Woensdag 12 juli EC hilversum

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Woensdag 12 juli EC hilversum

Bericht door Mike1966 »

Voor vandaag had ik besloten om weer eens naar Hilversum te gaan. Ik heb er goede herinneringen aan bij eerdere bezoekjes. Vandaag geen thema dag dus in principe geen idee wat te verwachten. Dit keer had ik de dag ervoor en ‘s morgens in de chat nog laten weten van het plan en ook in het forum dit bezoek aangekondigd. Waarom? Ach je weet tenslotte nooit wie er mee leest van de niet forum leden die ik inmiddels heb ontmoet en een goede “band” mee heb…….
Afijn zoals altijd ben ik bij de EC kort na opening, dit keer als eerste met al snel een andere heer achter mij aan. Beide kleden we ons uit, hoeft niet het was geen naaktdag, en nemen plaats ieder op een bank. We wachten af wat er komen gaat. Er druppelen wat meer heren binnen en na een uurtje of zo een man of acht denk ik. Waaronder Jaffrey of Jeffrey vergeef me als ik het verkeerd schrijf. Deze man heb ik al eerder in één of meerdere van mijn verslagen benoemt en beschreven. We komen elkaar met enige regelmaat tegen in de EC en dat is altijd erg leuk, gezellig en fijn. Bovendien is hij helemaal gek van mijn pik 😚

Het lijkt een beetje op een “ouderwetse” bi-gay dag uit te gaan lopen! Waarbij het opmerkelijk is dat zo goed als iedereen volledig uit de kleren gaat bij binnekomst in de kelder 😊
Voorzichtig oriënteren de heren zich en ontstaat er her en der wat contact. Zelf zit ik in de hetero zaal met een man waar ik al eerder een geile sessie op het matras van de darkroom heb gehad tijdens een eerder bezoek aan Hilversum Ik “verleid” hem naar het matras en we rommelen wat weg. Jeffrey ( als ik het goed heb en dus goed onthouden ) is een ware arrangeur en weet zaken te matchen en laten werken 😊
Ik lig op het matras en er komen wat heren bij, eentje word naar mijn pik gedirigeerd met zijn mond, en in elke hand heb ik een pik terwijl die heren ook weer gestreeld en bespeeld worden door andere. Zo voelen de dames zich dus als er een man of zes of meer om het matras heen staan als zij daar liggen. 😊😁
Mijn eerste hoogtepunt kondigt zich aan en ik geef aan dat ik mijn zaad ga verschieten. Luid laat ik Klodders zaad uit mijn pik spuiten die landen op mijn buik en er worden tissues aangereikt. Even lig ik bij te komen van dit genot en doe het schoonmaak klusje. Als ik op kijk zie ik dat iedereen de darkroom weer heeft verlaten. Ik ga mij opfrissen en keer terug in de cruising-ruimte. Uiteraard moet ik even bijtanken en kijk om mij heen. De meeste heren bevinden zich in de twee filmzaaltjes.

Ik neem plaats op een van de banken en na enig tijd komt er een stelletje binnen! Dit keer geen hitsige polonaise achter de dame aan als zij zich in de darkroom gaat omkleden. Daarna neemt het stel plaats in de lounge ruimte op 1 van de banken. Ik zit recht tegenover de dame en ik start een praatje over of ze vaker geweest zijn. Dat was zo en ze wisten ook direct de weg beneden. Ze hadden afgesproken met een ander stel maar die hadden af moeten zeggen ivm ziekte. Maar dit stel dus gewoon toch naar de EC gegaan. We praten wat en het stel verplaatst zich naar de hetero zaal. Niemand volgt hen direct waarna ik er eens ga kijken en plaats kan nemen naast de dame. Even kijken we gewoon film maar dan gaat er toch wat van haarnoutfitje uit. Zwart topje en heel kort geruit rokje, met daaronder geen BH en eem mooie string. De volle borsten staren mij aan en ik vraag of ik die ook mag aanraken. Geen probleem graag zelfs. Ik streel één van de borsten als een andere heer vraagt of hij de andere borst mag aanraken ook dat mag 😊 ik sabbel op ha art tepels zachtjes en met beleid en streel haar dijen. Zij heeft mijn pik vast en streelt en trekt deze langzaam. Ze zegt mij dat als ik voor haar kom staan zij mij graag wenst te pijpen. Zo gezegd zo gedaan. Ik neem recht voor haar plaats en zij zuigt mijn pik in haar mond heerlijk zuigt en sabbelt zij op mijn in rap tempo weer kei hard geworden pik. Langzaam begin ik haar mondje te neuken, terwijl haar partner gekleed toekijkt en ziet dat het goed is 😊😚
Ik vraag haar of mijn pik ook kennis mag maken met haar kutje? Dat is niet de bedoeling wel mag ik over haar heen spuiten. Maar dat vinden ze in de bios wat lastig dus we verplaatsen ons naar de Darkroom waar de dame ook haar schoenen en string uittrekt en plaats neemt in de gynaecologen stoel. Ik neem tussen haar benen plaats maar mag haar niet beffen of vingeren! Ze trekt weer langzaam aan mijn pik en ik swaffel haar kutje 😊 dan vingert zij zich zelf en speelt met haar clitjeb terwijl ze met haar andere hand mijn pik bespeeld. Mijn tweede hoogtepunt dient zich aan en zij wil deze lading graag op haar kutje ontvangen. Wederom kom ik luidruchtig klaar en spuit mijn zaad op haar doos. De dame speelt met mijn zaad en haar kut terwijl een andere heer naast haar borsten aan zijn pik word getrokken. Ik neem aan haar rechterzijde plaats en kijk hoe zij met mijn zaad haar kutje bespeeld. Daarna rijk ik haar de tissues aan en volgt een cleanup van haar lichaam.

Ondanks dat er een man of tien aanwezig waren lijkt er weinig belangstelling…… toch meer bi- gay aanwezig dan hetero geaarden……?

Het Koppel verplaatst zich naar het matras in de darkroom en ik blijf in de buurt streel en bespeel haar borsten maar mijn pik moet weer even opladen. Er is nog een geïnteresseerde man en ik sta mijn plek naast de dame af aan hem. Hij streelt en zij trekt een beetje.ik neem op het matras aan haar andere zijde plaats en bespeel een borst. Begin er op te sabbelen en te zuigen/likken. Zij pijpt ondertussen de andere man en voorzichtig mogen we haar clitje bespelen. Ze geniet hoorbaar en door dit alles stijgt mijn pik ook weer naar oorlogssterkte 😚
Ik bespeel haar clitje met een hand en bespeel afwisselend haar linker borst en mijn eigen pik. Zijnwil het zaad van de beide actieve heren graag over haar borsten en zo geschiede! Ik spuit mijn derde lading van de dag over haar borsten helaas aanzienlijk minder dan de vorige twee lossingen 😞☺️ en de man legt zijn zaad er even later naast 😊 weer even de tissues ter hand en ik stap van het matras.

Ik zie een nogal lange man gekleed toekijken met zijn hand in zijn broek. Ik loop lang hem en zeg jij moet “man 2 meter” zijn 😊 dat klopt en ik stel mij voor als Mike van het forum. We kletsen er op los en ook de heer van het stel kletst lekker mee. Zij zijn geen forum lid maar ze heten Anja en Anton! Ze vertellen wel te proberen om op het forum te komen maar het is ze nog niet gelukt…. Ook verteld hij dat ze met enige regelmaat in EC Hilversum komen.
Man 2 meter bied Anja een massage aan op het grote matras en de olie word tevoorschijn gehaald door Anton

Ik besluit er een eind aan te breien en ga mij opfrissen, omkleden en neem afscheid van het koppel en man 2 meter en daarna ook van Jaffrey.

Ik ga naar boven en loop naar buiten met wederom een grote glimlach op mijn gezicht
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Mariska-1972
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 jul 2023 06:25
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Woensdag 12 juli EC hilversum

Bericht door Mariska-1972 »

Weer heel leuk en gedetailleerd geschreven Mike!
Het is steeds alsof de lezer er zelf bij was, heel goed!
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Woensdag 12 juli EC hilversum

Bericht door Mike1966 »

Mariska-1972 schreef: 12 jul 2023 17:27 Weer heel leuk en gedetailleerd geschreven Mike!
Het is steeds alsof de lezer er zelf bij was, heel goed!
Dank je wel voor het compliment. Vind het leuk om ervaringen te delen! Evenals van het lezen van reacties op mijn belevenissen 😇😚😉
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
JohnV
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 mei 2017 13:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Woensdag 12 juli EC hilversum

Bericht door JohnV »

Mooi verslag Mike, gedetailleerd en opwindend beschreven….
Man 2 meter
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 apr 2023 15:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Woensdag 12 juli EC hilversum

Bericht door Man 2 meter »

Mooi overgebracht zo Mike1966. Leuk je ontmoet te hebben, hele relaxe man.
Gebruikersavatar
Poezenbeestje
Berichten: 69
Lid geworden op: 31 okt 2022 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Woensdag 12 juli EC hilversum

Bericht door Poezenbeestje »

Heerlijk om te lezen !!! Zo zie ik verslagen graag :D Lekker spannend en goed beschreven
This kitten has delicious claws to play with..
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Woensdag 12 juli EC hilversum

Bericht door Mike1966 »

Poezenbeestje schreef: 12 jul 2023 17:45 Heerlijk om te lezen !!! Zo zie ik verslagen graag :D Lekker spannend en goed beschreven
dank je wel en ook met plezier geschreven! (Pik alweer hard)
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Curly50hot
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 sep 2022 07:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Woensdag 12 juli EC hilversum

Bericht door Curly50hot »

Heerlijk verhaal Mike doe je goed 💋
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Woensdag 12 juli EC hilversum

Bericht door Mike1966 »

Curly50hot schreef: 12 jul 2023 18:12 Heerlijk verhaal Mike doe je goed 💋
Dank je wel met plezier ervaren 😊 en geschreven 😊
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Woensdag 12 juli EC hilversum

Bericht door Mike1966 »

Man 2 meter schreef: 12 jul 2023 17:43 Mooi overgebracht zo Mike1966. Leuk je ontmoet te hebben, hele relaxe man.
Dank je en jij ook lekker relaxt en ontspannen! 😊
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: rob1 en 4 gasten