wat en we hebben een leuk gesprek , na een tijdje haalt hij Plien op en neemt haar mee naar de darkroom, ze vertellen dat ze beginnende ontdekkers zijn en ik vermoed dat ik in de smaak val bij Plien , beweeg me dichter naar haar toe en Barry kijkt vanaf een kleine afstand op wat er allemaal gaat gebeuren

Ik streel Plien heerlijk en na een tijdje wil ik haar zo graag likken en duik tussen haar benen en lik haar heerlijke kutje

Na een tijdje likken duik ik op het bed en begin haar heerlijk te vingeren en ze komt squirtend klaar wat ik zo geil vind dat ik dat moet proeven

Ook dat is zo lekker dat ik een condoom krijg en haar heerlijk veilig in te neuken en afwisselde beffen

Wat niet veel later vertel ik een fantasie aan haar om haar man samen te pijpen als in je moet alles een keer proberen echter het komt er niet van maar wel komt ze van de fantasie nog een keer squirtend klaar

Niet veel later kom ik ook klaar en wauw wat een leuke spannende mensen die ontdekken hoe ze samen de ec ontdekken in al haar diversiteit, fijn dat jullie begrijpen dat je zelf ken m aar mag maken wat je wel wil en wat niet

Ik zou jullie zeker nog vaker willen ontmoeten ;-) en hoop dat jullie nog vele spannende momenten krijgen waar dan ook

Xxxx René

Pa de toegift met de tv houden jullie nog een keer te goed
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten